Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Gaat mooi zo. Je hebt nog een flink stuk voor de boeg ben benieuwd waar je gaat eindigen. Rustig aan met de schouder bro

Lekker bezig! Nog bepaalde doelen voor de jaarwisseling?

Lekker hoor!. Je lift eigenlijk wel met de weights van op een 3-4cm verhoog. Als het jou niet stoort is dat geen probleem natuurlijk. Maar zelf zou ik me daar aan storen als competition lift :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.544
Gaat mooi zo. Je hebt nog een flink stuk voor de boeg ben benieuwd waar je gaat eindigen. Rustig aan met de schouder bro
Thnx, een paar procentjes lager moet nog wel lukken, maar echt diep cutten is niet voor mij weg gelegd, houd ik niet vol (kost mij nu al veel moeite om mij in te houden :) )
Lekker bezig! Nog bepaalde doelen voor de jaarwisseling?
Klaar zijn met de cut en terug op oude krachtniveau zitten (maar dan op laag vp :) )

• #2.545
Lekker hoor!. Je lift eigenlijk wel met de weights van op een 3-4cm verhoog. Als het jou niet stoort is dat geen probleem natuurlijk. Maar zelf zou ik me daar aan storen als competition lift :)
2,5 cm en de plates zijn 5cm diameter kleiner dan Olympische, dus komt ongeveer hetzelfde uit ;), zal zo eens even fotootje trekken

7B55E490-FF9F-4724-B9E6-B5889313BF14.jpeg

Straal olympisch schijf is 225 dus ik zit op de correcte hoogte :)

Laatst bewerkt:
Thnx, een paar procentjes lager moet nog wel lukken, maar echt diep cutten is niet voor mij weg gelegd, houd ik niet vol (kost mij nu al veel moeite om mij in te houden :) )

Klaar zijn met de cut en terug op oude krachtniveau zitten (maar dan op laag vp :) )
Wat is het oude krachtniveau?

• #2.547
Laatst bewerkt:
Lekker bezig man!

:flexing:

Ik hoop einde schema ook richting een 190 squat te gaan :) alleen vrees ik er wat voor bij mezelf. Mijn deadlift en bench lijken erg sterk te gaan waardoor mijn squat niet volledig mee wil. Gebeurd zelde dat alle 3 de lifts tegelijk heel goed lopen bij mij. Maar we zien wel. Jou goals lijken me zeker doenbaar met wat ik hier al heb zien passeren!

Sterk man! Goed dat je het ook lekker volgehouden hebt (het schema), geen gekke dingen hebt gedaan etc. Dalijk ben je even sterk als eerst maar droger, fitter en atletischer!

• #2.552
Ik hoop einde schema ook richting een 190 squat te gaan :) alleen vrees ik er wat voor bij mezelf. Mijn deadlift en bench lijken erg sterk te gaan waardoor mijn squat niet volledig mee wil. Gebeurd zelde dat alle 3 de lifts tegelijk heel goed lopen bij mij. Maar we zien wel. Jou goals lijken me zeker doenbaar met wat ik hier al heb zien passeren!
Heb hetzelfde, meestal maar 1grote lift die best goed gaat en de rest hinkt daar wat achteraan. Ik denk ook wel dat de doelen realistisch zijn. Ik weet van mezelf dat als ik op te veel hoop, nogal snel ga proberen te compenseren met doseringen en kcals, daarom de doelen niet overdreven hoog dit keer :)

Sterk man! Goed dat je het ook lekker volgehouden hebt (het schema), geen gekke dingen hebt gedaan etc. Dalijk ben je even sterk als eerst maar droger, fitter en atletischer!
Laten we hopen :p

Wanneer je squat en bench even sterk zijn :D

Ik denk dat je die doelen wel gaat halen, je bent lekker bezig!

• #2.554
5/3/1 session
Duration: 001:18:28

Dumbbell row
----------------------------
✔︎ 10 x 48.0
✔︎ 8 x 63.0
✔︎ 10 x 63.0

lat pulley breed
✔︎ 10 x 60.0
✔︎ 10 x 70.0
✔︎ 10 x 75.0

Biceps barbell curl
✔︎ 10 x 37.0
✔︎ 10 x 47.0
✔︎ 10 x 50.0

Trap bar deadlift
✔︎ 3 x 205.0
✔︎ 3 x 205.0
✔︎ 3 x 205.0
✔︎ 3 x 205.0
✔︎ 3 x 205.0

+wat trekken aan elastieken om schouder wat los te krijgen.

lekkere training, kracht terug normaal.

Goeie DR!

• #2.556
5/3/1 session
Duration: 001:18:28

Dumbbell row
✔︎ 10 x 48.0
✔︎ 8 x 63.0
✔︎ 10 x 63.0

lat pulley breed
✔︎ 10 x 60.0
✔︎ 10 x 70.0
✔︎ 10 x 75.0

Biceps barbell curl
✔︎ 10 x 37.0
✔︎ 10 x 47.0
✔︎ 10 x 50.0

Trap bar deadlift
✔︎ 3 x 205.0
✔︎ 3 x 205.0
✔︎ 3 x 205.0
✔︎ 3 x 205.0
✔︎ 3 x 205.0

+wat trekken aan elastieken om schouder wat los te krijgen.

lekkere training, kracht terug normaal.
Deadlift geskipt?

Thnx, beetje en vervelende, met 15kg schijven is de ROM een stuk korter dan met de 5kg schijven. Zou graag eens een vaste dumbell van 60kg kopen, maar die dingen zijn belachelijk duur.
Passen er niet meerdere 5/10 kg schijven op?

• #2.558
Thnx, beetje en vervelende, met 15kg schijven is de ROM een stuk korter dan met de 5kg schijven. Zou graag eens een vaste dumbell van 60kg kopen, maar die dingen zijn belachelijk duur.
Als je jezelf ondersteunt op een bankje kun je ook je bankje verhogen voor meer ROM.
Kan ook op de GHR :eyebrow:

Misschien is kleine 10 kg schijven dan wel de goedkoopste oplossing

Terug
Naar boven