AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
Het materiaal is besteld om zelf een verstelbare yoke/stand en farmers te maken geschikt voor 28mm schijven. Als het allemaal lukt post ik voor de geïnteresseerden de bouwtekeningen, als het mislukt horen jullie hier nooit meer iets van :p
C91A8F4F-AF9C-4979-B75E-90E64F5E7A0D.jpeg

• #1.143
Dat dere leg-gains, op een jaartje van 90 squat naar 180 gegaan door een gekend programma te volgen ipv zelf verzonnen bro-splits. Als ik dit 10j eerder had gedaan was het mss nu wel wat geweest :p
CF90C6BC-01D2-4A84-8554-F27E37992F4D.jpeg

echt leuk die naam daar in Disney lettertype :o

• #1.145
Deze komt in onze kinderkamer 😎

received_332097074439698.jpeg

• #1.147
Benen @Rawpowerbaarn

(Even gekopieerd uit de log van @Booyaka, mijn gewichten lagen allemaal lager maar kan het niet precies herinneren omdat ik te druk bezig was terug op adem te komen en op de techniek te letten :p)

Squat

10 x 20
10 x 50
5 x 70
3 x 100
1 x 120
1 x 140
1 x 160
2 x 160 (Een 3repper lukte mij niet)

Pause squat (5 sec eccentric, 2 sec pause)

6 x 100
6 x 100
6 x 100

Trap bar deadlift

10 x 125
10 x 145
10 x 165
10 x 185 (Deze set kon ik helemaal niet meer volgen, echt de kracht niet voor)

Leg press
2reps kunnen meedoen, kreeg de slede nog niet meer weg geduwd, krampen, trillen als een gek) best wel een dikke fail dus :)

Leg extension

20 x 30
20 x 30
20 x 30

t*ring wat een zware training. Er is nog een heel lange weg te gaan vooraleer ik nog maar een beetje meekan. Er zijn een hoop vlakken waar ik heel hard aan moet gaan werken vooraleer ik het woordje strongman mag gaan gebruiken.
Een heel grote uitdaging die Ik wel heel graag wil aangaan.

super gave gym daar in Baarn. Heel indrukwekkend en motiverend ergens binnen te mogen komen waar gewoon iedereen echt kei hard traint. Wel een een ego-killer dat ook iedereen daar sterker is. Maak ik in lokale gym zelden mee. Dit heeft mij veel te laks en tam gemaakt. Ik moet zorgen dat ik vaker tussen sterke sporters train om ook maar iets in deze sport te kunnen bereiken. Viel mij ook op hoe sympathiek en motiverend daar iedereen is. Geen opgeblazen egos maar allemaal aangename mensen.

@g-men special thanks dat ik mee heb mogen trainen, ik heb er veel van opgestoken en ik weet nu weer wat trainen is. Ik ga mezelf harder pushen zodat ik als ik nog eens ooit mag komen trainen toch alle oefeningen mee kan doen op zijn minst :) Je pointers voor de squat ga ik goed op letten.

tldr: leuke/leerzame/vermoeiende avond gehad+ik ben een stuk minder sterk dan ik mezelf inschat. Tijd voor bed.

Niet te hard zijn voor jezelf, je verplaatst grote/zware gewichten!

Goed meegebuffeld kerel. Je bent altijd welkom om mee te trainen. En idd niet jezelf teveel bashen. Je hebt een goed fysiek en bent sterker dan menig ander. Vrijwel iedereen reageert zo de eerste paar keer als ze meetrainen. Het kost tijd om te wennen aan deze intensiteit. Iemand zoals Marc traint al jaren mee. Strongman is het zeker waard!

Ik ben enorm benieuwd naar wat je gaat lassen. Als je advies wilt stuur maar eens foto's van wat je wilt maken.

Pause squats waren met 80,90 en 90 volgens mij, je deed tandje lager vanwege je form/techniek issue niet vanwege gemis in kracht. Je bent sterk zat, echt die squat form gaan fixen, setup, breathing and bracing, stance en knieen in lijn houden etc. Je 1RM gaat dan makkelijk over de 180 vermoed ik. Leuk dat je er was en goed gebikkeld :thumbup:

• #1.151
Goed meegebuffeld kerel. Je bent altijd welkom om mee te trainen. En idd niet jezelf teveel bashen. Je hebt een goed fysiek en bent sterker dan menig ander. Vrijwel iedereen reageert zo de eerste paar keer als ze meetrainen. Het kost tijd om te wennen aan deze intensiteit. Iemand zoals Marc traint al jaren mee. Strongman is het zeker waard!

Ik ben enorm benieuwd naar wat je gaat lassen. Als je advies wilt stuur maar eens foto's van wat je wilt maken.
thnx, zodra er een projectje geslaagd is post ik het :)

Pause squats waren met 80,90 en 90 volgens mij, je deed tandje lager vanwege je form/techniek issue niet vanwege gemis in kracht. Je bent sterk zat, echt die squat form gaan fixen, setup, breathing and bracing, stance en knieen in lijn houden etc. Je 1RM gaat dan makkelijk over de 180 vermoed ik. Leuk dat je er was en goed gebikkeld :thumbup:
thnx, nog een echte 1rm poging ga ik bewaren tot mijn techniek nog een stuk beter is. Als ik de tips van gisteren inoefen geloof ik ook wel dat er meer in zit. Zodra alle technieken een beetje eigen zijn gemaakt ga ik weer eens proberen te maxen, de magische 200 draag ik aan jullie op :p

• #1.152
Schouders @040 met @Brab0

(gewichten kunnen lichtjes afwijken want het is een beetje uit het hoofd)
-W.u. side/front/b.o side raises 4x20 low weight
-upright rows
-OHP 5x50/50/55/55 7x55
-Cgbp hoop sets met als max 4x140
-paused cgbp

super gezellig met brabo, sterke gast en al aardig droog aan het geraken :)
met goed gezelschap is trainen toch wel een stuk leuker :), dat mis ik hier in de home gym toch wel vaak.
Nog steeds spierpijn van afgelopen woensdag, P.R’s zaten er vandaag niet in.

Nette CGBP. OHP lijkt uit verhouding of heb je bewust lager gewicht gepakt?

• #1.155
  • #1.156
Eerste home Made farmer steekt in elkaar, nog beetje atlassen , schilderen en het zal wel goed zijn. Deze gelast met voorgevulde lasdraad, dat last echt kut, brand supersnel door en hecht slecht. Toch maar een gasfles halen morgen voor het aflassen.
image.jpg

image.jpg

Laatst bewerkt:
:thumb:

idd dat kan beter, geen probleem verder. Las uit slijpen en nog een keer overheen lassen. Wordt niet super strak mooi maar beter als nu. Ook kun je de zijkanten van je handvatten mooi vlak slijpen met een lamelschijfje. Dat ziet er altijd mooier uit.

Laatst bewerkt:
Ga je die gaten, met name bij het handvat, nog afdichten?

Dat dere leg-gains, op een jaartje van 90 squat naar 180 gegaan door een gekend programma te volgen ipv zelf verzonnen bro-splits. Als ik dit 10j eerder had gedaan was het mss nu wel wat geweest :p
CF90C6BC-01D2-4A84-8554-F27E37992F4D.jpeg
Welk schema is verantwoordelijk daarvoor?

Terug
Naar boven