Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
30mm paupermateriaal jaEn klagen om verzendkosten gvd staat voor een kapitaal aan gym stuff 😆

Ja dat zegt mij niets 😊
Geen idee, door de jaren opgebouwd, ook regelmatig 2dehands gewichten gekocht. Ik gok 3000e ofzoHoeveel zou je er in geïnvesteerd hebben? Ziet er wel oerdegelijk uit.
Wat is het verschil dan
? 😅 en welke soorten heppie3000? Dat vind ik echt reuze meevallen.Geen idee, door de jaren opgebouwd, ook regelmatig 2dehands gewichten gekocht. Ik gok 3000e ofzo
50mm is meest voorkomend en het meeste in te vinden.
Redelijk goedkope cage en veel gewichten 2dehands aan 1e/kg gekocht, geen echte topkwaliteit spullen... zal mss in totaal wel wat meer zijn geweest maar dat is moeilijk bij te houden verdeeld over zoveel jaren...
Plus als je kwaliteit 1e of 2e hands koopt zal het meeste wel zijn waarde houden. Imo verlies je er weinig op omdat meeste waardevast is.50mm is meest voorkomend en het meeste in te vinden.
30mm gatdiameter is minder geliefd en minder aanbod in (geen bumpers, geen gelagerde bars...)
Redelijk goedkope cage en veel gewichten 2dehands aan 1e/kg gekocht, geen echte topkwaliteit spullen... zal mss in totaal wel wat meer zijn geweest maar dat is moeilijk bij te houden verdeeld over zoveel jaren...
‘allemaal wel goed genoeg voor thuisgebruik...
Met 300mg modafinil en een eca stack op kijk ik wel alsof ik net een dikke lijn binnen heb

Voelt het ook zo? Die modafinil al apart gedaan?Met 300mg modafinil en een eca stack op kijk ik wel alsof ik net een dikke lijn binnen heb![]()
Nee, modafinil valt mij zwaar tegen, een goede focus tijdens het studeren krijg ik er niet van en “leuk” voelt het ook niet. Training vandaag ging wel bijzonder lekker met die modafinil op, heel gefocust en zelfzeker bij zwaardere gewichten. Weinig last van de toch wel lage kcals op het moment. Veel te duur voor wat het uiteindelijk doet. Gisteren heb ik het solo genomen voor een project, weinig voordeel uit gehaald.