- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Thnx, probeer zoveel mogelijk te focussen op de compounds het afgelopen jaar.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx, probeer zoveel mogelijk te focussen op de compounds het afgelopen jaar.

Ziet er goed uit. Goede chest ook. 👍Training push
lichtere gewichten hogere reps want geen energie
-bench press 5x10x100kg
-dips 5xBWx10
-15° incline flyes 5x10x20kg
-OHP 5x10x40kg
hierna wel best uitgeput plat en leeg
![]()
Thnx, het begint ergens op te trekken

thnx

Gaat goed je cut!
En zie dat je nu ook het paasweekend overleefde.
Twee vraagjes.
Welke Cage heb jij?
En waar haalde je dat stapelrek voor je schijven?
Dit zijn zeChrash, hier ook een vraagje over de spullen. Waar heb jij die vloertegels vandaan? Hoe bevallen die?maw zijn ze korrelig en breken ze of juist niet? Bounchen ze teveel zodat je het zelf al merkt als je eroverheen loopt? Of ligt het vrij stabiel?
Ik heb al 8 jaar rubbere matten liggen in mn home gym maar ben bang dat ik doe ooit moet gaan vervangen...

Uit eigen ervaring, je wijffie wilt ook wat

Maar het vrouwtje is wel content, dan is het hier thuis iets meer vakantie

Ik was juist hetzelfde aan het denken

Maar het vrouwtje is wel content, dan is het hier thuis iets meer vakantie![]()

Daar probeer ik haar ook van te overtuigen

Maar als ze daar al tevreden over is plus je ziet er fysiek uit als een snack is dat 1+1=3
Inderdaad, nu ik terug afgetraind aan het geraken ben is zij ook wat meer moeite aan het doen terug in shape te geraken. Ik vind er mooi voor elkaar uit proberen te zien een dikke meerwaarde geven in een relatieMaar als ze daar al tevreden over is plus je ziet er fysiek uit als een snack is dat 1+1=3
Daarbijkomend, ik wil ook dat mijn wijffie een goed lijf heeft. Op alleen een persoonlijkheid + een vochtig gat kan ik het niet doen.
Agreed!Ik vind er mooi voor elkaar uit proberen te zien een dikke meerwaarde geven in een relatie