XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Ego aan de kant en een stuk minder gewicht op de bar een mbv de juiste filmpjes op YT moet dat wel goed komen lijkt me.

• Topic Starter Topic Starter
@Sanca RKO @Steks
beter? (Filmpje nog even niet bekeken)

Wel beter ja, film de volgende keer ook je lichtere sets, het kan zijn dat dat er een stuk netter uitziet.

Wel beter ja, film de volgende keer ook je lichtere sets, het kan zijn dat dat er een stuk netter uitziet.
Deze waren nier veel beter, dacht altijd dat ik met mijn schenen tegen de bar moest gaan staan (en dan lukt door de benen zakken niet meer zo fel :clown:)

Iets beter maar geen sigaar :P

Je heupen schieten te snel omhoog, in principe mogen die pas omhoog gaan als er ook beweging in de barbell zit.
Ik denk dat je meer achteruit moet zitten en de barbell op ongeveer midden voet houden, als je trekt moet je wel de barbell zo dicht mogelijk tegen je aan houden.

Iets beter maar geen sigaar :P

Je heupen schieten te snel omhoog, in principe mogen die pas omhoog gaan als er ook beweging in de barbell zit.
Ik denk dat je meer achteruit moet zitten en de barbell op ongeveer midden voet houden, als je trekt moet je wel de barbell zo dicht mogelijk tegen je aan houden.
Thnx, komt op het werklijstje

Ik heb ook tips die ik altijd krijg van @RockOfAges en @natty87. Krijg je zo. Wij hebben dezelfde deadlift vorm namelijk

Mooi plaatje daar rechtsboven in de hoek.
Kijk @Camelus, ik kan het wel hoor

En om iets misschien nuttigs achter te laten: ik zou wat meer naar achter leunen alsof je naar achter zou vallen

Ik heb ook tips die ik altijd krijg van @RockOfAges en @natty87. Krijg je zo. Wij hebben dezelfde deadlift vorm namelijk
Thnx, word op prijs gesteld.
Mooi plaatje daar rechtsboven in de hoek.
Kijk @Camelus, ik kan het wel hoor

En om iets misschien nuttigs achter te laten: ik zou wat meer naar achter leunen alsof je naar achter zou vallen
thnx, foto van mij voor ik aan mannelijke hormonen begon :p

Ondanks de form wel een compliment over je fysiek. Op film zie je er goed uit maat

Ondanks de form wel een compliment over je fysiek. Op film zie je er goed uit maat
fijn om te horen :) hoop dat ik dit nog een aantal jaar kan behouden. Benen liefst nog ietsje groter en klein beetje vet nog weg (echt shredded lukt mij toch niet :p )

• Like
Waarderingen: Apw
@Sanca RKO @Steks
beter? (Filmpje nog even niet bekeken)
Not bad, je oksels nog in je broekzak duwen en je hebt in mijn ogen een techniek die goed is. Als je jezelf wilt afstraffen meteen als je het van de grond hebt getrokken 2 seconde pauzeren. Krijg je meteen feedback of je startpositie goed was.

Not bad, je oksels nog in je broekzak duwen en je hebt in mijn ogen een techniek die goed is. Als je jezelf wilt afstraffen meteen als je het van de grond hebt getrokken 2 seconde pauzeren. Krijg je meteen feedback of je startpositie goed was.
Je bedoeld met da bar juist een cm ofzo boven de grond? En als het dan pijnlijk aanvoelt is het niet goed of hoe moet ik dat zien?

In deze gaat Eddie echt over de kleinste details heen dus ook voetpositie etc, had mij wel wat geholpen. Je lijkt idd veel uit je rug te trekken. Ik ga dieper zitten zelf tot men benen ong een hoek van 90 graden maken, daarna trek je als het waren recht omhoog

In deze gaat Eddie echt over de kleinste details heen dus ook voetpositie etc, had mij wel wat geholpen. Je lijkt idd veel uit je rug te trekken. Ik ga dieper zitten zelf tot men benen ong een hoek van 90 graden maken, daarna trek je als het waren recht omhoog

Die ga ik bekijken want hij weer wel zeker hoe het moet :p

‘i see people doing a deadlift like a cat taking a shit’

:roflol: :roflol:

Terug
Naar boven