- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Thnx
bezigheidstherapie, anders word het vrouwtje gek van mij 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx
bezigheidstherapie, anders word het vrouwtje gek van mij 

Vooral over het aantal milligram erin kan

Ooit, op een dag....
Maar jou squat PR is dan weer niet zo veel minder dan die van mij

Leuk getalletje voor iemand die 16 is hoor. Ik zou maar niet vertellen wat mijn primetime gewichten smijten was toen ik 16 was 🙈
Ja dit, squatten durfde ik toen nog niet eensLeuk getalletje voor iemand die 16 is hoor. Ik zou maar niet vertellen wat mijn primetime gewichten smijten was toen ik 16 was 🙈

Ik bleef hangen op 40 bench 60dl en squat door mijn pep/party habbit slaap was ook niet al te top hier

ThnxDikke kuiten!
Ik zou voor algemene AI-support werken met Aromasin/Exemestane - op wekelijkse basis. Dat wekelijks moment voor het gemak rond de dag van je injectie met het meest #mg's.
De dosering bepalen afhankelijk van uw aromatisering, en altijd zo weinig mogelijk nemen. Het kan dan ook zijn dat dit slechts twee-wekelijks nodig is - of op TRT zelfs niet. Ik heb het gevoel dat hier veel variatie en onzekerheid rond bestaat. Ergens heb ik ook gelezen dat aromasin een invloed zou hebben op je SHBG (verlagen).
Maar indien je gevoelige tepels hebt zou ik in eerste instantie enkele dagen na elkaar [10mg Tamoxifen/Nolvadex nemen / 100mg Test E] waarbij maximaal 40 a 50mg/dag voldoende is. De rustige optie die ook wel werkt. Peter Bond heeft hier eens iets over geschreven meen ik me te herinneren.
Arimidex is nogal agressief qua werking (agressiever dan de twee bovenstaanden) én een sterke afname in oestrogeen is voor niemand goed. & een klein beetje bloat is niet slecht voor de groei. Je kan ook een dag wachten en mogen een labo (SHBG, E2, hele brol) laten afnemen ~ zo krijg je al beperkte maar richtinggevende informatie met betrekking tot je symptomen en bloedwaardes
Ik kan natuurlijk verkeerd zijn - het blijft ook wel bro-science tot op een bepaald niveau.
over aromasin ga ik mij eens wat inlezen. Hier heb ik geen ervaring mee maar dit zou wel eens de “gezondere” optie kunnen zijn. Met nolvadex heb ik geen goede ervaringen tegen opkomende gyno, ondanks dat het hier vaak aangeraden word doet het bij mij helemaal niks, van ari weet ik uit vorige blasts dat het op low dose heel snel de opkomende gyno/puffy nips doet wegtrekken.
)
Thnxover aromasin ga ik mij eens wat inlezen. Hier heb ik geen ervaring mee maar dit zou wel eens de “gezondere” optie kunnen zijn. Met nolvadex heb ik geen goede ervaringen tegen opkomende gyno, ondanks dat het hier vaak aangeraden word doet het bij mij helemaal niks, van ari weet ik uit vorige blasts dat het op low dose heel snel de opkomende gyno/puffy nips doet wegtrekken.
Een bloedtest gaat de dokter niet doen nu denk ik (al zou dit natuurlijk de allerbeste optie zijn)
Ik heb vlak voor de blast een volledige bloedtest laten doen, nu alweer afkomen gaat ze niet fijn vinden![]()
Op welke dosis(sen) zit je nu?