AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jij gaat regelmatig heel zwaar met mixed grip hee?
ik denk dat de blessure-gevoeligheid nogal meevalt zolang er geen gekke sprongen gemaakt worden.
Ben ik t wel mee eens, and again gelet wordt op de triceps flexen ipv biceps. Je bent geneigd het gewicht te willen curlen wanneer t zwaar wordt en dan zegt de bicep SNAP
 
Training

-OHP tot 5x80, F bij 90
-leg extensions
-low bar squat (techniekles) uiteindelijk een stuk of 20singles van 130-150kg, helemaal kapot
 
Damn, flink wat singles. Techniek beetje onder de knie?
 
Training

-OHP tot 5x80, F bij 90
-leg extensions
-low bar squat (techniekles) uiteindelijk een stuk of 20singles van 130-150kg, helemaal kapot
Lekkere OHP man
 
ik zou dan met wat lichter gewicht toch ff de techniek vaker oefenen maatje. Wellicht is de stand van je voeten nog niet goed? Te smal?
Nog heel fel zoekende, soms te smal, soms tenen die naar binnen wijzen, Het lijkt net dat wanneer ik op het ene let, het andere verkeerd doe, ik vind het technisch een heel moeilijke oefening. Ik denk dat het ook nog wel een tijdje gaat duren vooraleer ik een sterke squatter ben,

dus idd oefenen en oefenen
 
Nog heel fel zoekende, soms te smal, soms tenen die naar binnen wijzen, Het lijkt net dat wanneer ik op het ene let, het andere verkeerd doe, ik vind het technisch een heel moeilijke oefening. Ik denk dat het ook nog wel een tijdje gaat duren vooraleer ik een sterke squatter ben,

dus idd oefenen en oefenen
Had je les van iemand die ook weet hoe die les moet geven? Dan lijkt het me dat je vrij snel achter de goede van je voeten moet kunnen komen.
 
Nog heel fel zoekende, soms te smal, soms tenen die naar binnen wijzen, Het lijkt net dat wanneer ik op het ene let, het andere verkeerd doe, ik vind het technisch een heel moeilijke oefening. Ik denk dat het ook nog wel een tijdje gaat duren vooraleer ik een sterke squatter ben,

dus idd oefenen en oefenen

Geeft niks. Het heeft bij mij ook echt lang geduurd voordat ik’m onder controle had. Vaak proberen, met verschillende gewichten het liefst.
Op een gegeven moment krijg je die feeling en dan kun je lekker gaan bouwen.

Komt goed, weet ik zeker.
 
Had je les van iemand die ook weet hoe die les moet geven? Dan lijkt het me dat je vrij snel achter de goede van je voeten moet kunnen komen.
Yes, hij legt het ook wel goed uit, ik heb zelf redelijk weinig “voeling” met mn lichaam, zie je bv ook bij de bench filmpjes.
ben er gewoon niet goed in :p
 
Als je de push press variant o.i.d. doet kan je alvast wennen aan de 90kg, is wel een grote stap na 80.
Die durf ik niet meer goed, een keer serieus mee door mijn rug geschoten :)
mss toch maar eens terug proberen
 
Yes, hij legt het ook wel goed uit, ik heb zelf redelijk weinig “voeling” met mn lichaam, zie je bv ook bij de bench filmpjes.
ben er gewoon niet goed in :p

niet goed met de bench? Ik zie er niet veel CGBP met 140 KG doen :p
 
Die durf ik niet meer goed, een keer serieus mee door mijn rug geschoten :)
mss toch maar eens terug proberen
Kijk maar uit, 90kg is een serieus zwaar gewicht. Met o.i.d. bedoelde ik een 'jerk' uit het gewichtheffen.
 
Yes, hij legt het ook wel goed uit, ik heb zelf redelijk weinig “voeling” met mn lichaam, zie je bv ook bij de bench filmpjes.
ben er gewoon niet goed in :p
Misschien een een Salsa lesje pakken. ;)
 
niet goed met de bench? Ik zie er niet veel CGBP met 140 KG doen :p
Ja kwa kracht zit het wel goed, maar technisch instabiel. Als ik technisch eens wat beter zou worden, kan ik nog mooie PR’s zetten de komende jaren.
 
Back
Naar boven