AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Hey Chrash, en alweer wat kunnen trainen??

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.782
De aanhouder wint he :) succes vanaaf!

• #2.785
Even een zwakke UB training vandaag en terug verder bouwen
ohp, pushdowns, curls, bench, lat pulley

. Gewicht is nog steeds +100 maar wel stukken droger en vasculairder. Niet echt gecut de laatste 2 weken om niet te veel massa te verliezen, eind deze week shape update.
ik ga nog even split trainen tot mijn blessure genezen is. Dan een tijdje trainen puur gericht op squat deadlift en bench (+ohp).
Ik weet dat het niet realistisch is maar ga toch voor top 3, als ik puur op uitvoering oefen en dit onder de knie krijg, denk ik dat er wel wat mooie cijfers mogelijk zijn.

komende tijd ook terug trainingspartner hier, dat motiveert ook.

contestlog start zodra blessure over is
image.jpg

Laatst bewerkt:
Even een zwakke UB training vandaag en terug verder bouwen. Gewicht is nog steeds +100 maar wel stukken droger en vasculairder. Niet echt gecut de laatste 2 weken om niet te veel massa te verliezen, eind deze week shape update.
ik ga nog even split trainen tot mijn blessure genezen is. Dan een tijdje trainen puur gericht op squat deadlift en bench (+ohp).
Ik weet dat het niet realistisch is maar ga toch voor top 3, als ik puur op uitvoering oefen en dit onder de knie krijg, denk ik dat er wel wat mooie cijfers mogelijk zijn.

komende tijd ook terug trainingspartner hier, dat motiveert ook.

contestlog start zodra blessure over is
image.jpg
Ik hoop je kort bij te kunnen blijven qua IPF points :p geen idee wat je in gedachten hebt te halen qua maxes. Met ipf rules. Er zijn zoiezo mensen die hele hoge scores gaan halen. Denk niet dat ik dichtbij een top 3 kan geraken maarjz we zien wdl

Heb er al 3 gezien die 600 of meer punten halen?

• #2.788
Ik hoop je kort bij te kunnen blijven qua IPF points :p geen idee wat je in gedachten hebt te halen qua maxes. Met ipf rules. Er zijn zoiezo mensen die hele hoge scores gaan halen. Denk niet dat ik dichtbij een top 3 kan geraken maarjz we zien wdl
Zou je wel kunnen lukken, ik ben voor een kuurder niet zo sterk, en jij voor een naturel heel sterk dus mss maak je mij wel in :)
hoe bereken je zo een score?

Thx! Maar ik denk dat ik vooral technischer ben als jij, jij zult zoiezo wel sterker zijn. Mocht je je techniek echt on point krijgen zouden je nummers nog een heel stuk de lucht in kunnen gaan vermoed ik.

• #2.790
Thx! Maar ik denk dat ik vooral technischer ben als jij, jij zult zoiezo wel sterker zijn. Mocht je je techniek echt on point krijgen zouden je nummers nog een heel stuk de lucht in kunnen gaan vermoed ik.
94E1EAD3-900B-47DB-8807-A4669E085E70.png

Dit is wat ik scoor als ik overal mijn PR evenaar en niet dikker word :)

• #2.794
Training

-single leg extensions
-squat low bar (singles tot 160)
-bench press (3x15x80)
-lat pulley smal (tot 5x125)

schouder voelt nog niet goed, maar doet niet extra pijn na belasting
(mss wat stijf door 2 weken praktisch alleen maar op de zetel te liggen?)
rustig opbouwen dus, vanaf vandaag ook terug kcal aan het tellen. Niet dikker geworden gelukkig, nu sprintje tot 10%.

• #2.795
Training

-triceps pushdowns SS flyes 4x15
-BW dips SS curls 4x15
-BOR 5x5
-Seated rows 3x20

schouder voelt stukje beter, hoop binnenkort de gewichten terug te kunnen verhogen. kwa massa lukt het wel te onderhouden op deze manier.

ik kom op 597 uit, is dat veel?
Lijkt me wel goed ja. Ikzelf zit maar op 540 maximum als alles goed gaat. Maar ik ben dan ook niet super strong. Maar als je richting 600 gaat heb je wel kans om in de prijzen te landen vermoed ik

600 punten wilks is walgelijk veel? Ik was niet idioot sterk (en wel dik) maar ik kom uit op (all time prs aan het bw wat ik toen had):

Your Wilks Score is 359.33

Based on a total lift of 625 kg in bench press, squat and deadlift at a bodyweight of 120 kg

Terug
Naar boven