- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel, ik zal rustigaan doen
of eens wat hoger in reps gaan dan haal je me in op het conditioneel gedeelte 
Jawel, ik zal rustigaan doenof eens wat hoger in reps gaan dan haal je me in op het conditioneel gedeelte
![]()

thanxWat is eigenlijk je doel wat trainen betreft? Kracht/massa/combinatie? Mooie gewichten iig waar je mee traint!

Bodybuilding lukt mij niet echt maar het richten op kracht gaat de afgelopen maanden wel best lekker, ik heb er redelijk vertrouwen in dat de bench en squat gaan lukken Tegen eind dit jaar (met in het achterhoofd houdend dat er in december nog een kuur in de planning staat) deadlift wilt nog niet echt mee.

thanx
massa is een beetje van secundair belang voor mij (op dit moment toch) heb mijn doelstellingen van 180kg bench, 200+squat en 250+deadlift waar ik nu naartoe aan het werken ben. Verder zou ik graag algemeen heel sterk worden om strongman-achtige oefeningen te kunnen doen en eventueel daar over een aantal jaar op laag niveau wedstrijden mee te kunnen doen.
Ik vind het raar dat er zo moeilijk een plaats te vinden is, als ik het mij goed herinner was het toen ik nog een klein mannetje was een populaire sport die ook vaak op tv kwam. Nu niets meer in de buurt, alles crossfit en powerlift.Hier ook interesse in strongman. Maar dat lijkt zo niet populair waar ik woon (W van het land). Ging een week of wat geleden kijken in een sportschool waar ze er aan deden, maar daar waren ze ermee gestopt.
Ik in achel (Belgie) echt vlak tegen de grens van Valkenswaard. Ik wil echter max een half uurtje rijden omdat ik anders de kinderen te veel alleen laat.Waar wonen jullie precies? Welke Nederlandse plek is in de buurt?
Dat is inderdaad een heel interessante. Crossfit strongman is op zaterdagvoormiddag (=ideaal). Niet gek duur en ze pakken het abonnement van de andere sportschool over, dat scheel ook weer in de kosten.@chrash : powerbase fitness in Best! Dit is minder dan een half uur van Valkenswaard. Dit is de gym van oud Strongman topper Niels Gordijn. Ik kan je met hem in contact brengen als je wil?
@Schwarzeneggertje: team Compound NL van Dennis Gort, is dat Zwanenburg? Anders hem contacten? Ook met hem kan ik je in contact brengen als je wil!
Dat is inderdaad een heel interessante. Crossfit strongman is op zaterdagvoormiddag (=ideaal). Niet gek duur en ze pakken het abonnement van de andere sportschool over, dat scheel ook weer in de kosten.
@Schwarzeneggertje: team Compound NL van Dennis Gort, is dat Zwanenburg? Anders hem contacten? Ook met hem kan ik je in contact brengen als je wil!
Volgens mij zit Dennis in Amsterdam? Niet zo janken overigens, ik heb jaren een uur op en neer naar Herentals gereden vanuit Geleen en ken zat mensen die nog stukken langer rijden voor event training. Hoort er een beetje bij imo, net als de vieze geur van WD40 en met pijnlijke, brandende handen je stuur vast houden op de terugweg!