XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Ik zag dat kapsel voorbijkomen en dacht meteen dat jij zijn voorbeeld bent :)

Respect voor die holds!

En als DBBer die bij een bierproducerend klooster van de Orde van de Cisterciënzers van de Strikte Observantie woont, ben ik ook een beetje fan, maar vooralsnog geen intentie m'n kapsel aan te passen, datdanweerniet.
Over een aantal jaar, als de haargoden minder gezind worden, kan zo een kapsel je nog overkomen :p

Over een aantal jaar, als de haargoden minder gezind worden, kan zo een kapsel je nog overkomen :p
Maar @nattymarkp7 leek gewoon lange lokken te hebben, als ik er jouw krachtstats bij zou krijgen, dan zou ik het mogelijk overwegen.

Ik maak me geen illusies, dat komt uiteindelijk wel, denk dat ik dan voor heel kort ga en dan proberen te (over)compenseren op wangen en kin.

• #1.763
Maar @nattymarkp7 leek gewoon lange lokken te hebben, als ik er jouw krachtstats bij zou krijgen, dan zou ik het mogelijk overwegen.

Ik maak me geen illusies, dat komt uiteindelijk wel, denk dat ik dan voor heel kort ga en dan proberen te (over)compenseren op wangen en kin.
Dat is mijn plan ook :p enkel het compenseren vlot nog niet.

• #1.766
5/3/1 session
Date: Monday, 7 September 2020
Duration: 00:53:19

Warmup sets Dead Lift
----------------------------
✔︎ 3 x 110.0
✔︎ 5 x 130.0
✔︎ 3 x 150.0

Main sets Dead Lift
✔︎ 3 x 160.0
✔︎ 3 x 185.0
✔︎ 8 x 205.0

Chin-ups
✔︎ 10 x 0.0
✔︎ 10 x 0.0
✔︎ 10 x 0.0

farmer walks
✔︎ 1 x 100.0
✔︎ 1 x 100.0
✔︎ 1 x 150.0
✔︎ 1 x 150.0
✔︎ 1 x 220.0
✔︎ 1 x 220.0

speciaal voor jullie de fail erin gelaten
7,9 x205

Zeker nice! Een hele melange aan gewichten eraan geknalt, hier worden het ook steeds meer kleuren :D

Jou rug lijkt me fucking dominant 😁

Pfffff 205 KG maat.

:flexgrin:

Lekker train hoor! Wel een onrustige wandeling met die 205 xD

• #1.773
Ik wou de lock out echt graag halen, zou een PR zijn geweest (heb m stiekem wel gewoon mee geteld hoor :p)
Zou ik ook doen :p niet dat je net boven je knieen faalde ofzo. Misshien als je nog 10meter extra ruimte had, had je em Wel? :D

Damn strong!

• #1.777
  • #1.778
5/3/1 session
Date: Tuesday, 8 September 2020
Duration: 01:05:43

Warmup sets Overhead Press
✔︎ 5 x 30.0
✔︎ 5 x 40.0
✔︎ 3 x 45.0

Main sets Overhead Press
✔︎ 3 x 55.0
✔︎ 3 x 60.0
✔︎ 7 x 70.0

Fat bar close grip Bench Press
✔︎ 8 x 45.0
✔︎ 8 x 65.0
✔︎ 8 x 95.0
✔︎ 8 x 115.0
✔︎ 6 x 125.0

Football bar overhead press
✔︎ 1 x 55.0
✔︎ 1 x 75.0
✔︎ 1 x 80.0
✔︎ 5 x 55.0

lat pulley smal
✔︎ 5 x 90.0
✔︎ 5 x 110.0
✔︎ 4 x 130.0

lat pulley breed
✔︎ 10 x 70.0
✔︎ 10 x 70.0
✔︎ 10 x 70.0

ohp begint beter te gaan, volgens strengthlevel nog beneden niveau, maar als het zo nog een enkele maanden doorgaat trekt het wel bij. Er is in ieder geval terug progressie

Misschien paar kleine tips voor je ohp, kan het niet goed zien deze angle maar als je kan polsen rechter houden, nu lijken ze helemaal geplooid. Hoofd onder de bar vanaf je kan, zo kan je naar achter pressen en een goed barpath volgen ipv schuin naar voor (denk ik, zie het niet goed). Ellebogen lijken achter te bar te zitten ipv onder

• #1.780
Misschien paar kleine tips voor je ohp, kan het niet goed zien deze angle maar als je kan polsen rechter houden, nu lijken ze helemaal geplooid. Hoofd onder de bar vanaf je kan, zo kan je naar achter pressen en een goed barpath volgen ipv schuin naar voor (denk ik, zie het niet goed). Ellebogen lijken achter te bar te zitten ipv onder
Thnx, ik zal hem volgende week eens langs de zijkant filmen want ik kan moeilijk zelf inschatten wat ik fout doe :) maar vermoed dat je tips wel kloppen

Terug
Naar boven