Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.161
Toon eens. Meende dat ik wel brute pica’s van je heb gezien idd
08D35D5A-F100-47F2-BC6B-1C75F5A10B7D.jpeg

Zo wil ik er volgende zomer weer bijlopen :)

• #4.162
Waarom deca?

Is traag cutten wel een voldoende stok achter de deur voor jou?
Deca omdat ik er weinig bijwerkingen van ervaar.

Snel cutten werkt niet echt bij mij, houd ik niet lang vol, vermits ik zelfs met fel cutten niet op een paar weekjes droog ga staan doe ik het liever rustig dit keer, zonder fatburners enz.
Ik ben toch al van straat af en verdien m’n geld niet met m’n uiterlijk dus het is ook niet zo belangrijk om er snel terug afgetraind bij te staan.

• #4.163
Bench 2x8x130 gelukt vandaag
Vanaf morgen ga ik enkele keren per week voor het werk naar de fitness, merk dat ik smorgens een stukje meer energie heb om te trainen, savonds is het ook wat te druk.

Niet echt afgevallen of bijgekomen afgelopen dagen.

• #4.166
  • #4.168
Ja, in België verkopen ze zowat overal bier, Maar Leffe is wel next level
Misschien een gat in de markt bij jullie?
Speciaal bier sportschool, iedere week 5 andere speciaalbieren op de tap.

Kun je lekker een nieuw biertje proberen tussen de sets in. Frietkot erbij en je bent het beste smoesje van iedere man in de omgeving om te gaan sporten met z'n kameraden.

Misschien een gat in de markt bij jullie?
Speciaal bier sportschool, iedere week 5 andere speciaalbieren op de tap.

Kun je lekker een nieuw biertje proberen tussen de sets in. Frietkot erbij en je bent het beste smoesje van iedere man in de omgeving om te gaan sporten met z'n kameraden.
Echte mannen supersetten Bankdrukken met bier. @Schwarzeneggertje

Hoe sta je er nu bij dan?

2x8x130 is goe

• #4.172
  • #4.173
Blergh, vandaag meeting middenkader, bedrijf krijgt de kosten niet meer getrokken, productiekosten 70%gestegen afgelopen jaar, afzet gedaald omdat er niet meer naar rusland verkocht word.

Kan geen slechter moment zijn, kut nep-oorlog.
Heb het gevoel dat ik begin volgend jaar weer achter een nieuwe job kan gaan zoeken.

Iemand een meet en regeltechnieker (E&I) nodig? Ik ben niet slecht in wat ik doe.

• #4.174
@Steks , beveel mij eens aan bij jullie bedrijf

Blergh, vandaag meeting middenkader, bedrijf krijgt de kosten niet meer getrokken, productiekosten 70%gestegen afgelopen jaar, afzet gedaald omdat er niet meer naar rusland verkocht word.

Kan geen slechter moment zijn, kut nep-oorlog.
Heb het gevoel dat ik begin volgend jaar weer achter een nieuwe job kan gaan zoeken.

Iemand een meet en regeltechnieker (E&I) nodig? Ik ben niet slecht in wat ik doe.
Klote voor je man! Gelukkig wel een functie waarin je makkelijk iets nieuws kunt vinden, of zie ik dat verkeerd?

• #4.176
  • #4.178
  • #4.180
Dat is wel een eind rijden en wij hebben volgens mij weinig E&I’ers in dienst, we huren ze vooral in.

Ik weet niet of de haven van Antwerpen goed aan te rijden voor je is.
Uurtje als het rustig is op de baan, dus als het noodzakelijk is lukt dat wel

Terug
Naar boven