AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Bij deze set probeer ik feller te letten op aanspannen billen/benen
Toch heb ik het gevoel dat ik met m’n linker been precies de grond nauwelijks raak
idd veel beter, of-nie-dan! :cool:

Met hem heel breed te pakken heb ik vorig jaar m’n blessure opgelopen. Druk het liefst close grip. Denk dat de kracht vooral in mn triceps zit.
Zie die pecs anders flink dik worden bij contractie.

Zelf ben je eerder aan de lange kant, dus de constructie van je bankje zal wel niet optimaal zijn. Ondanks behoorlijk lange benen kom ook ik bankjes tegen waarbij ik op mijn tenen moet. Je kan misschien wat zware schijven neerleggen om de afstand naar de grond kleiner te maken? Zelf druk ik pas lekker als ik veel grip heb met mijn voeten en daarmee mijn lichaam naar achter druk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.845
om je core meer te trainen, lees niet wiebelen, do Bamboo BP
Zo een bol kussen op de bench?
Voorlopig even geen plannen om dingen bij te kopen voor de fitness. We moeten eerst voor een nieuwe keuken sparen :0
Zie die pecs anders flink dik worden bij contractie.

Zelf ben je eerder aan de lange kant, dus de constructie van je bankje zal wel niet optimaal zijn. Ondanks behoorlijk lange benen kom ook ik bankjes tegen waarbij ik op mijn tenen moet. Je kan misschien wat zware schijven neerleggen om de afstand naar de grond kleiner te maken? Zelf druk ik pas lekker als ik veel grip heb met mijn voeten en daarmee mijn lichaam naar achter druk.
Ja idd, moet er voortaan gewoon terug matjes onder leggen
image.jpg

met eigen halter. ziet er komisch uit maar geeft je veel pomp (spierpijn, deep impact)
een paar stiekjes hoort bij je basis uitrusting :p

• #3.847
Mss nog extra zodat je de volledige voet sterk op de grond kunt zetten en ook je legdrive kunt gaan gebruiken. Is idd al een stuk beter. Zijn nog wel wat dingen om verder te verbeteren en je verwacht ik sterker bent maar zou eerst dit eens goed inoefenen :thumb:

• #3.853
Is dit een teken om te stoppen met cardio?
Gvd ellendig
00FA5A19-D544-4E08-B4DE-0835A060D653.jpeg

38A28B25-005B-4E71-A55A-6336A390D0C4.jpeg

Oepsie..... :eek:

• #3.858
  • #3.859
Terug
Naar boven