XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Top dat die tb-500 zo goed helpt!

Twijfel nog om tijdens de vakantie een blast te doen maar momenteel heel weinig zin in.
Beetje testosteron op 3-400mg, hoeft niet steeds hoog te doseren toch :)

Fijn dat alles al beter gaat. Hopelijk zeurt die linker schouder nu niet te lang :o

Ziet er goed uit :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.484
Beetje testosteron op 3-400mg, hoeft niet steeds hoog te doseren toch :)

Fijn dat alles al beter gaat. Hopelijk zeurt die linker schouder nu niet te lang :o
Klinkt als een cruise :p

Ziet er goed uit :p
Beetje bangmakerij dit artikel :) melanotan en dergelijke zijn ook gewoon peptiden.
Feit blijft wel dat je met spullen die niet “officieel” zijn nooit echt weet wat je inspuit, en dat is natuurlijk altijd “gevaarlijk”

Mooi van je schouder! Nu die linker nog. En dan heel blijven. Begrijp ik het goed dat je meer bbing gaat trainen?

• #3.486
Mooi van je schouder! Nu die linker nog. En dan heel blijven. Begrijp ik het goed dat je meer bbing gaat trainen?
Yes, weinig andere keus als ik nog wat jaartjes mee moet gaan :). Beetje meer met machines terug want een goede uitvoering lukt maar niet en heb het wel wat gehad met de blessures

Beetje bangmakerij dit artikel :) melanotan en dergelijke zijn ook gewoon peptiden.
Feit blijft wel dat je met spullen die niet “officieel” zijn nooit echt weet wat je inspuit, en dat is natuurlijk altijd “gevaarlijk”
Ik zie het toch anders: (race)paarden zijn hele dure beesten, en als ze het daarop durven te gebruiken en het werkt ook, is het voor mensen helemaal geen probleem :p

• #3.489
Zowww, eerste gym training van dit jaar zit erop, ongeveer dezelfde gewichten kunnen verzetten als vorig jaar, alleen leg press zwakker geworden, maarja. Binnekort examens en dan alle tijd van de wereld om de schade in te halen.

t*ring een brute shape!

Zowww, eerste gym training van dit jaar zit erop, ongeveer dezelfde gewichten kunnen verzetten als vorig jaar, alleen leg press zwakker geworden, maarja. Binnekort examens en dan alle tijd van de wereld om de schade in te halen.

voorlopig geen PR meer, ik ga bouwen :D

• #3.493
Korte update:

kracht is volledig terug, ben weer nogal dik en heb een baard/snor laten groeien die nogal tegenvalt.

Korte update:

kracht is volledig terug, ben weer nogal dik en heb een baard/snor laten groeien die nogal tegenvalt.
Nou dat ging lekker, vanaf de 27e tot vandaag al weer volledig je kracht terug. Als je baard nu nog goed groeit compenseert dat ook wel je vet% :p

Suc6 man, schouder, ik weet er alles van. Je shape is nog top, gaat helemaal goedkomen!

Je techniek is ook gelijk gebleven.

• #3.498
Don't be fat and ugly.

Go to the gym and just be ugly :p
85548413-A215-4FA0-932D-10E72EE11E70.jpeg

• #3.499
Korte update: schouder is toch nog steeds niet in orde. Geplande kuur voor deze zomer word verzet naar volgende zomer (lekker goedkoop ook de cruisen :p)
Fysiek begint wel redelijk shit te worden.
mja, trek ik wel eens ooit weer recht.

Terug
Naar boven