Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad uitslijpen en denk een kleine stapellas erover. Maar wel met gas, dit werkte echt voor geen meteridd dat kan beter, geen probleem verder. Las uit slijpen en nog een keer overheen lassen. Wordt niet super strak mooi maar beter als nu. Ook kun je de zijkanten van je handvatten mooi vlak slijpen met een lamelschijfje. Dat ziet er altijd mooier uit.

Zit te twijfelen tussen een plastieken stop erin of een plaatje erop lassen, hangt er een beetje vanaf of het machientje morgen met gas wel fijn lastGa je die gaten, met name bij het handvat, nog afdichten?
nsuns
(squat en bench doe ik nog strikt volgens dat schema
)Dan de 4 Day variant aan de naam van jouw log te zienInderdaad uitslijpen en denk een kleine stapellas erover. Maar wel met gas, dit werkte echt voor geen meter
Zit te twijfelen tussen een plastieken stop erin of een plaatje erop lassen, hangt er een beetje vanaf of het machientje morgen met gas wel fijn last
nsuns(squat en bench doe ik nog strikt volgens dat schema
)
Ook niet meer helemaalDan de 4 Day variant aan de naam van jouw log te zien
eigenlijk op het moment enkel de regular squat En bench op de nsuns methode. Deadlift 5/3/1 en ohp 5x5. Voor de rest modder ik wat aan tot ik een schema tegenkom dat me aanstaat 
Afmetingen gepikt van fitnesseller

hen op die slippertjes enkele meters 200kg farmers gedaan maar daar gingen mijn enkels niet mee akkoordOutje eng bro. Haha dikke slippers met sokken en cratex voor de echte beunhazen

Zo voelde het wel

Thnxheb je toch leuk in mekaar gezet hoor
rond, hoekjes en dun matriaal is nog niet zo eenvoudig lassen
dat rond was echt ellendig, zeker toen ik nog zonder gas met voorgevulde draad aan het lassen was. (Ik heb hier natuurlijk niet gepost dat ik 2keer de loading pins heb moeten afkorten omdat ik er door gebrand had
). Zo wat knutselen als dit is superleuk maar echt professioneel lassen is toch een stiel appart 
5 op 3, 3mm. Dit word wss wel een cadeautje voor mijn jong broertje die met wat lichtere gewichten werkt. Deze balkjes heb ik nog allemaal gekregen tijdens het opruimen van de tuin van mijn broer en het is leuk oefenmateriaal
staal is echt best duur om particulier te bestellen.Om zwaar op te benchen zou ik ze nog wel durven gebruiken, maar voor echt zware squats ofzo waar het gewicht bovenin is lijkt het mij net wat te min, 5x5 of 7x7 ga ik gebruiken voor die van mij. Maar vermits de stands naar een badmintonner gaan zonder grote kracht doelen zullen ze wel voldoenDat is nog aardig kwa maat, ik had het kleiner geschat.
dikker staal dan die van gorillasports in ieder geval.