- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ging wat beter, werken en klussen enzo gaat redelijk pijnloos, dus de belangrijke dingen in het leven gaan weer goed

Ik probeer wat focus te leggen op benen rug en armen, maar haal hier redelijk weinig plezier uit. Ik train nog wel 3/4 keer per week en doe echt puur waar ik zin in heb (meestal uurtje hoog in reps met geen gekke gewichten en vanalles door elkaar) genoeg om redelijk “”breed”” te blijven op lage dosis aas. Momenteel heb ik daar wel vrede mee met het gedachte dat zodra ik weer normaal kan trainen alles toch zo ingehaald is.klote @chrash. Zijn er nog dingen die je wel doet/kunt doen? Kun je daar nog een beetje voldoening uit halen?
Meestal werkt het bij mij alles of niks, dus had ik carpaal tunnel (laten opereren) maar kon daardoor geen rug trainen en daardoor taaide ik m ook met andere trainingen steeds meer af. Achteraf had ik in die tijd massive legs kunnen kweken, maar mentaal baalde ik teveel van wat ik niet kon ipv wat ik wel kon.
Cardio zou mij zeker goed doen, het is ook dringend nodig eigenlijk want m’n conditie is echt beneden peil.En cardio dan, misschien iets droger worden en straks weer groeien?
WandelenCardio zou mij zeker goed doen, het is ook dringend nodig eigenlijk want m’n conditie is echt beneden peil.
ik ga momenteel dagelijks wandelen mja kwa conditie is dat ook gene vette.
Daar kom ik wel vlot aanWandelen
Deze cardiovasculaire training is niet alleen goed voor het hart en de longen, maar je versterkt er ook de belangrijkste spieren van je benen mee. Tevens zorgt het voor een gezonde botdichtheid. Hier hoef je overigens geen uren voor te hiken. Een dagelijkse wandeling van twintig minuten is al voldoende om gezond te blijven.

Je hebt het straks ook nodig als je gaat rennen met stenen en vrachtauto's gaat voort trekken

Dat zal er helaas niet meer van komen, levert te veel blessures op, m’n gestel wilt niet echt mee :sJe hebt het straks ook nodig als je gaat rennen met stenen en vrachtauto's gaat voort trekken![]()
Dat gestel klaagt toch wel. Als je te lang op de bank zit krijg je ook rugpijn. Straks rustig aan weer oppakken.Dat zal er helaas niet meer van komen, levert te veel blessures op, m’n gestel wilt niet echt mee :s
Een opa van 80 doet dat nog ....Een dagelijkse wandeling van twintig minuten is al voldoende om gezond te blijven.
Kan wel voorkomen dat die 10 kg langzaam 20 kg wordt.Een opa van 80 doet dat nog ....
Om 10 kg of zo kwijt te raken schiet dat niet erg op.
Ow ik train nog wel steeds hoor en doe vanalles, ik hou gewoon de gewichten en roids beperktKom op man, niet zo zeuren. Als je schouder auw doet wat minder pressen (lees vooral bench). De oorzaak zoeken (zeer waarschijnlijk stabilisatie) en focussen op andere spiergroepen. Strongman doe je niet op competitief niveau dus waarom je daar meteen niet van zou kunnen herstellen? Juist met je pijnlijke schouder zou je mooi sledpull kunnen doen en weighted carries etc. Een doel is altijd te vinden.

Kijk daar zit het probleemOw ik train nog wel steeds hoor en doe vanalles, ik hou gewoon de gewichten en roids beperkt![]()

Thnx, ik hoop dat het weer zoals vandaag blijft, anders gaat morgen Plopsaland niet geweldig zijn.
Das een beste rit vanuit de Limburg!Thnx, ik hoop dat het weer zoals vandaag blijft, anders gaat morgen Plopsaland niet geweldig zijn.
Kleine 3uurtjes, gelukkig geen file gehad.