XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Je bedoeld met da bar juist een cm ofzo boven de grond? En als het dan pijnlijk aanvoelt is het niet goed of hoe moet ik dat zien?
Ja echt een centimeter dan voel je meteen of je sterk bent of dat je vanuit een slechte positie trekt.

In deze gaat Eddie echt over de kleinste details heen dus ook voetpositie etc, had mij wel wat geholpen. Je lijkt idd veel uit je rug te trekken. Ik ga dieper zitten zelf tot men benen ong een hoek van 90 graden maken, daarna trek je als het waren recht omhoog

Eddie... Goede deadlifter maar een grote bro.

Chrash, ik zou ook iets minder gehaast pullen. Eerst goed setten en dan knallen met een pull. In jouw filmpje leek het imo soms te gehaast te zijn. Just my 2 cents

• Topic Starter Topic Starter
Chrash, ik zou ook iets minder gehaast pullen. Eerst goed setten en dan knallen met een pull. In jouw filmpje leek het imo soms te gehaast te zijn. Just my 2 cents
Kan wel kloppen, zodra ik een beetje moe begin te worden wil ik snel van mijn setjes af zijn en begin ik een beetje hersenloos aan de bar te sleuren

Zoals sanca aangeeft probeer je heupen pas omhoog te laten gaan op het moment dat je de bar van de grond aftrekt. Synchroon met de bar de lucht in gaat.

Jezelf naar achteren gooien/hangen tot de bar van de grond af komt en dan pullen.

Probeer de slack uit de bar te trekken.

Niet teveel nadenken en pullen. Te langzaam pullen word je gek qua gedachten. Heb ik wel in ieder geval.

Als je erover wil babbelen mag ook altijd in pm.

Je zou even kunnen googlen op 5 step deadlift oid van Alan Thrall (filmpje). Komt deels overeen met Rippetoe. PM me als je zijn boek wilt.

Zoals sanca aangeeft probeer je heupen pas omhoog te laten gaan op het moment dat je de bar van de grond aftrekt. Synchroon met de bar de lucht in gaat.

Jezelf naar achteren gooien/hangen tot de bar van de grond af komt en dan pullen.

Probeer de slack uit de bar te trekken.

Niet teveel nadenken en pullen. Te langzaam pullen word je gek qua gedachten. Heb ik wel in ieder geval.

Als je erover wil babbelen mag ook altijd in pm.
Weinig meer aan toe te voegen. vooral het naar achter hangen en het spanning zetten(slack uit de bar trekken) zou veel moeten doen hier. Met lichtere gewichten ga je merken dat het gewicht dan vanzelf al omhoog komt.

Ik ga dieper zitten zelf tot men benen ong een hoek van 90 graden maken, daarna trek je als het waren recht omhoog

Goed voorbeeld van hoe het niet moet. thanks.

Kijk ook eens naar de uitvoering van Martins Licis (2019 WSM), die is altijd met perfectionering van techniek bezig.

Thnx allemaal, ga het dit weekend eens rustig bekijken

Ik zou alleen niet naar de extreem sterke lifters kijken en luisteren, maar eerder iemand die je goed kan uitleggen wat een juiste techniek is. Anders zou iedereen een Squat tutorial van Ray Williams willen en een Bench tutorial van Julius Maddox.

Dit kanaal is niet super, maar Ben Pollack wel.

8kg vocht verloren, eigenlijk een verpeste kuur dus met (buiten wat krachtwinst) weinig aan overgehouden. (Mijn schuld, lag niet aan het product Want aan de bijwerkingen te voelen was het zeker geen rommel) maar mijn voeding Was wederom een beetje ayce. Tijd voor weer een langere cruise op 200mg test e vanaf deze zondag (laatste inject kuur nu meer dan 2 weken geleden). Zodra mijn technieken juist zijn en ik mij terug echt goed voel denk ik eens dhb, test en heel lage dosis tren te gebruiken (als ik mevrouw overtuigd krijg wat mss niet lukt na vorig f**k-up). Toch ben ik er van overtuigd dat ik nog redelijke krachtwinsten ga halen als ik mijn schema volhoud en een beetje consistent blijf
68850185-F516-47C9-B4D8-75B774C17AD3.jpeg

8kg vocht verloren, eigenlijk een verpeste kuur dus met (buiten wat krachtwinst) weinig aan overgehouden. (Mijn schuld, lag niet aan het product Want aan de bijwerkingen te voelen was het zeker geen rommel) maar mijn voeding Was wederom een beetje ayce. Tijd voor weer een langere cruise op 200mg test e vanaf deze zondag (laatste inject kuur nu meer dan 2 weken geleden). Zodra mijn technieken juist zijn en ik mij terug echt goed voel denk ik eens dhb, test en heel lage dosis tren te gebruiken (als ik mevrouw overtuigd krijg wat mss niet lukt na vorig f**k-up). Toch ben ik er van overtuigd dat ik nog redelijke krachtwinsten ga halen als ik mijn schema volhoud en een beetje consistent blijf
68850185-F516-47C9-B4D8-75B774C17AD3.jpeg

Vond je inderdaad al snel heel anders ogen.
Achja leermomentje toch :) Je bent in ieder geval niet stug doorgegaan.

ace zetten? indien je hier last van krijgt is het ook weer zo uit je systeem...

krijg je wel bij elk chagrijnig momentje een 'zie je wel' naar je hoofd gesmeten :D

ace zetten? indien je hier last van krijgt is het ook weer zo uit je systeem...

krijg je wel bij elk chagrijnig momentje een 'zie je wel' naar je hoofd gesmeten :D
Tenzij ik het stiekem doe :p
Even paar maandjes rust van kuren is beter, heb tijdens de vorig lange cruise betere, nettere progressie gemaakt dan tijdens het blasten. Nu het zomer is weinig behoeft om weer met een belachelijke plofkop rond de lopen omdat mijn voeding slecht is :)

Vaderdag 🇧🇪
A72C71F6-590A-4B01-A739-498D532BE767.jpeg

+een zak koekjes die ik heb moeten delen :p

Training
(op zondag volg ik geen schema doe ik waar ik zin in heb zolang het de training van maandag niet negatief beinvloed)

-lat pull breed: 10x40/60/70/80
-BOR 5x50/70/90/110/120(laatste rep fail)
-hex bar deadlift 4x/115/155/185/215
-pulley crunches 3sets tot kapot
-hammer curls 3x10x23

Terug
Naar boven