XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Ik ben misschien geen goed voorbeeld met mn weak ass bench en overpowerede overhead, maar ik druk smal meer dan breed XD

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.503
heb altijd het idee gehad dat ik smal meer mn lats kan gebruiken om snel van de chest af te komen. Bij breed gaat het touch and go nog wel, maar paused (in de tijd dat ik voor pl trainede) kwam ik altijd mega traag van de chest af bij een wat bredere grip. Daarnaast heb ik altijd meer gefocussed op overhead, waarvan een groot deel met legdrive, dus sws betere triceps dan chest. Ik train judojongens van 10 met meer chest dan ik, not even kidding.

heb altijd het idee gehad dat ik smal meer mn lats kan gebruiken om snel van de chest af te komen. Bij breed gaat het touch and go nog wel, maar paused (in de tijd dat ik voor pl trainede) kwam ik altijd mega traag van de chest af bij een wat bredere grip. Daarnaast heb ik altijd meer gefocussed op overhead, waarvan een groot deel met legdrive, dus sws betere triceps dan chest. Ik train judojongens van 10 met meer chest dan ik, not even kidding.

wat druk je op ohp?

je kan ook mn log checken hoor :P maar:
- laatste trainingen
* strict: 3x 90 (met dhr. @chrash erbij)
* log met legdrive: 5x5x90
- pr's:
* strict: 112.5kg
* log: 125kg in wedstrijd/130kg in training
* push press uit rack: 140kg
* 1 arm db press: 6x 72kg op wedstrijd

Ik heb me nooit echt op 1 vorm gefocussed omdat ik altijd wedstrijden deed. Zo denk ik dat 150 push press/jerk er vaak wel inzat maar ik juist op log moest focussen. Strict is wel erg bw afhankelijk. Toen ik 112.5 deed was ik 122kg bw. Ik heb nooit mijn bw kunnen drukken; toen ik zakte in bw naar 90 (voor judo) zakte mijn strict press ook naar 85 oid. Momenteel ligt mijn focus op log omdat we in september een mini competitie doen bij Alex z'n gym met daarin max log als event. Hopelijk krijg ik daar weer een 125 log gepressed. Daarna ga ik echt eens werk maken van een bw strict press (dmv EN goed trainen EN serieus cutten).

Mijn max bench ooit was trouwens 160. De laatste keer dat ik testte was het 140, maar dat was in februari na maanden amper trainen. Denk dat, ondanks dat ik letterlijk 0 bench oefeningen doen sommige weken, ik nu wel meer doe.

je kan ook mn log checken hoor :P maar:
- laatste trainingen
* strict: 3x 90 (met dhr. @chrash erbij)
* log met legdrive: 5x5x90
- pr's:
* strict: 112.5kg
* log: 125kg in wedstrijd/130kg in training
* push press uit rack: 140kg
* 1 arm db press: 6x 72kg op wedstrijd

Ik heb me nooit echt op 1 vorm gefocussed omdat ik altijd wedstrijden deed. Zo denk ik dat 150 push press/jerk er vaak wel inzat maar ik juist op log moest focussen. Strict is wel erg bw afhankelijk. Toen ik 112.5 deed was ik 122kg bw. Ik heb nooit mijn bw kunnen drukken; toen ik zakte in bw naar 90 (voor judo) zakte mijn strict press ook naar 85 oid. Momenteel ligt mijn focus op log omdat we in september een mini competitie doen bij Alex z'n gym met daarin max log als event. Hopelijk krijg ik daar weer een 125 log gepressed. Daarna ga ik echt eens werk maken van een bw strict press (dmv EN goed trainen EN serieus cutten).

Mijn max bench ooit was trouwens 160. De laatste keer dat ik testte was het 140, maar dat was in februari na maanden amper trainen. Denk dat, ondanks dat ik letterlijk 0 bench oefeningen doen sommige weken, ik nu wel meer doe.

super sterk man :D knap hoor!

• #1.511
Yeah buddy!!!, nu even liggen en dan de rest nog
C8F33EE6-4248-4BC4-84B0-47DFE5E9C445.png

meer dan half zo sterk als hafthor :p

Laatst bewerkt:
Lekker hoor! Geniet van de rest.

• #1.515
5/3/1 session
Date: Saturday, 15 August 2020

Warmup sets Dead Lift
----------------------------
✔︎ 5 x 85.0
✔︎ 5 x 105.0
✔︎ 3 x 125.0

Main sets Dead Lift
✔︎ 5 x 155.0
✔︎ 5 x 175.0
✔︎ 9 x 195.0

Boring But Big sets Squat
✔︎ 10 x 85.0
✔︎ 10 x 85.0
✔︎ 10 x 85.0
✔︎ 10 x 85.0

Chin-ups
✔︎ 12 x 0.0
✔︎ 12 x 0.0
✔︎ 8 x 0.0

pulley crunches
✔︎ 10 x 45.0
✔︎ 12 x 45.0
✔︎ 12 x 45.0

farmer walks
-----------> moet vanavond maar even

deadlift ging echt goed, al de rest daarna verschrikkelijk. Mja, main goal gehaald.

Nou netjes hoor!

Snoeihard die deadlift! Nice

Poeh, 9 reps op dat gewicht is echt goed, geen last?

• #1.519
9 x 195 :eek:

Dat is een 1RM van 250.

Terug
Naar boven