Benen @Rawpowerbaarn
(Even gekopieerd uit de log van
@Booyaka, mijn gewichten lagen allemaal lager maar kan het niet precies herinneren omdat ik te druk bezig was terug op adem te komen en op de techniek te letten

)
Squat
10 x 20
10 x 50
5 x 70
3 x 100
1 x 120
1 x 140
1 x 160
2 x 160 (Een 3repper lukte mij niet)
Pause squat (5 sec eccentric, 2 sec pause)
6 x 100
6 x 100
6 x 100
Trap bar deadlift
10 x 125
10 x 145
10 x 165
10 x 185 (Deze set kon ik helemaal niet meer volgen, echt de kracht niet voor)
Leg press
2reps kunnen meedoen, kreeg de slede nog niet meer weg geduwd, krampen, trillen als een gek) best wel een dikke fail dus
Leg extension
20 x 30
20 x 30
20 x 30
t*ring wat een zware training. Er is nog een heel lange weg te gaan vooraleer ik nog maar een beetje meekan. Er zijn een hoop vlakken waar ik heel hard aan moet gaan werken vooraleer ik het woordje strongman mag gaan gebruiken.
Een heel grote uitdaging die Ik wel heel graag wil aangaan.
super gave gym daar in Baarn. Heel indrukwekkend en motiverend ergens binnen te mogen komen waar gewoon iedereen echt kei hard traint. Wel een een ego-killer dat ook iedereen daar sterker is. Maak ik in lokale gym zelden mee. Dit heeft mij veel te laks en tam gemaakt. Ik moet zorgen dat ik vaker tussen sterke sporters train om ook maar iets in deze sport te kunnen bereiken. Viel mij ook op hoe sympathiek en motiverend daar iedereen is. Geen opgeblazen egos maar allemaal aangename mensen.
@g-men special thanks dat ik mee heb mogen trainen, ik heb er veel van opgestoken en ik weet nu weer wat trainen is. Ik ga mezelf harder pushen zodat ik als ik nog eens ooit mag komen trainen toch alle oefeningen mee kan doen op zijn minst

Je pointers voor de squat ga ik goed op letten.
tldr: leuke/leerzame/vermoeiende avond gehad+ik ben een stuk minder sterk dan ik mezelf inschat. Tijd voor bed.