- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ik alle andere oefeningen kut vindal die schouder miserie en dan nog zo erg met uw bench bezig zijn.... whyyyyyyy?

Pijn valt nogal mee de afgelopen dagen, zelfs OHP begint terug te lukken na goed opwarmen. Zolang ik maar niet te gek veel oefeningen doe lukt t momenteel met de schouder.
Heb je de strongman plannen in de vriezer gezet?
Nope, ben aan het proberen terug een beetje op kracht te komen voor ik terug zware farmers enzo ga doen. OHP en deadlift zitten ondertussen al terug in het programma en beginnen terug te komen. Wedstrijden ofzo ben ik toch niet sterk en technisch genoeg voor maar elementen van strongman in m’n training hebben vind ik wel veel leuker dan gewoon high rep schema’s te volgen. Al heeft dat laatste wel geholpen de afgelopen maanden te overbruggen zonder alles te verliezen. Nu ga ik terug richting een combinatie
Als ik redelijk hoog in BF sta, zit m’n kracht meestal ook wel goed
, denk over enkele weken kwa kracht terug op het oude niveau te staan (op bench na dan) maar dan geraak ik meestal ook niet echt verderThnx, maar denk dat het in irl met mindere belichting eerder toch wel minstens een procentje of 5 is voor het terug allround OK is ;pBuff! Goed strength fysiek. Niet te laag in vet maar zeker ook niet te hoog, mss nog 2%tjes zakken voor een goeie hybrid fysiek. Zou er year round zo bij lopen dan denk ik![]()
Die pulldowns zijn dan ook zowat het enige wat ik de afgelopen maanden met nog een beetje goesting heb gedaanLekkere hex bar ! Die pulldowns zijn anders ook wel hard shiiiit![]()