- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Ja die lust ik wel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja die lust ik wel
die zit er sowieso in man
nog even op die honger zitten dan maar haha 
)Heel felle kracht winst krijg ik ervan die ook snel verdwijnt na stoppen, ideaal middel om PR’s mee te zetten. Na een week of 3 begin ik er mij slecht door te voelen en stop ik er meestal mee. Ondertussen jaren geleden dat ik het nog heb gebruikt.Hoe vind je die M1t? Meende dat je die al eerder gebruikt hebt.
is een vrij heftige compound dacht ik?
Veel draagt het vast niet bij aan massa als je het maar drie weken kan nemen?Heel felle kracht winst krijg ik ervan die ook snel verdwijnt na stoppen, ideaal middel om PR’s mee te zetten. Na een week of 3 begin ik er mij slecht door te voelen en stop ik er meestal mee. Ondertussen jaren geleden dat ik het nog heb gebruikt.
voor pure kracht en agressie is 20mg m1t voor mij sterker dan 2mg methyltren, veel minder mooie look wel,
nee, op heel korte tijd opblazen, om daarna leeg te lopen. alleen de kracht is echt bizar.Veel draagt het vast niet bij aan massa als je het maar drie weken kan nemen?
Heb je Dianabol overwogen?
Succes, ben benieuwd man!nee, op heel korte tijd opblazen, om daarna leeg te lopen. alleen de kracht is echt bizar.
Dianabol staat op mijn to-do list, maar deze spullen heb ik nog allemaal thuis liggen.
Breed bankdrukken doet te veel pijn, met mijn normale grip zonder echte problemen vandaag tot 150kg kunnen gaan. High rep nog pijnlijk. De andere oefeningen lukken terug redelijk goed maar het blijft gevoelig,Succes, ben benieuwd man!
hoe gaat het met jouw blessures?
Niet fijn natuurlijk en best demotiverend. Meende dat je een goede trainings ‘streak’ aan het neerzetten was. Hopelijk snel blessure vrijBreed bankdrukken doet te veel pijn, met mijn normale grip zonder echte problemen vandaag tot 150kg kunnen gaan. High rep nog pijnlijk. De andere oefeningen lukken terug redelijk goed maar het blijft gevoelig,
Ik ben blij dat ik oorspronkelijk 2 weken niet gebenched heb, niet het gevoel dat ik echt veel heb ingeleverd. Dit is wel de meest pijnlijke blessure in mijn trainings-carrière geweest. Pijnlijker dan de scheur in mijn kuit vorig jaar.

heb gelukkig constant door kunnen trainen, bench vervangen door dips, veel triceps werk, heeft me wel veel moeite gekost maar ik denk daardoor niet achteruit gegaan.Niet fijn natuurlijk en best demotiverend. Meende dat je een goede trainings ‘streak’ aan het neerzetten was. Hopelijk snel blessure vrij![]()
Heb nooit m1t gebruikt. Zelfde effect als dbol of oxy?training
-bench 10x60/80/100 5x110/120 3x140 1x150
-triceps pushdowns
-flyes
morgen rug (om de kcals van vandaag en morgen een beetje te verzetten)
deca m1t ga ik even uitstellen tot volgende blast, no way dat ik eind deze maand droog genoeg sta om aan de natte compounds te gaan. Ik trek de cut gewoon nog een tijdje door (test/mast), hier behoud ik aardig goed mijn kracht en massa op, tegen dat ik ripped sta zal het beter zijn een tijdje te cruisen. vanaf februari moet ik terug 2 dagen per week werken, samen met 3 dagen Hogeschool + taken, huishouden, blabla, even kijken hoe dat loopt voor ik een zware blast ga doen.
methyltren doet mij ook weinig. dbol en oxy nooit gebruikt maar van de orals die ik heb gebruikt verreweg de sterksteHeb nooit m1t gebruikt. Zelfde effect als dbol of oxy?
Van methyltren en halo merkte ik niks
wel 200 verschillende injecties en zooi zetten maar angst voor een beetje legdriveDie durf ik niet meer goed, een keer serieus mee door mijn rug geschoten
mss toch maar eens terug proberen

door die injecties ben ik nog nooit door mijn rug gegaanwel 200 verschillende injecties en zooi zetten maar angst voor een beetje legdrive![]()

ja kan eens testenwie weet? ik heb nog nooit iets gezet en ben nog nooit met overhead door mn rug gegaan![]()

Ik mix m1t danmaar met dbolmethyltren doet mij ook weinig. dbol en oxy nooit gebruikt maar van de orals die ik heb gebruikt verreweg de sterkste
(epi, halovar, methyltren, winstrol, superdrol)
kijken hoe het bevalt na mijn cruise