XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

jij gaat regelmatig heel zwaar met mixed grip hee?
ik denk dat de blessure-gevoeligheid nogal meevalt zolang er geen gekke sprongen gemaakt worden.
Ben ik t wel mee eens, and again gelet wordt op de triceps flexen ipv biceps. Je bent geneigd het gewicht te willen curlen wanneer t zwaar wordt en dan zegt de bicep SNAP

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.822
Training

-OHP tot 5x80, F bij 90
-leg extensions
-low bar squat (techniekles) uiteindelijk een stuk of 20singles van 130-150kg, helemaal kapot

Damn, flink wat singles. Techniek beetje onder de knie?

• #2.824
  • #2.827
ik zou dan met wat lichter gewicht toch ff de techniek vaker oefenen maatje. Wellicht is de stand van je voeten nog niet goed? Te smal?
Nog heel fel zoekende, soms te smal, soms tenen die naar binnen wijzen, Het lijkt net dat wanneer ik op het ene let, het andere verkeerd doe, ik vind het technisch een heel moeilijke oefening. Ik denk dat het ook nog wel een tijdje gaat duren vooraleer ik een sterke squatter ben,

dus idd oefenen en oefenen

Nog heel fel zoekende, soms te smal, soms tenen die naar binnen wijzen, Het lijkt net dat wanneer ik op het ene let, het andere verkeerd doe, ik vind het technisch een heel moeilijke oefening. Ik denk dat het ook nog wel een tijdje gaat duren vooraleer ik een sterke squatter ben,

Had je les van iemand die ook weet hoe die les moet geven? Dan lijkt het me dat je vrij snel achter de goede van je voeten moet kunnen komen.

Geeft niks. Het heeft bij mij ook echt lang geduurd voordat ik’m onder controle had. Vaak proberen, met verschillende gewichten het liefst.
Op een gegeven moment krijg je die feeling en dan kun je lekker gaan bouwen.

Komt goed, weet ik zeker.

• #2.831
Had je les van iemand die ook weet hoe die les moet geven? Dan lijkt het me dat je vrij snel achter de goede van je voeten moet kunnen komen.
Yes, hij legt het ook wel goed uit, ik heb zelf redelijk weinig “voeling” met mn lichaam, zie je bv ook bij de bench filmpjes.
ben er gewoon niet goed in :p

• #2.834
  • #2.838
Terug
Naar boven