MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
inhaal training

squats 5x5x130

heerlijk om eens in mijn cage te kunnen squatten. geen schrik hebben om te falen of iets stuk te maken traint stukje fijner

krachtdoelen deze week zijn gehaald. Wel goed moe en spierpijn.
Morgen upperbody met lichte gewichtjes.
vandaag tuinieren in mn zwembroek met een fles cava+43

Edit: de cava blijkt gewone wijn te zijn, smerig :(
Mja, beetje doorzetten dan maar
image.jpg

Laatst bewerkt:
Toch maar even naar de spar gefietst
image.jpg

Ja, je moet iets in deze tijden hee.
Goede bodybuilding log voor de rest wel :p

mail gehad dat voor de 25ste mijn opleiding hervat word.
Super blij, eindelijk terug ritme..

160kg benchpress aangetikt net. Mijlpaal voor mij.
volgende week 165 met filmpje :)

I think dat the test zijn werk wel doet.
image.jpg

Heel netjes man ! 200 komt in zicht😁

Training vandaag

-bench 3x50/90/110 1x130/150/160(PR) 5x140 20x90
-box squat 35cm. 3x50/100/150 1x180 1x200(FAIL)
-OHP 3x50 1x60/70/80
-chin up 3xBW/+10/+20/+30/+40

morgen beetje deadlift en isolatiewerk

Lekker bezig hoor, 160 is erg ziek

Je bencht mijn squat pr van 2 maanden geleden :fuu:

• Like
Waarderingen: Apw
Training

-side raises SS rope pushdowns SS concentration curls 3x10 redelijk lichte gewichten
-pulley rope crunches 3x10
-sumo deadlift tot 150kg

beentjes aardig vasculair, bovenlichaam bloated, tepels beginnen puffy te worden dus vanaf nu 0,5tab arimidex erbij
7FEA255D-4BD3-45CF-99B2-4AA4E072CDB1.jpeg

Dikke kuiten!

Ik zou voor algemene AI-support werken met Aromasin/Exemestane - op wekelijkse basis. Dat wekelijks moment voor het gemak rond de dag van je injectie met het meest #mg's.
De dosering bepalen afhankelijk van uw aromatisering, en altijd zo weinig mogelijk nemen. Het kan dan ook zijn dat dit slechts twee-wekelijks nodig is - of op TRT zelfs niet. Ik heb het gevoel dat hier veel variatie en onzekerheid rond bestaat. Ergens heb ik ook gelezen dat aromasin een invloed zou hebben op je SHBG (verlagen).

Maar indien je gevoelige tepels hebt zou ik in eerste instantie enkele dagen na elkaar [10mg Tamoxifen/Nolvadex nemen / 100mg Test E] waarbij maximaal 40 a 50mg/dag voldoende is. De rustige optie die ook wel werkt. Peter Bond heeft hier eens iets over geschreven meen ik me te herinneren.

Arimidex is nogal agressief qua werking (agressiever dan de twee bovenstaanden) én een sterke afname in oestrogeen is voor niemand goed. & een klein beetje bloat is niet slecht voor de groei. Je kan ook een dag wachten en mogen een labo (SHBG, E2, hele brol) laten afnemen ~ zo krijg je al beperkte maar richtinggevende informatie met betrekking tot je symptomen en bloedwaardes :)

Ik kan natuurlijk verkeerd zijn - het blijft ook wel bro-science tot op een bepaald niveau.

Dikke kuiten!

Ik zou voor algemene AI-support werken met Aromasin/Exemestane - op wekelijkse basis. Dat wekelijks moment voor het gemak rond de dag van je injectie met het meest #mg's.
De dosering bepalen afhankelijk van uw aromatisering, en altijd zo weinig mogelijk nemen. Het kan dan ook zijn dat dit slechts twee-wekelijks nodig is - of op TRT zelfs niet. Ik heb het gevoel dat hier veel variatie en onzekerheid rond bestaat. Ergens heb ik ook gelezen dat aromasin een invloed zou hebben op je SHBG (verlagen).

Maar indien je gevoelige tepels hebt zou ik in eerste instantie enkele dagen na elkaar [10mg Tamoxifen/Nolvadex nemen / 100mg Test E] waarbij maximaal 40 a 50mg/dag voldoende is. De rustige optie die ook wel werkt. Peter Bond heeft hier eens iets over geschreven meen ik me te herinneren.

Arimidex is nogal agressief qua werking (agressiever dan de twee bovenstaanden) én een sterke afname in oestrogeen is voor niemand goed. & een klein beetje bloat is niet slecht voor de groei. Je kan ook een dag wachten en mogen een labo (SHBG, E2, hele brol) laten afnemen ~ zo krijg je al beperkte maar richtinggevende informatie met betrekking tot je symptomen en bloedwaardes :)

Ik kan natuurlijk verkeerd zijn - het blijft ook wel bro-science tot op een bepaald niveau.
Thnx :) over aromasin ga ik mij eens wat inlezen. Hier heb ik geen ervaring mee maar dit zou wel eens de “gezondere” optie kunnen zijn. Met nolvadex heb ik geen goede ervaringen tegen opkomende gyno, ondanks dat het hier vaak aangeraden word doet het bij mij helemaal niks, van ari weet ik uit vorige blasts dat het op low dose heel snel de opkomende gyno/puffy nips doet wegtrekken.
Een bloedtest gaat de dokter niet doen nu denk ik (al zou dit natuurlijk de allerbeste optie zijn ;) )
Ik heb vlak voor de blast een volledige bloedtest laten doen, nu alweer afkomen gaat ze niet fijn vinden :)

Thnx :) over aromasin ga ik mij eens wat inlezen. Hier heb ik geen ervaring mee maar dit zou wel eens de “gezondere” optie kunnen zijn. Met nolvadex heb ik geen goede ervaringen tegen opkomende gyno, ondanks dat het hier vaak aangeraden word doet het bij mij helemaal niks, van ari weet ik uit vorige blasts dat het op low dose heel snel de opkomende gyno/puffy nips doet wegtrekken.
Een bloedtest gaat de dokter niet doen nu denk ik (al zou dit natuurlijk de allerbeste optie zijn ;) )
Ik heb vlak voor de blast een volledige bloedtest laten doen, nu alweer afkomen gaat ze niet fijn vinden :)

Zo zie je maar dat het voor veel mensen toch wat afhankelijk is van verschillende factoren :D Op welke dosis(sen) zit je nu?

En in BE heb je vrije keuze van arts, dus je bent niet verplicht om naar je huisarts te stappen indien zij er wat weigerachtig tegenover staat (for future reference).

Terug
Naar boven