AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.801
Als je toch handig bent in farmers maken, zou ik die oude gebruiken om een soort "fat fripz" farmers te maken. Niet extreem maar gewoon stuk dikker dan normaal. Dan kan je de nieuwe farmers gebruiken voor zware runs (want zwaarder leeg, dunnere handvaten en hogere pick up) en de kleine farmers (met light weights) voor meer pure grip training/gpp.
Ik heb zo van die fat grips om over de stang te schuiven, daar kan ik eens mee proberen :)

• #1.802
Tijd voor een pintje :)
image.jpg

Je legt mooiere lassen dan ik :D

Las je met elektroden?

• #1.805
Dat is dan toch alleen maar die rechte hoor :p
Nee las halfautomaat, super makkelijk op dik metaal

Je bedoelt zonder gas? Toch niet ook eentje bij de Lidl besteld :D? Gevuld lasdraad schijnt super slecht voor je te zijn, maar buiten met een mondkapje vind ik het geweldig!

• #1.807
Je bedoelt zonder gas? Toch niet ook eentje bij de Lidl besteld :D? Gevuld lasdraad schijnt super slecht voor je te zijn, maar buiten met een mondkapje vind ik het geweldig!
Heb gevulde lasdraad geprobeerd maar ik krijg er geen mooie las mee gelegd, nu las ik gewoon met gas, wel een beetje een investering maar het werkt veel makkelijker

Heb gevulde lasdraad geprobeerd maar ik krijg er geen mooie las mee gelegd, nu las ik gewoon met gas, wel een beetje een investering maar het werkt veel makkelijker

Aha zal er eens op letten. Ik heb nu 0,9 en twijfel of dat op staal zoals jij ook hebt misschien niet te weinig is.

• #1.809
Aha zal er eens op letten. Ik heb nu 0,9 en twijfel of dat op staal zoals jij ook hebt misschien niet te weinig is.
Dit is nu 0,8 met gas, laspost op de hoogste instelling (is maar een klein laspostje) en lekker traag lassen, hecht wel perfect

• #1.810
Farmers 2.0 ready, dagje of 2 drogen en dan er eens mee gaan wandelen
B84D2C60-4C1C-4638-A1A4-592BE0A67708.jpeg

Netjes hoor!

Dat is inderdaad mooi werk! Wat wegen de farmers?

• #1.813
@Niels_1992
Ik weet het niet precies want heb niet de mogelijkheid ze te wegen, maar minstens +60kg, zonder extra gewicht erop heb ik al moeite lange afstanden te doen en mn vrouw krijgt 1stuk met 2 handen niet van de grond. Echt heel zwaar dus.

@Niels_1992
Ik weet het niet precies want heb niet de mogelijkheid ze te wegen, maar minstens +60kg, zonder extra gewicht erop heb ik al moeite lange afstanden te doen en mn vrouw krijgt 1stuk met 2 handen niet van de grond. Echt heel zwaar dus.

Je weegt toch maar 100kg ofzo? Meeste weegschalen gaan tot 160kg ofzo, pak er ene op en zie wat ie aangeeft? :P

• #1.815
Dan pak je er een plank bij en weeg je hem zelf.

• #1.817
Dat begrijp ik, als je het wilt weten dan koop je toch gewoon een goedkope personenweegschaal.

Of je vrouw op de weegschaal zetten en zo’n farmers aangeven. :D

• #1.819
Dat begrijp ik, als je het wilt weten dan koop je toch gewoon een goedkope personenweegschaal.

Of je vrouw op de weegschaal zetten en zo’n farmers aangeven. :D
En jij denkt dat ie dan geen error geeft ? :trollface:

(ik slaap vanavond in het tuinhuis)

Terug
Naar boven