Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Als je de Chrome 5 kg schijven neemt, passen er meer op. Die zijn veel dunner.

Die hebben een te groot gat.

Waarom doe je geen one arm barbell row mbv een landmine, of een one arm cable row, of een kettlebell handle met 20kg schijven, met de laatste optie moet je alleen wel in je rack gaan hangen denk ik.

Laatst bewerkt:
Op helisports hebben ze wel vrij goedkope Hex dumbbells, en de prijs is per 2 (ben zelf ook aan het overwegen van er wat extra aan te schaffen).

op 2dehands heb ik er ook nog wat voorbij zien komen! Helaas is 60kg wel echt een gewicht dat je niet vaak tegenkomt

Bijlagen

• D207C4F9-6917-4545-BFE2-3F906986FECD.png
    D207C4F9-6917-4545-BFE2-3F906986FECD.png
    339,7 KB · Weergaven: 71
Weet niet wat chrash vind, maar zelf vind ik dat inferieure oefeningen.
Zou kunnen, maar dan zijn er nog andere opties, zelf een dumbell stang maken met een (oude) barbell met centre knurling. Nieuw kosten die ook niet al te veel:
Olympische ECO halterstang 220 cm - Fitness Seller (fitness-seller.nl)

De sleeves haal je er af, je last er 2 ringen op naast de centre knurl en je hebt een dumbell zolang als je maar wilt, met een beetje zoeken zal je ook wel een 30mm bar tweedehands kunnen vinden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.586
Kan je met die lange halters nog deftig db press doen bijvoorbeeld?
zware presses zijn heel vervelend‘ de dumbells zijn veel moeilijker op te werpen.
Als je de Chrome 5 kg schijven neemt, passen er meer op. Die zijn veel dunner.

te groot gat :) heb 30mm. Daar bestaan ook wel chromen schijven voor, maar als ik veel nieuwe schijven moet kopen, koop ik liever meteen alles 50mm

• Like
Waarderingen: Onit
  • #2.587
Op helisports hebben ze wel vrij goedkope Hex dumbbells, en de prijs is per 2 (ben zelf ook aan het overwegen van er wat extra aan te schaffen).

op 2dehands heb ik er ook nog wat voorbij zien komen! Helaas is 60kg wel echt een gewicht dat je niet vaak tegenkomt
Die zijn idd redelijk goedkoop.
Zou kunnen, maar dan zijn er nog andere opties, zelf een dumbell stang maken met een (oude) barbell met centre knurling. Nieuw kosten die ook niet al te veel:
Olympische ECO halterstang 220 cm - Fitness Seller (fitness-seller.nl)

De sleeves haal je er af, je last er 2 ringen op naast de centre knurl en je hebt een dumbell zolang als je maar wilt, met een beetje zoeken zal je ook wel een 30mm bar tweedehands kunnen vinden.
Heb ik ook aan gedacht, maar dan kan ik de gebruikte schijven niet voor iets anders gebruiken dus moet ik weer bij kopen

• #2.588
zware presses zijn heel vervelend‘ de dumbells zijn veel moeilijker op te werpen.

te groot gat :) heb 30mm. Daar bestaan ook wel chromen schijven voor, maar als ik veel nieuwe schijven moet kopen, koop ik liever meteen alles 50mm
Dan neem ik wat 30mm materiaal van je over :p

• #2.591
5/3/1 session
Date: Sunday, 22 November 2020
Duration: 01:04:58

Warmup sets Overhead Press
----------------------------
✔︎ 5 x 30.0
✔︎ 5 x 30.0
✔︎ 3 x 40.0

Main sets Overhead Press
✔︎ 3 x 45.0
✔︎ 3 x 50.0
✔︎ 10 x 55.0

First set last Overhead Press
✔︎ 10 x 45.0
✔︎ 10 x 45.0

Dumbbell press
✔︎ 10 x 15.0

Dips
✔︎ 5 x 0.0
✔︎ 5 x 10.0
✔︎ 5 x 20.0
✔︎ 5 x 30.0
✔︎ 9 x 40.0

Dumbbell front raise
✔︎ 12 x 15.0
✔︎ 15 x 15.0
✔︎ 25 x 15.0

Dumbbell lateral raise
✔︎ 12 x 15.0
✔︎ 15 x 15.0
✔︎ 15 x 15.0

unilateral kettlebell press
✔︎ 3 x 12.0
✔︎ 3 x 12.0
✔︎ 3 x 16.0
✔︎ 3 x 16.0

+wat extra isolatiewerk zonder schouders te belasten.

schouder doet nog best pijn, Zware dumbells opgooien lukt nog niet. Ondanks dat kracht wel ok.
gewicht nog steeds 100+, mag nu wel weer eens wat van af gaan.

• #2.592
@wovano
voedingcentrum Zegt ook dat het wettelijk gewoon mag. Ik denk dat jij er langs zit hoor...

@wovano
voedingcentrum Zegt ook dat het wettelijk gewoon mag. Ik denk dat jij er langs zit hoor...
Ik heb 10 jaar in de supermarkt gewerkt en mede codebeheer geregeld. We mochten zelfs geen producten aan de voedselbank geven waarvan de tht datum was verstreken.

Ik heb 10 jaar in de supermarkt gewerkt en mede codebeheer geregeld. We mochten zelfs geen producten aan de voedselbank geven waarvan de tht datum was verstreken.
Aldi doet dit wel (diepvriesproducten) dus ik denk dat het veranderd is met de jaren.

• #2.596
ik Verzin die wetten niet.... het is overal duidelijk terug te vinden dat verkoop na tht gewoon mag op verantwoordelijk van de verkoper. Dat de supermarkt waar jij bent gewerkt er voor kiest dit risico niet te nemen wilt niet zeggen dat het niet mag.

• #2.597
Ow shit in het verkeerde topic aan het quoten @wovano :p

Aldi doet dit wel (diepvriesproducten) dus ik denk dat het veranderd is met de jaren.
Dat is dan in de afgelopen 2 jaar veranderd. Zoals ik van @dreamy1 begreep geldt het bij AH mog steeds.
ik Verzin die wetten niet.... het is overal duidelijk terug te vinden dat verkoop na tht gewoon mag op verantwoordelijk van de verkoper. Dat de supermarkt waar jij bent gewerkt er voor kiest dit risico niet te nemen wilt niet zeggen dat het niet mag.
Dat was het geval in in elk geval alle Albert Heijns. Zo'n 1000 winkels.

• #2.599
Dat is dan in de afgelopen 2 jaar veranderd. Zoals ik van @dreamy1 begreep geldt het bij AH mog steeds.

Zal vast nog wel in meer luxe supermarkten zijn. Het lijkt me voor een grote keten de Eventueel slechte beoordelingen door verminderde smaak niet waard. Ik denk dat van die grote ketens veel doorverkopen naar resellers zoals foodstunter (of voedselbanken) omdat daar een doelgroep komt die mindere eisen stelt aan hun producten.
In BE is het altijd al legaal geweest, maar word het door de duurdere kwaliteit-supermarkten ook niet gedaan

AH flikkert t voor je neus weg.... had ik een x met de lactose vrije kwark. Of ik het dan met korting mocht kopen omdat t de ochtend ma tht datum was... die vent pakt een vuilbak en flikkert t zo weg... :( en ze hadden toen ook niets meer wat wel goede datum had...

Terug
Naar boven