Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
Training push
lichtere gewichten hogere reps want geen energie

-bench press 5x10x100kg
-dips 5xBWx10
-15° incline flyes 5x10x20kg
-OHP 5x10x40kg

hierna wel best uitgeput plat en leeg
3DA5BE8C-8F13-4DB3-906B-C7FFF229A019.jpeg

Sterk 👊🏻

“Ergens” zeg je. Dat is wel voorzichtig uitgedrukt toch? Niet te bescheiden zijn hé :cool:

Gaat goed je cut!
En zie dat je nu ook het paasweekend overleefde.

Twee vraagjes.
Welke Cage heb jij?
En waar haalde je dat stapelrek voor je schijven?

Chrash, hier ook een vraagje over de spullen. Waar heb jij die vloertegels vandaan? Hoe bevallen die?maw zijn ze korrelig en breken ze of juist niet? Bounchen ze teveel zodat je het zelf al merkt als je eroverheen loopt? Of ligt het vrij stabiel?

Ik heb al 8 jaar rubbere matten liggen in mn home gym maar ben bang dat ik doe ooit moet gaan vervangen...

Beachproof and not a beach to go to :p

Chrash, hier ook een vraagje over de spullen. Waar heb jij die vloertegels vandaan? Hoe bevallen die?maw zijn ze korrelig en breken ze of juist niet? Bounchen ze teveel zodat je het zelf al merkt als je eroverheen loopt? Of ligt het vrij stabiel?

Ik heb al 8 jaar rubbere matten liggen in mn home gym maar ben bang dat ik doe ooit moet gaan vervangen...
Dit zijn ze :)
Ik ben er tevreden of, ze geven geen Korrels af, na een paar weken gebruik en een paar keer stofzuigen geven ze zelfs onder witte sokken niet af. Ik gooi mijn zwaardere Dumbells gewoon op de matten bij fails en dit heeft nog geen zichtbare schade aan de matten gegeven. Bij zware squats op sokken deuken ze wel lichtjes in. Met schoenen aan is hier weinig van te merken.
De eerste maanden hebben ze wel een rubber-geur af gegeven. Niet heel fel maar in de gym toch goed ruikbaar.

Die moet maar tevreden zijn met je piem0l :p
Maar als ze daar al tevreden over is plus je ziet er fysiek uit als een snack is dat 1+1=3

Daarbijkomend, ik wil ook dat mijn wijffie een goed lijf heeft. Op alleen een persoonlijkheid + een vochtig gat kan ik het niet doen.

Maar als ze daar al tevreden over is plus je ziet er fysiek uit als een snack is dat 1+1=3

Daarbijkomend, ik wil ook dat mijn wijffie een goed lijf heeft. Op alleen een persoonlijkheid + een vochtig gat kan ik het niet doen.
Inderdaad, nu ik terug afgetraind aan het geraken ben is zij ook wat meer moeite aan het doen terug in shape te geraken. Ik vind er mooi voor elkaar uit proberen te zien een dikke meerwaarde geven in een relatie

True true... jezelf laten hangen is nefast voor de relatie.

Training

-lat pulley smal 3x8x90
-BOR 5x5x120
-BB curl 3x10x50
-lat pulley breed 3x8x90

BOR ging wel lekker, de rest kut. Echt weinig energie, een stacker doet niet meer veel af. Volgende week eens een weekje op onderhoud eten om wat te bekomen.

Terug
Naar boven