MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
@snowke90 wil wel eerlijk toegeven dat deze manier van trainen echt iets heeft, omdat ik per training nu maar 1 “verplichte” set heb waar ik echt op moet presteren is het voor mij mentaal veel makkelijker om er ook echt voor te gaan en ik denk zo op de duur ook stukken sterker te worden

Yeah buddy!!!, nu even liggen en dan de rest nog
C8F33EE6-4248-4BC4-84B0-47DFE5E9C445.png

meer dan half zo sterk als hafthor :p
Nice man!

DIKKE DEADS :p

@Crash, ik heb ook veel meer kracht in de triceps als schouders maar wat voor mij helpt is bijn pijn in schouder even stapje terug en herstel oefeningen veel herhalingen / rotations .
En om de schouder echt sterkt te maken heeft one arm dumbell shoulder press echt zoden aan de dijk gezet naar een paar maanden veel meer kg op de bench kunnen halen op normale wijdte.

• #1.531
@Crash, ik heb ook veel meer kracht in de triceps als schouders maar wat voor mij helpt is bijn pijn in schouder even stapje terug en herstel oefeningen veel herhalingen / rotations .
En om de schouder echt sterkt te maken heeft one arm dumbell shoulder press echt zoden aan de dijk gezet naar een paar maanden veel meer kg op de bench kunnen halen op normale wijdte.
Klopt, heeft snowke mij aangeraden, ik doe tegenwoordig als opwarming 2x20 front/side bend over sideraises met heel lichte gewichten, en wat met bands werken, scheelt enorm.
die shoulder press ga ik eens toevoegen, met een fat dumbell denk ik.

• #1.534
5/3/1 session
Date: Monday, 17 August 2020
Duration: 01:01:23

Warmup sets Overhead Press
----------------------------
✔︎ 5 x 25.0
✔︎ 5 x 30.0
✔︎ 3 x 35.0

Main sets Overhead Press
✔︎ 5 x 45.0
✔︎ 3 x 55.0
✔︎ 11 x 60.0

Boring But Big sets Bench Press
✔︎ 10 x 90.0
✔︎ 10 x 90.0
✔︎ 10 x 90.0
✔︎ 10 x 90.0
✔︎ 10 x 90.0

Dips
✔︎ 8 x 15.0
✔︎ 8 x 15.0
✔︎ 8 x 15.0

Football bar overhead press
✔︎ 1 x 55.0
✔︎ 1 x 75.0
✔︎ 5 x 55.0
✔︎ 5 x 55.0

side raises SS front raises
✔︎ 10 x 13.0
✔︎ 10 x 13.0
✔︎ 10 x 13.0

stands komen toch van pas :p
F7DF916A-4AE1-491E-A01E-75EF708D967C.jpeg

nu weekje deload en wat cutten
4kg vocht/vet erbij door het gevreet door de medrol, tegen de meet ben ik hopelijk 12% :p

Ja in ons dialect word dat woord vaak verkeerd gebruikt :p Glas is idd next level :p
Verder weer een mooie training! en dat volume gaat toch wel zijn vruchten afwerpen heb ik het gevoel. Heb dat bij een 5 x 5 al haha :p

Kom hier eens meegluren..wat voor schema doe je? Te lui om te zoeken..klinkt Wendler achtig..

wat zou jouw voorkeur zijn om de schouders sterker/groter te maken? One arm dumbbell of OHP?

@Brabo, ik denk allebei afwisselen, maar vaak heb je meer kracht in je dominante arm en dat trek je met one arm db shoulder press recht ;)

Terug
Naar boven