- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Toon eens. Meende dat ik wel brute pica’s van je heb gezien idd
Zo wil ik er volgende zomer weer bijlopen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toon eens. Meende dat ik wel brute pica’s van je heb gezien idd

Deca omdat ik er weinig bijwerkingen van ervaar.Waarom deca?
Is traag cutten wel een voldoende stok achter de deur voor jou?
Dat is toch standaard bij jullie? Tot nu toe iedere gym in België waar ik ooit geweest ben verkochten ze ook pils.
Ja, in België verkopen ze zowat overal bier, Maar Leffe is wel next levelDat is toch standaard bij jullie? Tot nu toe iedere gym in België waar ik ooit geweest ben verkochten ze ook pils.
lol wat dacht je van die duvel, die is toch nog sterker? of is dat leffe tripel?Ja, in België verkopen ze zowat overal bier, Maar Leffe is wel next level
In dat geval: wat doe ik hier nog in A'dam? 
Smorgens toch maar overslaanlol wat dacht je van die duvel, die is toch nog sterker? of is dat leffe tripel?In dat geval: wat doe ik hier nog in A'dam?
![]()

Misschien een gat in de markt bij jullie?Ja, in België verkopen ze zowat overal bier, Maar Leffe is wel next level
Echte mannen supersetten Bankdrukken met bier. @SchwarzeneggertjeMisschien een gat in de markt bij jullie?
Speciaal bier sportschool, iedere week 5 andere speciaalbieren op de tap.
Kun je lekker een nieuw biertje proberen tussen de sets in. Frietkot erbij en je bent het beste smoesje van iedere man in de omgeving om te gaan sporten met z'n kameraden.
Nogal dik, benen redelijk zwak, rug ok, borst/schouders redelijk goed
Klote voor je man! Gelukkig wel een functie waarin je makkelijk iets nieuws kunt vinden, of zie ik dat verkeerd?Blergh, vandaag meeting middenkader, bedrijf krijgt de kosten niet meer getrokken, productiekosten 70%gestegen afgelopen jaar, afzet gedaald omdat er niet meer naar rusland verkocht word.
Kan geen slechter moment zijn, kut nep-oorlog.
Heb het gevoel dat ik begin volgend jaar weer achter een nieuwe job kan gaan zoeken.
Iemand een meet en regeltechnieker (E&I) nodig? Ik ben niet slecht in wat ik doe.
Jobs genoeg, maar niet tegen deze voorwaarden vlakbij huis.Klote voor je man! Gelukkig wel een functie waarin je makkelijk iets nieuws kunt vinden, of zie ik dat verkeerd?
That's the spirit.Iemand een meet en regeltechnieker (E&I) nodig? Ik ben niet slecht in wat ik doe.
succes Ik blijf nog tot ze mij buiten tyfenThat's the spirit.
Een echte rat verlaat het schip voordat het ondergaatsucces
![]()

Dat is wel een eind rijden en wij hebben volgens mij weinig E&I’ers in dienst, we huren ze vooral in.
Uurtje als het rustig is op de baan, dus als het noodzakelijk is lukt dat welDat is wel een eind rijden en wij hebben volgens mij weinig E&I’ers in dienst, we huren ze vooral in.
Ik weet niet of de haven van Antwerpen goed aan te rijden voor je is.