Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

5/3/1 session
Date: Saturday, 8 August 2020
Duration: 00:43:58

Warmup sets Dead Lift
----------------------------
✔︎ 5 x 85.0
✔︎ 5 x 110.0
✔︎ 3 x 125.0

Main sets Dead Lift
----------------------------
✔︎ 3 x 145.0
✔︎ 3 x 165.0
✔︎ 8 x 185.0

Boring But Big sets Squat
----------------------------
✔︎ 10 x 85.0


Dit was de training voor vandaag, zit nu niet meer in, vanavond eventueel de rest
 
Lekker man, diehards gaan nu trainen he. De losers liggen op het strand zonder te trainen
 
5/3/1 session
Date: Saturday, 8 August 2020
Duration: 00:43:58

Warmup sets Dead Lift
----------------------------
✔︎ 5 x 85.0
✔︎ 5 x 110.0
✔︎ 3 x 125.0

Main sets Dead Lift
----------------------------
✔︎ 3 x 145.0
✔︎ 3 x 165.0
✔︎ 8 x 185.0

Boring But Big sets Squat
----------------------------
✔︎ 10 x 85.0


Dit was de training voor vandaag, zit nu niet meer in, vanavond eventueel de rest
Niet eens 1 setje chins?
 
Het is afzien met dit weer hoor. Gisteravond was ik samen met 2-3 andere levenloze mongolen de enige in de sportschool.

185 KG deadlift met dit weer? Ik hoop dat je een bak ijs met koud water hebt klaarliggen maatje :p
 
Laatst bewerkt:
Lekker man, diehards gaan nu trainen he. De losers liggen op het strand zonder te trainen
Maar een volledige training zat er niet in na de deads :p
Niet eens 1 setje chins?
Vanavond als de kids in bed liggen :) en ik blijf nuchter vandaag dus het zal wel lukken ;p
Dikke eindset man :D
En toen was de pijp ook meteen helemaal uit :)
Het is afzien met dit weer hoor. Gisteravond was ik samen met 2-3 andere levenloze mongolen de enige in de sportschool.

185 KG deadlift met die weer? Ik hoop dat je een bak ijs met koud water hebt klaarliggen maatje :p
Ik had onmiddellijk erna spijt dat ik niet gewoon het minimum van 3 reps gedaan had, maag keerde om en squats zag ik daarna zo tegen op dat het na 1 set over was :)
Maaar als ik vanavond nog wat doe heb ik wel lekker de nodige training gedaan en mogen er dus seffens wat ijsjes :p

staan in Nederland de airco’s overal uit? Ben er al eventjes niet meer geweest om te trainen
 
Woon je niet in Nederland?
Nope, net over de grens tegen Valkenswaard aan. Ben zelf een belg, hier zijn de regels nu op het moment weer heel streng (alleen naar de winkel, op heel veel plaatsen mondmaskers)
 
Maar een volledige training zat er niet in na de deads :p

Vanavond als de kids in bed liggen :) en ik blijf nuchter vandaag dus het zal wel lukken ;p

En toen was de pijp ook meteen helemaal uit :)

Ik had onmiddellijk erna spijt dat ik niet gewoon het minimum van 3 reps gedaan had, maag keerde om en squats zag ik daarna zo tegen op dat het na 1 set over was :)
Maaar als ik vanavond nog wat doe heb ik wel lekker de nodige training gedaan en mogen er dus seffens wat ijsjes :p

staan in Nederland de airco’s overal uit? Ben er al eventjes niet meer geweest om te trainen

de eigenaar van onze sportschool is een goeiekope flikker. Wel airco hebben maar niet aanzetten, mag volgens mij ook niet ofso.
 
Geen drank meer in huis?
Nope, alles is op (buiten m’n voorraad Martens pils die ik toch niet snel drink) mag ook wel even want met m’n chron medicatie (en de rest) is te vaak drinken heel nefast
 
Goed bezig kerel! (Y ) Keep it going!
 
Beetje kettlebel swings :p
9CC3EEBB-04A8-4DEF-941D-395B44E2A558.jpeg
 
Back
Naar boven