MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Die gewichten :p Ik kom vrijdag niet maat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
Wat is eigenlijk je doel wat trainen betreft? Kracht/massa/combinatie? Mooie gewichten iig waar je mee traint!

• #1.125
Wat is eigenlijk je doel wat trainen betreft? Kracht/massa/combinatie? Mooie gewichten iig waar je mee traint!
thanx :)
massa is een beetje van secundair belang voor mij (op dit moment toch) heb mijn doelstellingen van 180kg bench, 200+squat en 250+deadlift waar ik nu naartoe aan het werken ben. Verder zou ik graag algemeen heel sterk worden om strongman-achtige oefeningen te kunnen doen en eventueel daar over een aantal jaar op laag niveau wedstrijden mee te kunnen doen.

Dat zijn beste cijfers man shittt :)

• #1.127
Dat zijn beste cijfers man shittt :)
Bodybuilding lukt mij niet echt maar het richten op kracht gaat de afgelopen maanden wel best lekker, ik heb er redelijk vertrouwen in dat de bench en squat gaan lukken Tegen eind dit jaar (met in het achterhoofd houdend dat er in december nog een kuur in de planning staat) deadlift wilt nog niet echt mee. :)

thanx :)
massa is een beetje van secundair belang voor mij (op dit moment toch) heb mijn doelstellingen van 180kg bench, 200+squat en 250+deadlift waar ik nu naartoe aan het werken ben. Verder zou ik graag algemeen heel sterk worden om strongman-achtige oefeningen te kunnen doen en eventueel daar over een aantal jaar op laag niveau wedstrijden mee te kunnen doen.

Hier ook interesse in strongman. Maar dat lijkt zo niet populair waar ik woon (W van het land). Ging een week of wat geleden kijken in een sportschool waar ze er aan deden, maar daar waren ze ermee gestopt.

• #1.129
Hier ook interesse in strongman. Maar dat lijkt zo niet populair waar ik woon (W van het land). Ging een week of wat geleden kijken in een sportschool waar ze er aan deden, maar daar waren ze ermee gestopt.
Ik vind het raar dat er zo moeilijk een plaats te vinden is, als ik het mij goed herinner was het toen ik nog een klein mannetje was een populaire sport die ook vaak op tv kwam. Nu niets meer in de buurt, alles crossfit en powerlift.
ik zit er aan te denken om gewoon hier in de buurt te zoeken of er nog een paar personen samen in het weekend op een vaste dag strongman events willen trainen hier thuis (want alleen motiveert mij niet) en heel low budget vanalles zelf in elkaar te lassen.

• #1.131
Haarlem. Fitness centrum Zwanenburg is gestopt met strongman.

• #1.133

Hier ga ik mss eens binnenspringen. In Neerpelt. De eigenaar is een vage kennis van vroeger met in die tijd voor de leeftijd echt een top fysiek. Maar geen prestaties in het strongman gebeuren voor zover ik weet

@chrash : powerbase fitness in Best! Dit is minder dan een half uur van Valkenswaard. Dit is de gym van oud Strongman topper Niels Gordijn. Ik kan je met hem in contact brengen als je wil?

@Schwarzeneggertje: team Compound NL van Dennis Gort, is dat Zwanenburg? Anders hem contacten? Ook met hem kan ik je in contact brengen als je wil!

• #1.135
@chrash : powerbase fitness in Best! Dit is minder dan een half uur van Valkenswaard. Dit is de gym van oud Strongman topper Niels Gordijn. Ik kan je met hem in contact brengen als je wil?

@Schwarzeneggertje: team Compound NL van Dennis Gort, is dat Zwanenburg? Anders hem contacten? Ook met hem kan ik je in contact brengen als je wil!
Dat is inderdaad een heel interessante. Crossfit strongman is op zaterdagvoormiddag (=ideaal). Niet gek duur en ze pakken het abonnement van de andere sportschool over, dat scheel ook weer in de kosten.

Voor zover ik weet trainen er ook best nog wel wat leuke strongman daar en de eigenaar is 2x 2e geworden op sterkste man van NL. Ik ben er al jaren niet geweest maar vroeger had ie echt goed spul!

Dat is inderdaad een heel interessante. Crossfit strongman is op zaterdagvoormiddag (=ideaal). Niet gek duur en ze pakken het abonnement van de andere sportschool over, dat scheel ook weer in de kosten.

Klinkt als een motiverende omgeving :thumb:

Bedankt! Bokito trainde (eerst) in Zwanenburg, die meldde in mijn trainingslog dat Dennis zijn spullen weer had meegenomen. Maar Zwanenburg is voor mij eigenlijk al te ver (van Cruquius bij Haarlem).

Volgens mij zit Dennis in Amsterdam? Niet zo janken overigens, ik heb jaren een uur op en neer naar Herentals gereden vanuit Geleen en ken zat mensen die nog stukken langer rijden voor event training. Hoort er een beetje bij imo, net als de vieze geur van WD40 en met pijnlijke, brandende handen je stuur vast houden op de terugweg!

Volgens mij zit Dennis in Amsterdam? Niet zo janken overigens, ik heb jaren een uur op en neer naar Herentals gereden vanuit Geleen en ken zat mensen die nog stukken langer rijden voor event training. Hoort er een beetje bij imo, net als de vieze geur van WD40 en met pijnlijke, brandende handen je stuur vast houden op de terugweg!

Ook op de fiets?

Terug
Naar boven