AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
nog nooit geprobeerd, maar is nogal veel ml wegpikken :) mss over een tijdje eens op lage dosis
Heb iomax toch eens moeten opzoeken. Nog nooit van gehoord... niet raar dat je hartkloppingen kreeg :cool:
het voelt een beetje als een krachtige stacker op het moment, maar hetzelfde gevoel dan speed krijg ik er gelukkig niet van. Mja, als ik er vannacht niet van kan slapen is het wel meteen de laatste keer geweest

Gewicht deze morgen 98,5. Dat is het laagste sinds begin afgelopen winter.
De iomax heeft gisteren goed zijn werk gedaan. Constant bezig geweest met goede energie ondanks <2800kcal. Savonds wel een hevige vervelende dip. Slapen ging ok. Om meer dan enkele dagen te gebruiken is dit niks. Te uitputtend.
volgende week als mijn tan wat beter is komen er nog eens update pics. Fysiek word steeds droger maar ik ben nog niet waar ik wil zijn en het gaat allemaal wat traag naar mijn zin. Ik denk dat ik mijn startvetpercentage best wel had onderschat :)

Training push

-OHP 1x5x67,5, daarna fail, wilde ook niet meer lukken.
-dips 8xBW/+25/+50 (laatste setje was wel Nice, ging ook makkelijk)
-incline BP 30° 5x50/70/90/110. 3x2x120 (lukte nauwelijks, voelde echt te zwaar)
-triceps rope pushdown 3x15x?

slechte training, doelen niet gehaald.

59DDA498-EA93-419E-AD73-ABA9C1C90518.jpeg

Die heb ik ook, alleen dan zonder lat pulley!

Kan je hondje ook een beetje zwaar benchpressen?

Die heb ik ook, alleen dan zonder lat pulley!

Kan je hondje ook een beetje zwaar benchpressen?
Die is nog te lui om uit haar zetel te komen dus denk het niet :p

ben jij tevreden over die cage? Ik vind het echt vervelend dat ik er niet in kan benchen met spotters omdat de achterste dwarsbalk in de weg zit. Zodra het staal binnen is ga ik er een extension voor lassen (die dwarsbalk 20cm naar achter verplaatsen)

Die is nog te lui om uit haar zetel te komen dus denk het niet :p

ben jij tevreden over die cage? Ik vind het echt vervelend dat ik er niet in kan benchen met spotters omdat de achterste dwarsbalk in de weg zit. Zodra het staal binnen is ga ik er een extension voor lassen (die dwarsbalk 20cm naar achter verplaatsen)
De cage is is echt heel stevig en ben er heel tevreden mee.

Alleen incline benchen kan inderdaad niet met safety spotters door de bench, omdat inderdaad die dwarsbalk in de weg zit.
Gelukkig heb ik iemand die mij dan eventueel kan spotten, maar ik kan me voorstellen als je alleen sport dat het wel in een nadeel kan bevallen.

Had ook ''eco dumbells'' gekocht alleen die waren na 1 week al kapot...
Nu dus wachten tot de normale dumbells weer op vooraad zijn.

En hoeveel ga jij daarvan op eten?

Shape update 98,5
C65DB8C1-5FAE-45E5-970C-96110B4818B8.jpeg

9E704D98-9C80-43CC-A99B-F57B4D71CB73.jpeg

ik hoop half mei toch klaar te zijn met de cut.
ik kan mijn belt 2 volledig gaten strakker zetten dan voor de cut, er is dus best wel wat vet vanaf, al is dit moeilijk zelf te zien
ik sta nu even droog als vorig jaar met de contest, maar wel een kg of 4 zwaarder.
Geen heel bijzondere prestatie maar ben er toch trots op :)

4kg klinkt toch mooi? Had je meer gehoopt/verwacht?

4 kg is behoorljjk wat vlees hoor, prima om in een jaar te gainen

4 kg is behoorljjk wat vlees hoor, prima om in een jaar te gainen
thnx, over dit jaar ben ik tot nu toe wel redelijk tevreden, dat ik na enkele jaren b/c het heb gepresteerd toch onder de 100 te blijven vind ik wat minder :).
mja, elk jaar leer ik bij en pak ik het minder stom aan.

training

-squat 3x110/120/130/140/150/160 3x8x110
-deadlift 3x200/210 1x225 (deze Ging tegen verwachting in best vlot)

korte training want super fel maagzuur

een opstelling gemaakt om mijn squat wat dieper te krijgen, op deze manier weet ik zeker dat ik parallel haal. Toch een 10cm lager dan de “boxsquat” die ik normaal op mijn bankje van 45 cm doe.
Het voelde stukken zwaarder aan op deze diepte, zeker bij de 160kg echt moeten pushen
2DB09E72-9D84-4149-8E3D-3BE9C3A1DD50.jpeg

thnx, over dit jaar ben ik tot nu toe wel redelijk tevreden, dat ik na enkele jaren b/c het heb gepresteerd toch onder de 100 te blijven vind ik wat minder :).
mja, elk jaar leer ik bij en pak ik het minder stom aan.
Ach, hoe ver wil je gaan? Rond de 100 kg aan 1.85 vind ik behoorlijk wat en zeker niet iets waar je ontevreden over moet zijn. Slow en steady.

Gaat goed je cut!
En zie dat je nu ook het paasweekend overleefde.

Twee vraagjes.
Welke Cage heb jij?
En waar haalde je dat stapelrek voor je schijven?

Gaat goed je cut!
En zie dat je nu ook het paasweekend overleefde.

Twee vraagjes.
Welke Cage heb jij?
En waar haalde je dat stapelrek voor je schijven?
De cage komt van workoutsupplys.nl, merk LAUD. Hun webwinkel is ondertussen wel offline, denk dat ze ermee zijn gestop. Dat rekje komt van gorillasports, denk dat het al 12j oud is, in die tijd voor 50e thuis geleverd :)

edit: ze verkopen het nog steeds, wel wat duurder geworden :)

Laatst bewerkt:
Lekker bezig hoor. Zware training ook

Terug
Naar boven