Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Lijkt me inderdaad beter onder de 100 te duiken. Denk eer je bij 95kg bent je wel een gewenst resultaat zal hebben.... ben benieuwd

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.403
Lijkt me inderdaad beter onder de 100 te duiken. Denk eer je bij 95kg bent je wel een gewenst resultaat zal hebben.... ben benieuwd
Vorig jaar zomer (denk ik) stond ik op 96kg een tijdje redelijk ripped (maar toen wel tegen einde blast met vanalles en nog wat) als ik nu op 95/96 redelijk droog zou eindigen op cruise dosis of ietsjes meer, dan mag ik blij zijn denk ik :), als dan de blast goed verloopt en ik weet mezelf wat in de hand te houden hoop ik tegen volgende zomer 100kg (afgetraind) rond de kunnen lopen.
Al Time goal is 105 ripped maar ik denk niet dat me dat ooit gaat lukken.

mja, nu idd eerst eens kijken wat er tevoorschijn gaat komen als het vet minder is.

Laatst bewerkt:
Dankzij dat thuis zitten zit ik weer s ochtends aan 79kg. Voelde me weer shredded of mentaal dan toch :p. In ieder geval veel succes, dat thuis zitten helpt mij ook om consequent te zijn. Enkel voor sommige hier werkt dat averechts :p

Even vraagje voor de kuurders, cruise nu op iets meer dan 150mg teste. Beetje mast bijzetten om verlies (kracht) tegen te gaan, of even test only blijven doen tot de volgende blast?
Zet je die 1x 150mg per 7D? Of 2x 75mg E3D? (Laatste optie is veel stabieler en zal ook voor een beter gevoel zorgen dmv stabielere bloedwaarden)

Dankzij dat thuis zitten zit ik weer s ochtends aan 79kg. Voelde me weer shredded of mentaal dan toch :p. In ieder geval veel succes, dat thuis zitten helpt mij ook om consequent te zijn. Enkel voor sommige hier werkt dat averechts :p
lol ik precies ook 79 sinds ik weer thuis zit XD

• #2.407
Het eten bij familie, na school, enz valt allemaal weg, maakt het wel makkelijk (maar ook weer eentonig en saai)
Zet je die 1x 150mg per 7D? Of 2x 75mg E3D? (Laatste optie is veel stabieler en zal ook voor een beter gevoel zorgen dmv stabielere bloedwaarden)
1xPW met de slinspuit omdat ik het prikken even beu ben, merk zelf niet veel verschil met 2x. Ook tijdens blasts met E de laatste jaren 1xPW (vanaf +6ml split ik wel)

• #2.408
5/3/1 session
Date: Wednesday, 4 November 2020
Duration: 00:47:57

Warmup sets Dead Lift
----------------------------
✔︎ 3 x 60.0
✔︎ 3 x 110.0
✔︎ 3 x 150.0

Main sets Dead Lift
✔︎ 3 x 170.0
✔︎ 3 x 190.0
✔︎ 3 x 210.0

squat paused
✔︎ 3 x 60.0
✔︎ 3 x 90.0
✔︎ 3 x 110.0
✔︎ 3 x 130.0
✔︎ 3 x 130.0
✔︎ 3 x 130.0

+lichte leg extensions voor toch een beetje volume.

miserabele training, na elke werkset sterretjes en duizelig, maar het zit er weer op.
Ik zou graag deze kcals aanhouden tot BW 100kg, of dat gaat lukken is weer een andere zaak.

