AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Mag nu ook zelf mn hoeveelheid medrol wat regelen (bij opstoot wat meer nemen) nadeel is dat dat wel super katabool is. Mja, beter dan ellendig en ziek zijn :)
Ik zit al 1.5 jaar op hoge dosissen Prednison, beter dat dan niet kunnen functioneren :o

Dat is wel fijn de laatste tijd, heeft jammer genoeg wel +10j geduurd. Mag nu ook zelf mn hoeveelheid medrol wat regelen (bij opstoot wat meer nemen) nadeel is dat dat wel super katabool is. Mja, beter dan ellendig en ziek zijn :)

Precies, gezondheid is belangrijker dan een PR in de gym of een kilo spiermassa extra

Toen ik nog dronk, had ik enorme last van een spastische darm (stelt niets voor bij Crohn, maar wel vervelend). Sinds ik niet meer drink 90% van de tijd klachtenvrij; nu alleen nog bij teveel snelle carbs tegelijk.

Sinds ik geen alcohol meer drink en ‘clean’ eet heb ik ook geen last meer van mijn colitis ulcerosa. Stress is helaas ook een bepalende factor voor de IBD ziektes.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.466
Toen ik nog dronk, had ik enorme last van een spastische darm (stelt niets voor bij Crohn, maar wel vervelend). Sinds ik niet meer drink 90% van de tijd klachtenvrij; nu alleen nog bij teveel snelle carbs tegelijk.
Alcohol zorgt bij stiekem veel mensen voor maag/darm klachten, op zich eigenlijk best wel een gevaarlijk middel

• #1.467
Ik onderhoud 20mg, stootdosis tot 60mg, maar voor de rest niet al te veel erbij gelukkig :p
20mg is niet niks.
De antibiotica moet erbij omdat cortisone een aanslag is op de longen.
Oh ja, ook nog calcium erbij om de knoken te beschermen.
De rest van het lijstje is te lang om op te noemen😊

Balen man. Mag ik vragen wat maakt dat je deze medicatie moet nemen?

Sorry voor offtopic
Wat is dermatomyositis?
Myositis komt van myos (= spier) en -itis (= ontsteking). Bij myositis gaat het dus om ontstekingen van spieren.
De ontsteking bij dermatomyositis ontstaat in een periode van weken tot maanden in met name de spieren en de huid (derma = huid). De ontsteking treft vooral de kleine bloedvaatjes. De verschijnselen doen zich meestal het eerst voor in of op de huid.
Gelijktijdig of later kunnen de spieren meedoen. De spieren in bovenarmen en -benen kunnen zwak en pijnlijk worden, aan beide kanten in ongeveer dezelfde mate.
Meer over oorzaak en verschijnselen van DM
DM komt voor bij volwassenen en kinderen.
Bij kinderen heet het juveniele dermatomyositis (JDM)
JDM wijkt op enkele punten af van DM.

Wat is dermatomyositis?
Myositis komt van myos (= spier) en -itis (= ontsteking). Bij myositis gaat het dus om ontstekingen van spieren.
De ontsteking bij dermatomyositis ontstaat in een periode van weken tot maanden in met name de spieren en de huid (derma = huid). De ontsteking treft vooral de kleine bloedvaatjes. De verschijnselen doen zich meestal het eerst voor in of op de huid.
Gelijktijdig of later kunnen de spieren meedoen. De spieren in bovenarmen en -benen kunnen zwak en pijnlijk worden, aan beide kanten in ongeveer dezelfde mate.
Meer over oorzaak en verschijnselen van DM
DM komt voor bij volwassenen en kinderen.
Bij kinderen heet het juveniele dermatomyositis (JDM)
JDM wijkt op enkele punten af van DM.

Verrot. Is er iets aan te doen?
Of is het meer van deal with it....?

• #1.473
De gelijkenissen zijn treffend :p
A9F43D9D-7EF1-40E2-BFFF-DA982C555A11.jpeg

Bijlagen

• 28440F02-0503-44D6-B79F-898DAE8130A0.jpeg
    28440F02-0503-44D6-B79F-898DAE8130A0.jpeg
    211,5 KB · Weergaven: 47
Die hond ziet er echt gerust uit hé :D

Verrot. Is er iets aan te doen?
Of is het meer van deal with it....?
Ze kunnen alleen proberen het onder controle te houden, maw, suck it up, buttercup.
Een tijdje terug had ik ck waarden van een paar duizend toen ik weer een opstoot had en ik kan je verzekeren dat je je dan ellendig voelt :P

• #1.479
Een h-balk van iemands zolder sleuren was de training van vandaag :p ideale voeten voor een oversized home Made yoke, nu nog enkele dikke kokers vinden
image.jpg

Ik ben benieuwd naar je volgende project. Succes!

Terug
Naar boven