MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik gebruik zelf XTC/Mdma eens per half jaar omdat ik zoveel lippen lik dat ze opzwellen en shit dus kan mezelf letterlijk nergens voor een week vertonen
XTC doet mij bijna nix, coke heeel weinig, Pep dan weer dagen tot ik gek word in mn hoofd. Durgenesic is liefde
 
Sanca Saxon die 12 (of iets meer of minder) was wel maar een zeldzame gebeurtenis tbh :p maaar ooooooit ben ik geen vetklep geweest (niet dat dat irl verschil maakt, bitter weinig mensen liggen Daarover wakker)
weeg nu -100 maar de look is wel volledig anders (stukken slechter
maar buiten ik zelf geeft er niemand iets om
 
Nope,,klopt, mag gerust gezegd worden, kan wel doen alsof het per ongeluk was (was op deze manier ook wel niet de bedoelinf) maar naar alle eerlijkheid wist ik wat het risico was dus had ik er vanaf moeten blijven. Niet mijn eerste misstap. zou graaf super boos op je zijn met wat je zegt, maar weet dat het klopt, probeer op allerlei manieren met mezelf om te kunnen gaan, maar bij eenzaamheid en ernstige problemen verlies ik he. Heb ondertussen al geleerd mij dan af te zonderen, maar euhm, ik kan echt een goede psycholoog gebruiken maar ik vertrouw ze niet.ben absoluut niet gevaarlijk naar anderen maar enorm zeldestructief (vandaar ook gevaarlijk roid gebruik, vroeger elk soort drugs.
met de kinderen is het stiekemer als ze weg zijn, maar er is nog niks opgelost en als ik niet eens een vertrouwenspersoon kan vinden (of mezelf er voor durf open te stellen) komt er geen gezond leven. En geloof me, ik probeer vanalles maar vind 9/10 dingen zeemzoet gezeik.

ik praat er nu hier over omdat ik het voor de rest gewoon niet meer weet. Ben niet ongelukkig of depressief, maar enorm grenzenloos
Het is inderdaad enorm belangrijk dat je iemand vindt waar je je echt senang bij voelt. Daarnaast werkt het ook niet altijd even hard mee wanneer je een relatief grote kerel bent. "Je bent toch een grote vent, wat loop je nou te zeuren?" (Gechargeerd, maar regelmatig komt de argumentatie daar wel op neer.)
Maar ze zijn er wel. Ik heb ook een periode gehad waarin ik erg veel gehad heb aan een goede psycholoog, maar die vond ik wel pas nadat ik er een half dozijn te licht had bevonden voor mijn persoonlijke situatie. Ik moest iemand hebben die niet over koetjes en kalfjes begon te lullen maar me keihard confronteerde met de waarheid. Type niet lullen, maar poetsen. Ik heb daar toen wel heel veel aan gehad.

Persoonlijk zou ik in jouw situatie de psycholoog nog even naast je neer leggen en via de huisarts contact leggen met de plaatselijke ggz. Ga alsjeblieft niet vooringenomen naar de dokter met het idee van 'dit medicijn of deze aanpak gaat mij nu helpen', maar laat je onderzoeken door experts. Ik wil niet een stempel op je drukken of te persoonlijk worden hier (kan het nog persoonlijker?), maar ik denk dat er gekeken moet worden of er een bepaalde diagnose gesteld kan worden, voor zo ver dat nog niet gedaan is.

Wees niet bang dat ze je kinderen bij je weghalen ofzo, deze instanties zijn er om je te helpen en iedereen en z'n moeder maakt er dan ook gebruik van.
 
Het is inderdaad enorm belangrijk dat je iemand vindt waar je je echt senang bij voelt. Daarnaast werkt het ook niet altijd even hard mee wanneer je een relatief grote kerel bent. "Je bent toch een grote vent, wat loop je nou te zeuren?" (Gechargeerd, maar regelmatig komt de argumentatie daar wel op neer.)
Maar ze zijn er wel. Ik heb ook een periode gehad waarin ik erg veel gehad heb aan een goede psycholoog, maar die vond ik wel pas nadat ik er een half dozijn te licht had bevonden voor mijn persoonlijke situatie. Ik moest iemand hebben die niet over koetjes en kalfjes begon te lullen maar me keihard confronteerde met de waarheid. Type niet lullen, maar poetsen. Ik heb daar toen wel heel veel aan gehad.

Persoonlijk zou ik in jouw situatie de psycholoog nog even naast je neer leggen en via de huisarts contact leggen met de plaatselijke ggz. Ga alsjeblieft niet vooringenomen naar de dokter met het idee van 'dit medicijn of deze aanpak gaat mij nu helpen', maar laat je onderzoeken door experts. Ik wil niet een stempel op je drukken of te persoonlijk worden hier (kan het nog persoonlijker?), maar ik denk dat er gekeken moet worden of er een bepaalde diagnose gesteld kan worden, voor zo ver dat nog niet gedaan is.

