- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is inderdaad een beetje krom getrokken, als het teveel wiebelt onder belasting las ik er een dun plaatje onder denk ik, rechtkloppen lukt nietDat wiebelen komt wrs omdat je onderste staander krom trekt door de hitte van het lassen.

Denk dat ik er daar niet meer vanaf kom, het was op dezelfde plaats waar ik vrijdag ook veel last had. Mss een weekje met elastieken en lichte gewichtjes werken. Meteen hierbij een week wat lager in kcal om een procentje ofzo te zakken dan is het toch geen verloren weekAiii.... dat is niet goed. Heb je iets van spray of tijgerbalsem? Wil meestal wel helpen.

Denk dat ik er daar niet meer vanaf kom, het was op dezelfde plaats waar ik vrijdag ook veel last had. Mss een weekje met elastieken en lichte gewichtjes werken. Meteen hierbij een week wat lager in kcal om een procentje ofzo te zakken dan is het toch geen verloren week
edit: het word gewoon een cut-weekje dan maar. Trainen met lichte gewichten en wat mobiliteit gedoe erbij. Doe ik absoluut niet graag mja. Ik ben bij veel oefeningen al weken aan een stuk aan het plussen en ooit is er een korte rustpauze nodig![]()

Of wel, dan bench je wss evenveel hahadamned! Jij kent je lijf als geen ander. Als dat werkt voor jou dan moet je dan gewoon doen.
ik zal deze week niet voorstellen om samen te trainen![]()
Al vind ik tijgerbalsem wel heerlijk, smeer het bijna altijd na het benchendamned! Jij kent je lijf als geen ander. Als dat werkt voor jou dan moet je dan gewoon doen.
ik zal deze week niet voorstellen om samen te trainen![]()

Training bench
aantal setjes tot 145, hier ging iets mis, pijnscheut in rechterbiceps, krachtverlies in rechter arm. Nog een poging gedaan om setjes met 100te doen maar bar gecontroleerd laten zakken lukt. Nog proberen te squatten maar bar vasthouden lukt niet. Ik vrees dat ik enkele dagen uit lig.
Aiii.... dat is niet goed. Heb je iets van spray of tijgerbalsem? Wil meestal wel helpen.
1) neeAllemaal leuk bij spierstijfheid maar bij een echte blessure geen enkele zin. Eerst bepalen nu wat er aan de hand is.
1 zie je een verandering in vorm van je biceps?
2 is er verkleuring zichtbaar?
3 is er ook pijn in rust?
4 neemt de pijn af of juist toe als je actief bent?
Deze vragen moet je jezelf stellen nu.
nope,

Denk dat een paar dagen rust wel voldoende is hoorjammer ,ik had graag aankomende weken een keer samen willen bankdrukken ,evt met Brabo erbij