XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Bezoekers in dit topic

Enige waar ik echt fuck up ziek van word is wiet en salvia :p
 
Alleen in Brussel bij Thierry maar rete duur. In klinieken gaan ze niet vlug hormonen voorschrijven zolang je nog binnen de waarden zit ook al is het laag
Als ik een paar weken niks zet zal ik er wel onder zitten :p

zouden huisartsen gewone gel niet voorschrijven?
 
Als ik een paar weken niks zet zal ik er wel onder zitten :p

zouden huisartsen gewone gel niet voorschrijven?
Zal je moeilijk vinden, denk dat je dan meer kans maakt bij een endocrinoloog
 
Ik weet niet precies hoe het heet, die zalf die je elke dag een zakje van smeert
Androgel, dit heb ik wel eens gekregen via huisarts ook online gekocht.
 
De vrouw weet het trouwens (verteld omdat ik zo ver weg was dat ik haar zeker niet met kinderen in huis wou. Zij is heel erg anti drugs, reden dat ik nu weer naar de arts en psycholoog moet gaan is omdat ik relationele voorwaarden (ernstig) heb geschonden

Meende dat jullie wel eens een weekendje samen deden spacen?
 
Ik weet niet wat ik liever zou willen. Een vrouw die anti drugs is, of een vrouw die er juist wel van houdt.

Een vrouw die onder invloed is van alcohol of XTC is het meest onaantrekkelijke wat er is :roflol: (hiermee bedoel ik vooral in uitgaansleven)
 
Een vrouw die onder invloed is van alcohol of XTC is het meest onaantrekkelijke wat er is :roflol: (hiermee bedoel ik vooral in uitgaansleven)
Hahahahaha, chicks aan de shit is echt niet best, vooral als ze tering hard kaakschaatsen
Akelig beeld is dat
 
Hahahahaha, chicks aan de shit is echt niet best, vooral als ze tering hard kaakschaatsen
Akelig beeld is dat
Dit, of wegrollende ogen door X of door teveel alcohol. Niet recht kunnen lopen, irritant gedrag en gegiechel etc. Ik cringe 'm dan echt hard :roflol:
 
Nope, als we op weekend weg waren ik alleen
Dit zou ik echt niet kunnen man. Er is niets meer awkward dan de enige zijn die waus is :roflol: Net zoals de enige zijn die nuchter is, though.
 
Dit, of wegrollende ogen door X of door teveel alcohol. Niet recht kunnen lopen, irritant gedrag en gegiechel etc. Ik cringe 'm dan echt hard :roflol:
Of zweverig worden, 500 keer zeggen "ik hou van jou"
Ik doe ook altijd kaak schaatsen en heb rollende ogen maar ik pleur er gewoon een mondmasker & zonnebril op :roflol:
 
Dit zou ik echt niet kunnen man. Er is niets meer awkward dan de enige zijn die waus is :roflol: Net zoals de enige zijn die nuchter is, though.
Niet met een benzotje en een cava ;)
Of zweverig worden, 500 keer zeggen "ik hou van jou"
Ik doe ook altijd kaak schaatsen en heb rollende ogen maar ik pleur er gewoon een mondmasker & zonnebril op :roflol:
xtc, coke en speed jaren niet meer gehad. Van benzo dacht ze dat het medicijnen waren.

dat is dus ook afgelopen
 
Niet met een benzotje en een cava ;)

xtc, coke en speed jaren niet meer gehad. Van benzo dacht ze dat het medicijnen waren.

dat is dus ook afgelopen
Ik gebruik zelf XTC/Mdma eens per half jaar omdat ik zoveel lippen lik dat ze opzwellen en shit dus kan mezelf letterlijk nergens voor een week vertonen
 
Ik gebruik zelf XTC/Mdma eens per half jaar omdat ik zoveel lippen lik dat ze opzwellen en shit dus kan mezelf letterlijk nergens voor een week vertonen
Nee dat is een lekker beeld zeker :o
 
Nee dat is een lekker beeld zeker :o
Ze zwellen altijd pas 1 dag op na t festival, kan het mezelf ook niet afleren 🙃
 
Back
Naar boven