- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
JAWEL IK WORD ER GVD STRONTZIEK VAN DAT IEDEREEN KRUIDNOTEN FUCKING PEPERNOTEN NOEMT
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JAWEL IK WORD ER GVD STRONTZIEK VAN DAT IEDEREEN KRUIDNOTEN FUCKING PEPERNOTEN NOEMT
*neemt een hap pepernoten*JAWEL IK WORD ER GVD STRONTZIEK VAN DAT IEDEREEN KRUIDNOTEN FUCKING PEPERNOTEN NOEMT
Ga je nu überhaupt mee "discussieren" over junkfood, ouwe ginger fitchick. Als ik als fatty het pepernoten wil noemen, dan zijn het verdomme pepernoten! Ik ga jou toch ook niet verbeteren over test of kip en broccoli? Leven en laten leven!JAWEL IK WORD ER GVD STRONTZIEK VAN DAT IEDEREEN KRUIDNOTEN FUCKING PEPERNOTEN NOEMT

Als je niet tegen drugs kan neem het dan nietJAWEL IK WORD ER GVD STRONTZIEK VAN DAT IEDEREEN KRUIDNOTEN FUCKING PEPERNOTEN NOEMT

Het zijn gewoon twee totaal verschillende dingen en ik eet genoeg van allebei.Ga je nu überhaupt mee "discussieren" over junkfood, ouwe ginger fitchick. Als ik als fatty het pepernoten wil noemen, dan zijn het verdomme pepernoten! Ik ga jou toch ook niet verbeteren over test of kip en broccoli? Leven en laten leven!![]()

Ik eet ook wel eens kip, broccoli etc. en doe ook wel eens een bicep curl. Jij bent verdomme de mooie jongen hier, dus ik verbeter jou daar niet op. Dit zijn fatty topics. Punt!Het zijn gewoon twee totaal verschillende dingen en ik eet genoeg van allebei.![]()

De cultuurmarxisten doen hun werk goed zie ik.Sws chocolade "pepernoten", het lekkerste snoep van de wereld! Vooral de witte (not even racist, houd gewoon van witte chocola)
Zie er misschien acceptabel uit van buiten, maar ik vreet meer junk dan dat jij doet waarschijnlijkIk eet ook wel eens kip, broccoli etc. en doe ook wel eens een bicep curl. Jij bent verdomme de mooie jongen hier, dus ik verbeter jou daar niet op. Dit zijn fatty topics. Punt!
![]()

Op dit moment vreet bijna iedereen meer junk als ik. Maar ik denk oprecht dat er weinig mensen meer junk hebben gevreten als ik. Heb serieus 10 jaar lang 3 liter cola per dag geknald en minimaal 5x per week een kebabje of macie gehaald. Dat waren tijden. Daarom ben ik nu ook zo dikZie er misschien acceptabel uit van buiten, maar ik vreet meer junk dan dat jij doet waarschijnlijk![]()

Buy the baby whipes😣Mag toch hopen dat het geen magere franse kwark is dan![]()
Hilarisch!Zie er misschien acceptabel uit van buiten, maar ik vreet meer junk dan dat jij doet waarschijnlijk![]()
maar Ik squat zelf niet echt low bar. Mijn sq zit tegenwoordig meer tussen high en low bar in. Er zijn al veel comments gedaan over de juiste form en wel/niet tegelijk breken van hips en knieen. Wat ik persoonlijk wel een goede reference vind zijn de squat pillars van juggernaut:
schouder nog niet genezen en afgelopen weekend met het hele gezin buikgriep gehad, ik hoop morgen terug rustig te kunnen beginnen

Dat is balen man. Maar je was aan het cutten toch? Ben je gelijk wat kg's lichterschouder nog niet genezen en afgelopen weekend met het hele gezin buikgriep gehad, ik hoop morgen terug rustig te kunnen beginnen![]()

schouder nog niet genezen en afgelopen weekend met het hele gezin buikgriep gehad, ik hoop morgen terug rustig te kunnen beginnen![]()