- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit kun je toch ook niet serieus nemen als lifthet is niet zo extreem als wat sommige van die dubbel geklapte meiden laten zien, maar dit gaat best ver ja. Goed dat ze die regels (gaan) veranderen.
Kwa kracht veel hoger dan we inschatten, tijdens Corona kwam hier thuis ook een jongen trainen die bizar sterk was, en nu pas met zijn 1ste kuur gaat beginnen
Natty is een ruim begrip.Ik ken wel een paar man die natty (+)300kg deadliften en rond de 200kg benchen.
Welk cijfer kreeg je van de vrouw?Dames en heren, ik heb vandaag cardio gedaan. Het was verschrikkelijk.
Matige R.O.M., low reps…
Die ken ik niet

Did not finish idd.

56 wat?Niet veel bijzonders deze week, volledig week high rep, low weight om blessures te voorkomen. Ook niet meer op de weegschaal gaan staan maar m’n overal is van maar 56 (ja ik weet het) naar 52 gegaan. (Sinds start dieet)
Pics niet echt interessant deze week want er is niet veel te zien
Met vriendelijke groentjes
Chrash

Wat weeg je nu ?vandaag even gaan trainen en praten met iemand die best wat over dit topic kent. Besloten om dosis nog wat te verlagen naar 2x 75mg test e per week. Dit omdat ik momenteel matig tevreden ben over mijn kracht en die 10a15kg dat er nog vanaf moet zal ook wel lukken op 50mg minder.
Zodra ik terug degelijke abs heb ga ik nog wel eens wat Deca prikken
Maar dat zal nog wel wat maandjes duren, heb geen zin om te snel te cutten
Iets minder dan 110, 3j geleden stond ik met 95/96 kg er imo zeer goed bij (pic kan ik posten indien nodig)
Toon eens. Meende dat ik wel brute pica’s van je heb gezien iddIets minder dan 110, 3j geleden stond ik met 95/96 kg er imo zeer goed bij (pic kan ik posten indien nodig)
Bericht in topic 'Crashen met chrash strongman uitprobeersels'Toon eens. Meende dat ik wel brute pica’s van je heb gezien idd