MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.561
Merk jij in je trap bar deadlift nog wat beengains? Ik trok op een gegeven moment 280kg op dat ding maar merkte eigenlijk amper tot geen groei en ook amper carryover naar andere lifts dus ben ik er mee gestopt. Een Squat/deadlift combo is mijns inziens een stuk effectiever.
Nope, van de trap bar lifts, en zeker in de lage range waar ik in train merk ik kwa gains eigenlijk weinig tot niets. Ik doe deze meer om mijn algemene kracht te testen.

Merk jij in je trap bar deadlift nog wat beengains? Ik trok op een gegeven moment 280kg op dat ding maar merkte eigenlijk amper tot geen groei en ook amper carryover naar andere lifts dus ben ik er mee gestopt. Een Squat/deadlift combo is mijns inziens een stuk effectiever.
Je vroeg het niet aan mij, maar hoop dat ik wel mag antwoorden. Ik denk dat bij een trapbar dl, net als bij 90% van de lifts, het vooral een kwestie is van je weakness zoeken. Als je trapbar deadlift, zoals bij mij, om en nabij je normale dl qua kg zit, is het zeker nuttig om erop te bouwen. Zit je 50kg hoger dan je normale dl, dan is het blijkbaar niet je weakness en gaat NOG sterker worden erop weinig carryover hebben.

• #3.563
korte Training

-rope pushdowns 3x20
-DB side raises 3x20x12
-DB flyes 4x30x12

• #3.564
Trainining

-fail op Squat en dead (onderug)
-Db seated OHP 3x8x42 (lang geleden, opgooien ging kut)
-hammer curls 5x15x22

trainen met kabouter plop op de achtergrond motiveert niet echt :)
A4D01D81-E604-4E32-A926-8D9934408619.jpeg

Laatst bewerkt:
Double fail! Aaaaawtchh :p

Man. Je hebt wel een professionele hoeveelheid gewichten daar hangen zeg :haar:

• #3.570
Man. Je hebt wel een professionele hoeveelheid gewichten daar hangen zeg :haar:
Ik had begin COVID een heel deel verkocht, maar kon het toch niet laten weer wat bij te kopen om het rek gevuld te houden :)

wel allemaal 30mm en vanalles door elkaar

succes vandaag met je nieuwe poging! Je bent in ieder geval weer lekker fanatiek aan het trainen :).

Ja ik heb dus laatst al mn gewichten en bars aan een maat gegeven maar wel mn kettlebells gehouden. Nu heb ik spijt. Maar ook geen plek voor een gym na verhuizing dus wat moet je ermee.
Maar ik ga beginnen met grip training en zie nu dat een dumbbell gebruikt kan worden voor allerlei oefeningen, maar ik heb ook geen dumbbells meer XD.
Als ik ooit weer een home gym bouw wordt het sowieso 50 mm en een mooie cage!

• #3.573
succes vandaag met je nieuwe poging! Je bent in ieder geval weer lekker fanatiek aan het trainen
Thnx, met ups en downs hee :p

geen plaats voor een wallrack in je nieuwe huis?
Met kettlebells kan je idd ook al wel leuke trainingen doen als de gym dicht is, maar niets vervangt een goede cage :p

Heb je geen Powerhooks? Dat was één van mijn beste aankopen ooit om DB werk te doen :)

Ik zit er al een tijdje aan te denken, maar laatste keren dat ik ze probeerde te bestellen uitverkocht :(

training:

-crunches
-lat pulley crunches
-deadlift 5x60/110/150/180 3x210 1x230
-box squat: 3x5x110 (geen pr poging gedaan)

doel voor deadlift gehaald voor deze week, daar ben ik blij mee. Morgen en overmorgen naar de gym om wat volume te pompen.

• #3.574
Vandaag ziek, denk gisteren iets verkeerd op in de welness. Dagje in bed liggen vrees ik

• #3.578
het is maar wat je aandacht trekt hee :p

liepen volgen mij srs ook hoertjes rond, knappe vrouwen die er alleen rondliepen en echt aandacht aan het trekken waren, Gaby kon er niet mee lachen :p
Waarschijnlijk omdat jij lag te loeren :P

Terug
Naar boven