- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
ThnxAh joh het is ook maar voor de lol. Evengoed wel een goede shape!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ThnxAh joh het is ook maar voor de lol. Evengoed wel een goede shape!

ThnxJe oogt irl VEEEEEEL bufferDie foto's slaan echt nergens op man...
denk mss omdat ik geen heel smal middel heb of omdat ik niet echt naar proporties kijk ofzo... mja, zolang ik irl buff oog ben ik tevreden 
We nemen bij de volgende meet wel even een foto samen.Thnxdenk mss omdat ik geen heel smal middel heb of omdat ik niet echt naar proporties kijk ofzo... mja, zolang ik irl buff oog ben ik tevreden
![]()

tegen dan sta ik wel zowat 10kg lichter dan vorige meet als ik mn dieet eens volhoudWe nemen bij de volgende meet wel even een foto samen.
Dan oog je meteen nog meer buff![]()

Succes met de blast. Al eerder boven de gram gezeten?eerste inject test/mast-e (250/300 2xpw) zit er weer in.
Kcals blijven <3200 (IIFYM via MFP) +200gr E
De gehele dag honger op deze kcals.
Tegen die tijd ben ik overleden aan voedsel tekorttegen dan sta ik wel zowat 10kg lichter dan vorige meet als ik mn dieet eens volhoud![]()
Thnx, jup, al veel te vaak tbh, deze blast gaat tegen het einde richting de +1,5 gram gaan, als ik mij niet te crappy ga voelen of niet te veel bijwerkingen ervaar.Succes met de blast. Al eerder boven de gram gezeten?
Bredere grip zal je goed gewend moeten worden. Maar kun je wel voordeel bij hebben! Ook je handplacement. Niet de barbell in het midden van je hand nemen maar echt zo ver mogelijk naar benden. Gisteren nog maar goed filmpje over gezien.
Klopt, went wel. Btw ik heb net een PR gezet door gisteren dit filmpje te bekijken haha. Hierdoor heb ik mijn techniek die ik schijnbaar wat verloren was teruggevonden. Heb zoveel meer spanning en gebruik van lats. Ellebogen tucken beter. Zalig.Idd, zoals die man uitlegt probeer Ik hem nu ook. Voelt nog raar met het unracken.
Nice, Mijn PR staat met een best smalle grip heel onstabiel. ben benieuwd of ik hem op deze methode over enkele maanden kan verbeteren, op naar de 170 zonder blessuresKlopt, went wel. Btw ik heb net een PR gezet door gisteren dit filmpje te bekijken haha. Hierdoor heb ik mijn techniek die ik schijnbaar wat verloren was teruggevonden. Heb zoveel meer spanning en gebruik van lats. Ellebogen tucken beter. Zalig.

Beter blijf je op je oude manier benchenNice, Mijn PR staat met een best smalle grip heel onstabiel. ben benieuwd of ik hem op deze methode over enkele maanden kan verbeteren, op naar de 170 zonder blessures![]()

Oooit haal ik je bench wel in hoor

Thnx, paar weken terug was het toch allemaal een heel stuk ingekakt (Toch voor iemand die al een hele tijd B/C doet)