MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Bezoekers in dit topic

We zijn toch luxepaardjes :p

tuurlijk :p laatste keer met redelijk wat warmte in de oude gym ging ik ook in het rood(terwijl dat niet de bedoeling was). Vandaar gisteren maar gelift met de bumpers :( :p
Ideale omstandigheden creëren :p
 
Airco mag hier niet aan :p lekker zweten, krijg je goede pump van

Ik zit in een leuke PR flow die nog doenbaar voelt, dan ga ik dat niet moeilijker maken dan nodig. Ik had het gisteren eventjes koud in de gym met al dat zweet op mijn lijf en combo airco haha :p
 
Rijke (schoon)ouders?
 
Rijke (schoon)ouders?
Schoonouders zijn inderdaad welgesteld. Maakt mijn leven wel een stukje makkelijker de afgelopen paar jaar. Ook meteen 1 van de redenen dat ik nu terug wat bij kan gaan studeren. Mja, life on easy mode is wel eventjes fijn na enkele zware jaren.
 
Schoonouders zijn inderdaad welgesteld. Maakt mijn leven wel een stukje makkelijker de afgelopen paar jaar. Ook meteen 1 van de redenen dat ik nu terug wat bij kan gaan studeren. Mja, life on easy mode is wel eventjes fijn na enkele zware jaren.
Arm geboren worden kan je niets aan doen, arm trouwen wel :p
 
In :)
 
5/3/1 session
Date: Sunday, 9 August 2020
Duration: /

Warmup sets Overhead Press
----------------------------
✔︎ 5 x 25.0
✔︎ 5 x 30.0
✔︎ 5 x 35.0

Main sets Overhead Press
----------------------------
✔︎ 3 x 45.0
✔︎ 3 x 50.0
✔︎ 13 x 55.0

Boring But Big sets Bench Press
----------------------------
✔︎ 10 x 90.0
✔︎ 10 x 90.0
✔︎ 10 x 90.0
✔︎ 10 x 90.0
✔︎ 10 x 90.0

Dips
----------------------------
✘ 8 x 15.0
✘ 8 x 15.0
✘ 8 x 15.0

Football bar overhead press
----------------------------
✘ 1 x 55.0
✘ 1 x 75.0
✘ 5 x 55.0
✘ 5 x 55.0

side raises SS front raises
----------------------------
✔︎ 10 x 13.0
✔︎ 10 x 13.0
✔︎ 10 x 13.0


dips en football bar ohp overgeslagen, deze nacht max een uurtje geslapen, Ziekte crohn begint Op te spelen, niet moeilijk ma afgelopen 4 weken :(
Dit is wel het eerste verlof van de afgelopen jaren dat ik niet een stuk vetter ben geworden gewicht nog steeds tussen 101 en 103 kg.
 
5/3/1 session
Date: Sunday, 9 August 2020
Duration: /

Warmup sets Overhead Press
----------------------------
✔︎ 5 x 25.0
✔︎ 5 x 30.0
✔︎ 5 x 35.0

Main sets Overhead Press
----------------------------
✔︎ 3 x 45.0
✔︎ 3 x 50.0
✔︎ 13 x 55.0

Boring But Big sets Bench Press
----------------------------
✔︎ 10 x 90.0
✔︎ 10 x 90.0
✔︎ 10 x 90.0
✔︎ 10 x 90.0
✔︎ 10 x 90.0

Dips
----------------------------
✘ 8 x 15.0
✘ 8 x 15.0
✘ 8 x 15.0

Football bar overhead press
----------------------------
✘ 1 x 55.0
✘ 1 x 75.0
✘ 5 x 55.0
✘ 5 x 55.0

side raises SS front raises
----------------------------
✔︎ 10 x 13.0
✔︎ 10 x 13.0
✔︎ 10 x 13.0


dips en football bar ohp overgeslagen, deze nacht max een uurtje geslapen, Ziekte crohn begint Op te spelen, niet moeilijk ma afgelopen 4 weken :(
Dit is wel het eerste verlof van de afgelopen jaren dat ik niet een stuk vetter ben geworden gewicht nog steeds tussen 101 en 103 kg.
Die ohp is aardig netjes chef, 13x55 haal ik bij lange na niet
 
  • Like
Waarderingen: Apw
kijk goed uit, opvlammingen zijn niet te houden. Beter voorkomen dan genezen.
Vorig jaar tegen het einde van de dbb contest heb ik nog een weekje in het ziekenhuis gelegen, Combi van te snel willen cutten, 3 ploegen werken met veel stress, geboorte van de jongste... Sinds ik een vast slaapritme heb zonder al te veel gekke stress kan ik het gelukkig best goed onder controle houden, nu komt het bijna altijd door slechte voeding/alcoholgebruik, als ik dat eens zou kunnen laten....
 
Vorig jaar tegen het einde van de dbb contest heb ik nog een weekje in het ziekenhuis gelegen, Combi van te snel willen cutten, 3 ploegen werken met veel stress, geboorte van de jongste... Sinds ik een vast slaapritme heb zonder al te veel gekke stress kan ik het gelukkig best goed onder controle houden, nu komt het bijna altijd door slechte voeding/alcoholgebruik, als ik dat eens zou kunnen laten....

Op zich wel goed dat je zelf weet hoe het komt toch (en het onder controle kunt houden).
 
Op zich wel goed dat je zelf weet hoe het komt toch (en het onder controle kunt houden).
Dat is wel fijn de laatste tijd, heeft jammer genoeg wel +10j geduurd. Mag nu ook zelf mn hoeveelheid medrol wat regelen (bij opstoot wat meer nemen) nadeel is dat dat wel super katabool is. Mja, beter dan ellendig en ziek zijn :)
 
Vorig jaar tegen het einde van de dbb contest heb ik nog een weekje in het ziekenhuis gelegen, Combi van te snel willen cutten, 3 ploegen werken met veel stress, geboorte van de jongste... Sinds ik een vast slaapritme heb zonder al te veel gekke stress kan ik het gelukkig best goed onder controle houden, nu komt het bijna altijd door slechte voeding/alcoholgebruik, als ik dat eens zou kunnen laten....
I know the struggle
 
Toen ik nog dronk, had ik enorme last van een spastische darm (stelt niets voor bij Crohn, maar wel vervelend). Sinds ik niet meer drink 90% van de tijd klachtenvrij; nu alleen nog bij teveel snelle carbs tegelijk.
 
Back
Naar boven