Het eten bij familie, na school, enz valt allemaal weg, maakt het wel makkelijk (maar ook weer eentonig en saai)

1xPW met de slinspuit omdat ik het prikken even beu ben, merk zelf niet veel verschil met 2x. Ook tijdens blasts met E de laatste jaren 1xPW (vanaf +6ml split ik wel)
Ik zei het maar omwille van de plasma-concentratie die ondanks de enanthaat-esther toch wel lijkt te schommelen mbt injectiefrequentie (https://www.steroidplotter.com)

75mg E3.5D
Schermafbeelding 2020-11-04 om 20.08.02.png

150mg E7D
Schermafbeelding 2020-11-04 om 20.08.14.png

50mg E2D
Schermafbeelding 2020-11-04 om 20.08.29.png

EDIT: foute foto's

Bijlagen

• Schermafbeelding 2020-11-04 om 20.08.02.png
    70,3 KB · Weergaven: 36
  • #2.411
Ik zei het maar omwille van de plasma-concentratie die ondanks de enanthaat-esther toch wel lijkt te schommelen mbt injectiefrequentie (https://www.steroidplotter.com)

75mg E3.5D

150mg E7D

50mg E2D
Schermafbeelding 2020-11-04 om 20.08.29.png
yes, die ken ik. Er zijn hier meerderen die zweren bij enthenaat 2xpw (e5d zie ik hier ook wel eens) om bijwerkingen te minimaliseren. Ik heb het zelf ook een hele tijd 2xPW gedaan. Heb zelfs microdoseringen geprobeerd, elke dag een inject van 25mg test.
Echt verschil merk ik niet tegenover nu. Het komt zelfs wel eens voor dat ik een week een inject vergeet of echt geen zin heb om te prikken (enkel tijdens cruise) Merk ik kwa gevoel eigenlijk weinig van.
Niet heel logisch want theoretisch zijn frequentere injecties superieur :dunno:

Ook ik volg ;)

• #2.415
@Musculoskeletaal die plotter die je hebt gepost heeft me aan het denken gezet om volgende blast nog eens frequente injecties te proberen om te kijken hoe het bevalt tijdens een blast.

@Musculoskeletaal die plotter die je hebt gepost heeft me aan het denken gezet om volgende blast nog eens frequente injecties te proberen om te kijken hoe het bevalt tijdens een blast.
Zou het niet meer invloed hebben hoe groter de hoeveelheid die je zet? Zou misschien iets uit kunnen leggen over toen je je zo slecht voelde op high test

• #2.417
Even aan het knutselen geweest.

Een idee voor een blast van 12 weken. (na de cut natuurlijk)
8weken bulkblast met natte compounds, (test, deca, dianabol of oxy?)
4 weken cut (test en mast) om het gewonnen vocht/vet kwijt te spelen na de bulkblast.
Hoofddoel: goed wat kracht winnen op de compounds
gevolgd door weer een tijdje cruisen.
blast zo samengesteld dat er enkel slinpins gebruikt moeten worden.
04CF75C5-000B-4564-8E14-8475AB7F68B4.jpeg

3A60BF87-2CA3-4E0E-AA18-64CACB7283FC.jpeg

Het is maar 1 van de vele gedachtegangen, nog niets staat vast
(buiten dat de main-compounds gewone deca en test gaan zijn)

• #2.418
Zou het niet meer invloed hebben hoe groter de hoeveelheid die je zet? Zou misschien iets uit kunnen leggen over toen je je zo slecht voelde op high test
Was ik me idd net ook aan het bedenken, weet niet meer zeker of ik toen 1 of 2 keer per week zette, maar als ik die plotter bekijk zitten er op die dosis idd enorme pieken en dal. Kan het wel voor een deel verklaren

Als je je zo slecht voelt op die hoge dosissen waarom dan niet wat lager beginnen en blast wat langer doortrekken en om de 4 weken verhogen?
Kcal niet al te hard pushen in het begin, denk dat dat stuk lekkerder is.

Als je in één keer je max dosis zet vanaf cruise en je kcal t*ring hard pushed logisch dat je je fucked up voelt

week 1-4
500 test
250 deca

5-8
750 test
500 deca

9-12
750 test
500 deca
50 dbol ed

13-16
test/mast

Mij ook niet gezien om in twee keer een trt dosis te zetten per week:o voel er mij ook prima op eigenlijk.

zou gewoon de volle 12 weken bulken, dat vocht gaat er wel af wanneer je terug cruised. Test deca en dan de laatste 5/6 weken dbol of oxy moet wel knallen zijn:P

Terug
Naar boven