Wees niet bang dat ze je kinderen bij je weghalen ofzo, deze instanties zijn er om je te helpen en iedereen en z'n moeder maakt er dan ook gebruik van.
ben er al eens
geweest maar had toen geen klik met die mevrouw (heb add) ga het nog eens een kans geven
 
42E9263D-737B-4EA7-8ED6-FACD2F61B47F.jpeg

Geen slechte score voor enkele euro’s :)
 
Dat leg extension bench ding gaat wel zonder gewichten de verkoop in (geen plaats voor en is redelijk licht materiaal) komt hier op dbb voor een vriendenprijsje voor de actievere leden
 
Zo zal ik het ook gaan doen, langzaam uitbreiden. Hoeveel kg is dat?
 
Schijven maakt niet uit in wat voor een conditie ze zijn, gewicht is gewicht. Beetje schoonmaken, hammerite er over heen en klaar is kees.
 
Training soort zeer lichte stronglifts, om een beetje te herpakken want de zin in training is even volledig weg geweest, blij dat het “normale” leven maandag terug begint want het volledig ontbreken van regelmaat etc is echt killing, heel snel gaat er terug regelmaat in m’n training komen, hoop dat het plezier dan ook weer wat erin komt

-bench 5x5x60 (volledig pijnloos)
-OHP 5x5x30 (te doen bij goede vorm)
-box squat 5x5x80
-BOR 5x5x60
-deadlift deficit (2cm) 5/3/1 150/180/200

ben er niet echt moe van maar het is iets :)
 
Komt wel weer ;)
Ik heb het vaak moeilijk na een deload en weer een aanknopingspunt zoeken ofja het punt te vinden waar ik terug op wil starten.
 
Komt wel weer ;)
Ik heb het vaak moeilijk na een deload en weer een aanknopingspunt zoeken ofja het punt te vinden waar ik terug op wil starten.
Vooral dat terug opstarten zit me wat dwars, al sinds de blessure, kracht zal er nog niet te winnen zijn, voor een lange tijd niet. (Benen mss wel als gyms terug open gaan), dus voelt als wat aanmodderen, ga het met hulp omzetten naar lichamelijke doelen (dus meer BB) ipv kracht, om weer een haalbaar “doel” te hebben en terug focus te vinden, want nu is het echt met tegenzin aanmodderen met als enkel doel “niet alles verliezen en niet nog vetter worden”

Hoop echt dat ik op die manier terug plezier erin kan vinden, kans zit er wel in als ik me weet in te zetten en wat resultaten beginnen komen, al is het gewoon een “betere atletische shape”

ergens tss de 95 en 100 zonder shitload aan prul ofzo
 
Vooral dat terug opstarten zit me wat dwars, al sinds de blessure, kracht zal er nog niet te winnen zijn, voor een lange tijd niet. (Benen mss wel als gyms terug open gaan), dus voelt als wat aanmodderen, ga het met hulp omzetten naar lichamelijke doelen (dus meer BB) ipv kracht, om weer een haalbaar “doel” te hebben en terug focus te vinden, want nu is het echt met tegenzin aanmodderen met als enkel doel “niet alles verliezen en niet nog vetter worden”

Hoop echt dat ik op die manier terug plezier erin kan vinden, kans zit er wel in als ik me weet in te zetten en wat resultaten beginnen komen, al is het gewoon een “betere atletische shape”

ergens tss de 95 en 100 zonder shitload aan prul ofzo

Ja zonder prul nog zeker een mooi fysiek te bereiken. Enkel is dat wat loslaten. Mijn shape is vast te houden met 2 vingers in de Neus, enkel wat te vet haha. Enkel die kuurshape is wrs ff loslaten.

Maar squatten kan je toch gwn thuis? Zou mijn tijd daar volop insteken of effort. Werken aan en je form goed analyseren
 
Ja zonder prul nog zeker een mooi fysiek te bereiken. Enkel is dat wat loslaten. Mijn shape is vast te houden met 2 vingers in de Neus, enkel wat te vet haha. Enkel die kuurshape is wrs ff loslaten.

Maar squatten kan je toch gwn thuis? Zou mijn tijd daar volop insteken of effort. Werken aan en je form goed analyseren
Ik zeg niet volledig zonder prul :p alleen zo min mogelijk schadelijk :)
Squatten heb ik zo een hekel aan
 
Ik zeg niet volledig zonder prul :p alleen zo min mogelijk schadelijk :)
Squatten heb ik zo een hekel aan
Creatine dus :p :p
Ja als de gyms open zijn kan je nog legpressen desnoods.
 
lekker met de apparatuur aan de gang gaan, met jouw vorm en drang kan je beter op safe gaan spelen voordat je weer op dit punt beland
Ja idd grotendeels naar legpres/ pulleys/cables enz gaan..
mja voor dat dat kan, zijn we weer enkele maanden verder.
Al doe ik de laatste weken al 3/4 met de pulley en bands puur om niet weer kreupel t belanden....
 
Training

-lat pulley breed
-pulley pushdowns
-bb curls
-hammer curls
-db shrugs
-plate front raises

fitness moest nog eens opgeruimd worden, dus gewoon wat sets gedaan met wat ik juist vast had
 
Training

-lat pulley breed
-pulley pushdowns
-bb curls
-hammer curls
-db shrugs
-plate front raises

fitness moest nog eens opgeruimd worden, dus gewoon wat sets gedaan met wat ik juist vast had
Lekker om weer wat te doen. Met je schouders gaat het wel weer redelijk begrijp ik?
 
Back
Naar boven