AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Valt idd mee. Dacht ook 4x2 ofzo. 4x4 3mm dikte is echt al leip sterk. 5x5 heb ik bv de yoke van. Veel commercieel spul is gemaakt van 1.5-2mm. Dat is echt een enorm verschil met 3mm.

Dat wiebelen komt wrs omdat je onderste staander krom trekt door de hitte van het lassen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.183
Dat wiebelen komt wrs omdat je onderste staander krom trekt door de hitte van het lassen.
Het is inderdaad een beetje krom getrokken, als het teveel wiebelt onder belasting las ik er een dun plaatje onder denk ik, rechtkloppen lukt niet :p

• #1.184
Training bench

aantal setjes tot 145, hier ging iets mis, pijnscheut in rechterbiceps, krachtverlies in rechter arm. Nog een poging gedaan om setjes met 100te doen maar bar gecontroleerd laten zakken lukt. Nog proberen te squatten maar bar vasthouden lukt niet. Ik vrees dat ik enkele dagen uit lig.

Aiii.... dat is niet goed. Heb je iets van spray of tijgerbalsem? Wil meestal wel helpen.

• #1.186
Aiii.... dat is niet goed. Heb je iets van spray of tijgerbalsem? Wil meestal wel helpen.
Denk dat ik er daar niet meer vanaf kom, het was op dezelfde plaats waar ik vrijdag ook veel last had. Mss een weekje met elastieken en lichte gewichtjes werken. Meteen hierbij een week wat lager in kcal om een procentje ofzo te zakken dan is het toch geen verloren week :p

edit: het word gewoon een cut-weekje dan maar. Trainen met lichte gewichten en wat mobiliteit gedoe erbij. Doe ik absoluut niet graag mja. Ik ben bij veel oefeningen al weken aan een stuk aan het plussen en ooit is er een korte rustpauze nodig :)

Laatst bewerkt:
Klote man, maar beter rustig aan doen dan eigenwijs zij. Gewoon rusten tot het weer verantwoord is anders ben je nog verder van huis straks

Denk dat ik er daar niet meer vanaf kom, het was op dezelfde plaats waar ik vrijdag ook veel last had. Mss een weekje met elastieken en lichte gewichtjes werken. Meteen hierbij een week wat lager in kcal om een procentje ofzo te zakken dan is het toch geen verloren week :p

edit: het word gewoon een cut-weekje dan maar. Trainen met lichte gewichten en wat mobiliteit gedoe erbij. Doe ik absoluut niet graag mja. Ik ben bij veel oefeningen al weken aan een stuk aan het plussen en ooit is er een korte rustpauze nodig :)

damned! Jij kent je lijf als geen ander. Als dat werkt voor jou dan moet je dan gewoon doen.
ik zal deze week niet voorstellen om samen te trainen :p

• #1.190
damned! Jij kent je lijf als geen ander. Als dat werkt voor jou dan moet je dan gewoon doen.
ik zal deze week niet voorstellen om samen te trainen :p
Al vind ik tijgerbalsem wel heerlijk, smeer het bijna altijd na het benchen :p

Training bench

aantal setjes tot 145, hier ging iets mis, pijnscheut in rechterbiceps, krachtverlies in rechter arm. Nog een poging gedaan om setjes met 100te doen maar bar gecontroleerd laten zakken lukt. Nog proberen te squatten maar bar vasthouden lukt niet. Ik vrees dat ik enkele dagen uit lig.

Balen man!beter nu even niet forceren en evt even naar een goede fysio gaan. Groet

Allemaal leuk bij spierstijfheid maar bij een echte blessure geen enkele zin. Eerst bepalen nu wat er aan de hand is.

1 zie je een verandering in vorm van je biceps?
2 is er verkleuring zichtbaar?
3 is er ook pijn in rust?
4 neemt de pijn af of juist toe als je actief bent?

Deze vragen moet je jezelf stellen nu.

• #1.195
Allemaal leuk bij spierstijfheid maar bij een echte blessure geen enkele zin. Eerst bepalen nu wat er aan de hand is.

1 zie je een verandering in vorm van je biceps?
2 is er verkleuring zichtbaar?
3 is er ook pijn in rust?
4 neemt de pijn af of juist toe als je actief bent?

Deze vragen moet je jezelf stellen nu.
1) nee
2) nee
3) in echte rust (computer/tv) weinig last, bij klussen steekjes maar geen felle pijn
4) neemt wat toe, maar zolang ik niks zwaar pak of niet veel kracht zet valt het nogal mee

nope, :)

jammer ,ik had graag aankomende weken een keer samen willen bankdrukken ,evt met Brabo erbij

• #1.197
laat maar even weten wanneer je herstelt bent ,ik heb tot 3 augustus de tijd ,daarna ga ik op vakantie

Overbelast door te vaak zwaar te benchen...

Idd enkele dagen laten rusten en erna weer rustig opbouwen. Als de pijn weg is is de blessure helaas nog niet weg (vaak)

Terug
Naar boven