MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.661
@Buffster
6C25C1E2-53BF-47F0-81E6-F207DF6FF71C.jpeg

98A15B0D-3EDE-4AA6-B91E-32EFF89A7184.jpeg

C42778D6-F5EF-4E2A-96CF-664F307B48AF.jpeg

Damn wat bruut!

En klagen om verzendkosten gvd staat voor een kapitaal aan gym stuff 😆

Hoeveel zou je er in geïnvesteerd hebben? Ziet er wel oerdegelijk uit.

Zie nu trouwens pas de kalender of foto boven je bureau :tanden:

• #2.671
Wat is het verschil dan???? 😅 en welke soorten heppie
50mm is meest voorkomend en het meeste in te vinden.
30mm gatdiameter is minder geliefd en minder aanbod in (geen bumpers, geen gelagerde bars...)
3000? Dat vind ik echt reuze meevallen.
Redelijk goedkope cage en veel gewichten 2dehands aan 1e/kg gekocht, geen echte topkwaliteit spullen... zal mss in totaal wel wat meer zijn geweest maar dat is moeilijk bij te houden verdeeld over zoveel jaren...
‘allemaal wel goed genoeg voor thuisgebruik...

50mm is meest voorkomend en het meeste in te vinden.
30mm gatdiameter is minder geliefd en minder aanbod in (geen bumpers, geen gelagerde bars...)

Redelijk goedkope cage en veel gewichten 2dehands aan 1e/kg gekocht, geen echte topkwaliteit spullen... zal mss in totaal wel wat meer zijn geweest maar dat is moeilijk bij te houden verdeeld over zoveel jaren...
‘allemaal wel goed genoeg voor thuisgebruik...
Plus als je kwaliteit 1e of 2e hands koopt zal het meeste wel zijn waarde houden. Imo verlies je er weinig op omdat meeste waardevast is.

• #2.675
Training

-triceps pushdowns SS hammer curls
-lat pull breed en smal
-DB rows
-t-bar row

gewoon wat oefeningen gedaan die schouder niet echt belasten, pijn begint te minderen maar is nog aanwezig. Morgen wat lowerbody

kcals gedropt naar 2500, op 3000 blijft gewicht +100kg en gaat het echt t*ring traag.

Hoofd is gelukkig terug normaal/niet meer opgeblazen, dat is wel fijn.
paar weekjes doorcutten nog, blijf gewoon de gehele cut op test/mast.
Doel van binnen 6weken terug droog staan is niet echt aan het lukken, maar progressie is wel OK. Rug begint weer en slagveld te worden, echt kut.

drop hier over 10dagen nog wel eens een foto want ze vallen mij nu allemaal nog tegen.

1x140kg latpull smalle grip

(Verkapt kijk mij een minder dik hoofd hebben post)

Laatst bewerkt:
  • #2.679
Voelt het ook zo? Die modafinil al apart gedaan?
Nee, modafinil valt mij zwaar tegen, een goede focus tijdens het studeren krijg ik er niet van en “leuk” voelt het ook niet. Training vandaag ging wel bijzonder lekker met die modafinil op, heel gefocust en zelfzeker bij zwaardere gewichten. Weinig last van de toch wel lage kcals op het moment. Veel te duur voor wat het uiteindelijk doet. Gisteren heb ik het solo genomen voor een project, weinig voordeel uit gehaald.
In vergelijking met ritaline een extreme tegenvaller

Echt mooi spul man!

Terug
Naar boven