- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn, sommige mensen zijn blij wanneer ze een tuin(tje) hebben... Dit is een compleet landgoed 😜Lat pulley small 5x10
1 arm lat pull 3x20
30* Db press 3x20
Tyre flips
kB rows
![]()
bier met gist, bruin brood en trapistenkaas verhelpt dat wel

Nope, geen creatine, al een aantal maanden geen supplementen meer (vind ik beetje weg gegooid geld nu het trainen nog niet echt lekker gaat). ik Krijg nu hoge dosis vit b12 supplementen als voorlopige oplossing, probleem zit m vooral in de opname. Vanaf september word mn ziekte van crohn medicatie omgezet van mesalazine en medrol naar humira injects, dan hopen we dat de darmen en maag terug wat genezen en vitaminen terug goed opgenomen worden. Denk persoonlijk dat het veel gaat helpen.bier met gist, bruin brood en trapistenkaas verhelpt dat wel
neem je creatine? dat kan de niertest beinvloeden
je lift nog mooie gewichten omdanks de onderbrekingen
Thnx, hier in België is (was) dat nog best betaalbaar en geen uitzondering. Laatste jaren worden de tuinen hier ook steeds kleiner.Damn, sommige mensen zijn blij wanneer ze een tuin(tje) hebben... Dit is een compleet landgoed 😜
Totdat het tijd is om het gras te maaien, de heg te snoeien of het hek in de beits te zetten, dan vergaat die blijdschap wel.Damn, sommige mensen zijn blij wanneer ze een tuin(tje) hebben... Dit is een compleet landgoed 😜
Nope, 1ste stadium, was toevallig op het forum afgelopen week nog een topic over. Voor aas gebruikers niets heel abnormaal volgens @Galen
Thnx. Dat was inderdaad het artikel van jouw dat ik recent had gelezenAls de nierproblemen louter zijn gebaseerd op één meting van de creatininewaarde, dan kan deze in de prullenbak. Het schatten van de GFR op basis van de creatininewaarde is onbetrouwbaar bij mensen met een grote spiermassa. Met jouw stats is het simpelweg onbetrouwbaar. (Tenzij er i.p.v. een milde een sterke verhoging wordt gezien, dan is de waarde nog steeds onbetrouwbaar, maar is dat hoe dan ook een sterke indicatie van een afgenomen nierfunctie.)
Anders is het als je spiermassa hetzelfde is gebleven over de tijd, maar je creatininewaarde wel duidelijk is toegenomen. Dat kan duiden op een vermindering van de nierfunctie.
Ik heb er inderdaad onlangs een artikel aan gewijd: https://thinksteroids.com/articles/measuring-kidney-function-in-anabolic-steroid-users/

Er mag zoveel niet

dat kan toch flink mis gaan met gluten? of is dat meer coeliakie dan crohn?Er mag zoveel niet
Trek er mij over het algemeen niet zo heel veel van aan.
Dat is meer coeliakie denk ik.dat kan toch flink mis gaan met gluten? of is dat meer coeliakie dan crohn?
deze bedoel je?