Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zolang ik maar laag in gewichten blijf, alles schouder/borst doe ik nog tegen geen 50% maar wel iets meer sets of reps, alle andere oefeningen ga ik ook nog niet te zwaar op. Het doet geen pijn meer, maar voel het nog wel. Ik wil niets meer voelen voor ik terug werkgewichten ga gebruiken. Begint massa afname wel goed te zien nu, mja
WU: straight arm pulldown SS bend over side raises
-lat pull breed 5x10x70
-lat pull smal 2x8x95 2x8x105 15x70
-DB rows 12x43 3x10x53
-hammer curls ?x? (Niet meer zwaar in ieder geval)
een van de betere rug trainingen van afgelopen maanden.
-upright row 4x15x27
-OHP 5x10/15/20/25/30/35/40/45/50/55/stop
-DB side SS front 4x15x12
-pulley pushdowns 4sets opbouwend
OHP erin gedaan als “test” waar het pijnlijk werd, tot 55 geen probleem, 60voelde ongemakkelijk dus maar afgekapt
Afwachten of morgen dit last gaat geven, zoniet begin ik terug rustig te bouwen
Ondertussen ook begonnen aan vaste dumbells te lassen, setje van 42 is klaar en goed gelukt (stalen schijven van 20kg , die van 52 gaan moeilijker worden (moet met een rondel gelast op stang, schijven zijn van gietijzer)
-15* incl bench: 3x20x10kg 3x10x40kg 2x10x70kg 2x10x90kg 2x8x100kg
-db flyes 4x15x20kg
-rope pushdowns SS plate side raises 4xlicht gewicht tot falen
-crunches
het begint weer te komen, hoger dan 100kg staat nog niet op de planning
Kcal enkele dagen terug aan het tracken, proberen beetje kracht terug te winnen
Cruise-shape (pens weg geknipt huehue)
nr 2 is klaar, als ik deze terug vlot kan reppen zijn we weer vertrokken
thnx, heeft me veel energie en tegenzin gekost om het een beetje degelijk te houden, maar nu het trainen weer wat lukt ben ik wel blij dat ik geen extreme cut ofzo moet inplannen en gewoon rustigaan kan doen.