- Waardering
- 1.303
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx, een paar procentjes lager moet nog wel lukken, maar echt diep cutten is niet voor mij weg gelegd, houd ik niet vol (kost mij nu al veel moeite om mij in te houdenGaat mooi zo. Je hebt nog een flink stuk voor de boeg ben benieuwd waar je gaat eindigen. Rustig aan met de schouder bro
)Klaar zijn met de cut en terug op oude krachtniveau zitten (maar dan op laag vpLekker bezig! Nog bepaalde doelen voor de jaarwisseling?
)2,5 cm en de plates zijn 5cm diameter kleiner dan Olympische, dus komt ongeveer hetzelfde uitLekker hoor!. Je lift eigenlijk wel met de weights van op een 3-4cm verhoog. Als het jou niet stoort is dat geen probleem natuurlijk. Maar zelf zou ik me daar aan storen als competition lift![]()
, zal zo eens even fotootje trekken
Wat is het oude krachtniveau?Thnx, een paar procentjes lager moet nog wel lukken, maar echt diep cutten is niet voor mij weg gelegd, houd ik niet vol (kost mij nu al veel moeite om mij in te houden)
Klaar zijn met de cut en terug op oude krachtniveau zitten (maar dan op laag vp)
alleen vrees ik er wat voor bij mezelf. Mijn deadlift en bench lijken erg sterk te gaan waardoor mijn squat niet volledig mee wil. Gebeurd zelde dat alle 3 de lifts tegelijk heel goed lopen bij mij. Maar we zien wel. Jou goals lijken me zeker doenbaar met wat ik hier al heb zien passeren!Heb hetzelfde, meestal maar 1grote lift die best goed gaat en de rest hinkt daar wat achteraan. Ik denk ook wel dat de doelen realistisch zijn. Ik weet van mezelf dat als ik op te veel hoop, nogal snel ga proberen te compenseren met doseringen en kcals, daarom de doelen niet overdreven hoog dit keerIk hoop einde schema ook richting een 190 squat te gaanalleen vrees ik er wat voor bij mezelf. Mijn deadlift en bench lijken erg sterk te gaan waardoor mijn squat niet volledig mee wil. Gebeurd zelde dat alle 3 de lifts tegelijk heel goed lopen bij mij. Maar we zien wel. Jou goals lijken me zeker doenbaar met wat ik hier al heb zien passeren!

Laten we hopenSterk man! Goed dat je het ook lekker volgehouden hebt (het schema), geen gekke dingen hebt gedaan etc. Dalijk ben je even sterk als eerst maar droger, fitter en atletischer!

Thnx, beetje en vervelende, met 15kg schijven is de ROM een stuk korter dan met de 5kg schijven. Zou graag eens een vaste dumbell van 60kg kopen, maar die dingen zijn belachelijk duur.
Deadlift geskipt?5/3/1 session
Duration: 001:18:28
Dumbbell row
----------------------------
✔︎ 10 x 48.0
✔︎ 8 x 63.0
✔︎ 10 x 63.0
lat pulley breed
✔︎ 10 x 60.0
✔︎ 10 x 70.0
✔︎ 10 x 75.0
Biceps barbell curl
✔︎ 10 x 37.0
✔︎ 10 x 47.0
✔︎ 10 x 50.0
Trap bar deadlift
✔︎ 3 x 205.0
✔︎ 3 x 205.0
✔︎ 3 x 205.0
✔︎ 3 x 205.0
✔︎ 3 x 205.0
+wat trekken aan elastieken om schouder wat los te krijgen.
lekkere training, kracht terug normaal.
Passen er niet meerdere 5/10 kg schijven op?Thnx, beetje en vervelende, met 15kg schijven is de ROM een stuk korter dan met de 5kg schijven. Zou graag eens een vaste dumbell van 60kg kopen, maar die dingen zijn belachelijk duur.
Als je jezelf ondersteunt op een bankje kun je ook je bankje verhogen voor meer ROM.Thnx, beetje en vervelende, met 15kg schijven is de ROM een stuk korter dan met de 5kg schijven. Zou graag eens een vaste dumbell van 60kg kopen, maar die dingen zijn belachelijk duur.