Claire
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.229
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind de training leuk om te doen (week 1 zit erop) maar echt zwaar vind ik het tot nu toe nietHoe bevalt sheiko tot nu toe. Qua volume en trainingstijd en hoe zwaar zijn de trainingen?
zonder warming up en cardio duurt de training maar een uurtje, veel korter dan dat ik normaal train. Maar mss werkt dit wel beter. Ik ga het enkele maanden draaien want slapper zal ik er niet van worden denk ik 
Ik ga ze straks eens bekijken, tnxIk dacht dat ik je er al eens een keer op gewezen had, maar kennelijk niet. Ik zou eens wat filmpjes van Brian Alsruhe kijken over zijn programma‘s ik denk dat die perfect aansluiten bij je doelen.
![]()
Programs
Geniet van je favoriete video's en muziek, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.www.youtube.com

Een beetje te zwaar na een drank dag
gelukkig lekker kort. welkom, 5x10 is wel killing
gelukkig niet al te hoog gewicht 
Daar ben je wel ff zoet mee
. Maar beter nu beginnen dan pas als je met dit schema klaar bent.
nice one! die 5 sets van 10 reps, lekkere cardio 
En ja verlof biedt idd minder regelmaat. Vandaag ook mijn laatste dag verlof van de 2.5 week
. En tegenwoordig was het s'avonds kwark eten met blauwe bessen om dan de mond te spoelen met een pintje of despo 
Na 40min moest ik mijn farmer nog doen, en die duurde wel even voor ik de moed vondWat me vooral opvalt is dat het maar 40 min heeft geduurdnice one! die 5 sets van 10 reps, lekkere cardio
btw weer gezopen manEn ja verlof biedt idd minder regelmaat. Vandaag ook mijn laatste dag verlof van de 2.5 week
. En tegenwoordig was het s'avonds kwark eten met blauwe bessen om dan de mond te spoelen met een pintje of despo
Biertechnisch toch wat oké met die squat?

Ik heb nog 2flessen cava staan als die op zijn is het wel weer genoeg geweest voor eventjes
Morgen werken dus? Wel wat minder met de aankomende hittegolf.
. Nu ook met dat mondmasker op en ik zweet bij 25 graden me soms al kapot. Ik ben een zweter 1ste klasse
Nu ook bekijken wat ik zaterdag op deadlift day ga doen
Waarschijnlijk toch maar niet in de oude gym gaan zonder airco 

)Goeie shape kerel! Lijkt me idd pittig zo’n volume OHP na zo’n zware bench.5/3/1 session
Date: Thursday, 6 August 2020
Duration: 01:09:57
Warmup sets Bench Press
----------------------------
✔︎ 5 x 60.0
✔︎ 5 x 75.0
✔︎ 3 x 90.0
Main sets Bench Press
✔︎ 3 x 105.0
✔︎ 3 x 120.0
✔︎ 7 x 135.0
Boring But Big sets Overhead Press
✔︎ 10 x 35.0
✔︎ 10 x 35.0
✔︎ 10 x 35.0
✔︎ 10 x 35.0
✔︎ 10 x 35.0
Close grip bench press
✔︎ 10 x 100.0
✔︎ 10 x 110.0
✔︎ 6 x 120.0
Dumbbell row
✔︎ 15 x 53.0
✔︎ 15 x 53.0
✔︎ 15 x 53.0
Kettlebell swings
✔︎ 1 x 32.0
✔︎ 1 x 32.0
✔︎ 1 x 32.0
training ging best lekker, BBB sets vind ik bij OHP zelfs met dit gewicht zwaar :0
shape (in goede belichting)
![]()
thnx, nu begin ik te snappen waarom de BBB sets zo laag in gewicht zijnGoeie shape kerel! Lijkt me idd pittig zo’n volume OHP na zo’n zware bench.
ook onderrug voelde redelijk snel wat vervelend bij de ohp (denk door het vele deadliften gisteren). Mja, tot zaterdag platte rust aan het zwembad 
Haha geniet ervan, heerlijk met dit weer!
Ik vind het wel karig kwa rows doe je die op een andere dag veel?5/3/1 session
Date: Thursday, 6 August 2020
Duration: 01:09:57
Warmup sets Bench Press
✔︎ 5 x 60.0
✔︎ 5 x 75.0
✔︎ 3 x 90.0
Main sets Bench Press
✔︎ 3 x 105.0
✔︎ 3 x 120.0
✔︎ 7 x 135.0
Boring But Big sets Overhead Press
✔︎ 10 x 35.0
✔︎ 10 x 35.0
✔︎ 10 x 35.0
✔︎ 10 x 35.0
✔︎ 10 x 35.0
Close grip bench press
✔︎ 10 x 100.0
✔︎ 10 x 110.0
✔︎ 6 x 120.0
Dumbbell row
✔︎ 15 x 53.0
✔︎ 15 x 53.0
✔︎ 15 x 53.0
Kettlebell swings
✔︎ 1 x 32.0
✔︎ 1 x 32.0
✔︎ 1 x 32.0
training ging best lekker, BBB sets vind ik bij OHP zelfs met dit gewicht zwaar :0
shape (in goede belichting)
![]()
Ik was ze aan het supersetten met de kb-swings en ik ging zowat doodIk vind het wel karig kwa rows doe je die op een andere dag veel?

)Dat was wat (denk ik) jij bedoelde met het supersetten bij de BBB sets? Hier denk ik wel naartoe te gaan werken (bv 10xohp ss met 10xrow) maar dan ga ik de gewichten weer wat moeten verlagen (iets waar ik bijzonder veel moeite mee heb)Veel schema’s houden minimaal evenveel rows als presses en pulls als pushes aan.