XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.421
Als je je zo slecht voelt op die hoge dosissen waarom dan niet wat lager beginnen en blast wat langer doortrekken en om de 4 weken verhogen?
Kcal niet al te hard pushen in het begin, denk dat dat stuk lekkerder is.

Als je in één keer je max dosis zet vanaf cruise en je kcal t*ring hard pushed logisch dat je je fucked up voelt

week 1-4
500 test
250 deca

5-8
750 test
500 deca

9-12
750 test
500 deca
50 dbol ed

13-16
test/mast
Dit is idd ook geen slecht plan, scheelt toch weer wat ml’s en het kan wel eens goed zijn om de orals pas op het einde te gebruiken.

Mij ook niet gezien om in twee keer een trt dosis te zetten per week:o voel er mij ook prima op eigenlijk.

zou gewoon de volle 12 weken bulken, dat vocht gaat er wel af wanneer je terug cruised. Test deca en dan de laatste 5/6 weken dbol of oxy moet wel knallen zijn:P
En dan eventueel cruisen op 250test/200mast? Vind deze cruise (150test) eigenlijk wat te laag.

Dit is idd ook geen slecht plan, scheelt toch weer wat ml’s en het kan wel eens goed zijn om de orals pas op het einde te gebruiken.

En dan eventueel cruisen op 250test/200mast? Vind deze cruise (150test) eigenlijk wat te laag.
Wat zeggen je bloedwaarden op 150mg?

En ik denk ook dat je volgende blast best de injectiefrequentie naar boven haalt. Indien je degelijke gear hebt en steriel werkt kan je elke injectiespot ook EOD gebruiken zonder PIP.

En ik denk ook dat je volgende blast best de injectiefrequentie naar boven haalt. Indien je degelijke gear hebt en steriel werkt kan je elke injectiespot ook EOD gebruiken zonder PIP.
Elke spot eod gebruiken als in: schouder maandag prikken en woensdag opnieuw?

• #2.426
Aan wat merk je dat het te laag is? Zelf nooit boven 150 geweest eigenlijk.

wat je voorstelt kan natuurlijk wel.
toch wel redelijk wat kracht en massaverlies, ondanks hoge kcals

bloedwaardes zijn redelijk OK volgens arts. Dit was na enkele weken cruisen

1604577278496.png

1604577408941.png

1604577708464.png

• #2.427
Prima waarden. Doneer je bloed? Wou dat ik zo’n hematocriet-en hemoglobine waarden had :o

• #2.429
Prima waarden. Doneer je bloed? Wou dat ik zo’n hematocriet-en hemoglobine waarden had :o
Nope, maar als ik weet dat ik mn bloed weer moet laten trekken, zorg ik wel altijd dat dat een tijdje na een blast is, en drink ik vaak ook enkele weken niet voor mn leverwaardes OK te hebben en train ik enkele dagen niet. Dus vaak zullen de waarden IRL wel iets slechter zijn dan deze momentopname

• #2.430
mss wel interessant voor kuurders
In 2015 ben ik na enkele jaren kuren voor een tijdje volledig off gegaan.
Dit waren de resultaten na ong 6 maanden off te zijn. Zonder nakuur of HCG
1604581596690.png

• #2.431
zow, weer goed wat verloren. Nog een paar kg te gaan.
EDC8C811-BF44-4320-8D38-0326915A2A53.jpeg

Gaat de goede kant op C!

Nu volhouden gab!komt goed

je eigen test aanmaak was weer netjes op zijn niveau

• #2.437
  • #2.438
je eigen test aanmaak was weer netjes op zijn niveau
Ja dat ging toen heel vlot. Kwa massa wel alles kwijt in die periode. Echt zo goed als niks vast kunnen houden. Libidoproblemen ofzo toen gelukkig niet echt gehad alleen shape die echt lelijk werd.
Edit: mentaal viel het wel zwaar het off gaan.

• #2.439
5/3/1 session
Date: Friday, 6 November 2020

Warmup sets Overhead Press
----------------------------
✔︎ 5 x 35.0
✔︎ 5 x 45.0
✔︎ 3 x 50.0

Main sets Overhead Press
----------------------------
✔︎ 3 x 60.0
✔︎ 3 x 70.0 FAIL

een hoop isolatiewerk om toch maar wat te verzetten.

Waarom log je het isolatie werk niet? En hoe moet ik die fail lezen? Was je goal om 70kg 3x te pressen en lukt het 0 keer?

Terug
Naar boven