XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Sws chocolade "pepernoten", het lekkerste snoep van de wereld! Vooral de witte (not even racist, houd gewoon van witte chocola)

JAWEL IK WORD ER GVD STRONTZIEK VAN DAT IEDEREEN KRUIDNOTEN FUCKING PEPERNOTEN NOEMT
Ga je nu überhaupt mee "discussieren" over junkfood, ouwe ginger fitchick. Als ik als fatty het pepernoten wil noemen, dan zijn het verdomme pepernoten! Ik ga jou toch ook niet verbeteren over test of kip en broccoli? Leven en laten leven! :roflol:

Sowieso zijn muffins veel beter

Ga je nu überhaupt mee "discussieren" over junkfood, ouwe ginger fitchick. Als ik als fatty het pepernoten wil noemen, dan zijn het verdomme pepernoten! Ik ga jou toch ook niet verbeteren over test of kip en broccoli? Leven en laten leven! :roflol:
Het zijn gewoon twee totaal verschillende dingen en ik eet genoeg van allebei. :roflol:

Het zijn gewoon twee totaal verschillende dingen en ik eet genoeg van allebei. :roflol:
Ik eet ook wel eens kip, broccoli etc. en doe ook wel eens een bicep curl. Jij bent verdomme de mooie jongen hier, dus ik verbeter jou daar niet op. Dit zijn fatty topics. Punt!
:roflol:

Ik eet ook wel eens kip, broccoli etc. en doe ook wel eens een bicep curl. Jij bent verdomme de mooie jongen hier, dus ik verbeter jou daar niet op. Dit zijn fatty topics. Punt!
:roflol:
Zie er misschien acceptabel uit van buiten, maar ik vreet meer junk dan dat jij doet waarschijnlijk :roflol:

Zie er misschien acceptabel uit van buiten, maar ik vreet meer junk dan dat jij doet waarschijnlijk :roflol:
Op dit moment vreet bijna iedereen meer junk als ik. Maar ik denk oprecht dat er weinig mensen meer junk hebben gevreten als ik. Heb serieus 10 jaar lang 3 liter cola per dag geknald en minimaal 5x per week een kebabje of macie gehaald. Dat waren tijden. Daarom ben ik nu ook zo dik :)

Je setup in je laatste squat filmpje met de 170 ziet er iig al beter uit. Lees ook over low bar en dat je mijn form als voorbeeld gebruikte voor je paused sq, voel me vereerd hoor :) maar Ik squat zelf niet echt low bar. Mijn sq zit tegenwoordig meer tussen high en low bar in. Er zijn al veel comments gedaan over de juiste form en wel/niet tegelijk breken van hips en knieen. Wat ik persoonlijk wel een goede reference vind zijn de squat pillars van juggernaut:

Wellicht heb je er wat aan..

hey Crash hoe gaat het ermee? Nog veel last?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.776
ah oke man, vervelend. Fijn dat je er weer bijna bovenop bent!

Beterschap voor jullie!

Terug
Naar boven