Gorillagainz
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 3.246
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 136kg
Ja volgens kan hij het wel een beetje 😜Die ga ik bekijken want hij weer wel zeker hoe het moet![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja volgens kan hij het wel een beetje 😜Die ga ik bekijken want hij weer wel zeker hoe het moet![]()
Ja echt een centimeter dan voel je meteen of je sterk bent of dat je vanuit een slechte positie trekt.Je bedoeld met da bar juist een cm ofzo boven de grond? En als het dan pijnlijk aanvoelt is het niet goed of hoe moet ik dat zien?
In deze gaat Eddie echt over de kleinste details heen dus ook voetpositie etc, had mij wel wat geholpen. Je lijkt idd veel uit je rug te trekken. Ik ga dieper zitten zelf tot men benen ong een hoek van 90 graden maken, daarna trek je als het waren recht omhoog
Juist iets minder dan hafthor maargoed

Kan wel kloppen, zodra ik een beetje moe begin te worden wil ik snel van mijn setjes af zijn en begin ik een beetje hersenloos aan de bar te sleurenChrash, ik zou ook iets minder gehaast pullen. Eerst goed setten en dan knallen met een pull. In jouw filmpje leek het imo soms te gehaast te zijn. Just my 2 cents
Oeps, was chrash.
Weinig meer aan toe te voegen. vooral het naar achter hangen en het spanning zetten(slack uit de bar trekken) zou veel moeten doen hier. Met lichtere gewichten ga je merken dat het gewicht dan vanzelf al omhoog komt.Zoals sanca aangeeft probeer je heupen pas omhoog te laten gaan op het moment dat je de bar van de grond aftrekt. Synchroon met de bar de lucht in gaat.
Jezelf naar achteren gooien/hangen tot de bar van de grond af komt en dan pullen.
Probeer de slack uit de bar te trekken.
Niet teveel nadenken en pullen. Te langzaam pullen word je gek qua gedachten. Heb ik wel in ieder geval.
Als je erover wil babbelen mag ook altijd in pm.
Ik ga dieper zitten zelf tot men benen ong een hoek van 90 graden maken, daarna trek je als het waren recht omhoog
8kg vocht verloren, eigenlijk een verpeste kuur dus met (buiten wat krachtwinst) weinig aan overgehouden. (Mijn schuld, lag niet aan het product Want aan de bijwerkingen te voelen was het zeker geen rommel) maar mijn voeding Was wederom een beetje ayce. Tijd voor weer een langere cruise op 200mg test e vanaf deze zondag (laatste inject kuur nu meer dan 2 weken geleden). Zodra mijn technieken juist zijn en ik mij terug echt goed voel denk ik eens dhb, test en heel lage dosis tren te gebruiken (als ik mevrouw overtuigd krijg wat mss niet lukt na vorig f**k-up). Toch ben ik er van overtuigd dat ik nog redelijke krachtwinsten ga halen als ik mijn schema volhoud en een beetje consistent blijf
![]()
Je bent in ieder geval niet stug doorgegaan.Ben ik toch wel benieuwdals ik mevrouw overtuigd krijg wat mss niet lukt na vorig f**k-up
niks heel ernstig, een paar weken aan een stuk kortaf liggen doen. Was niet echt geweldig voor de relatie

Tenzij ik het stiekem doeace zetten? indien je hier last van krijgt is het ook weer zo uit je systeem...
krijg je wel bij elk chagrijnig momentje een 'zie je wel' naar je hoofd gesmeten![]()