Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Misschien paar kleine tips voor je ohp, kan het niet goed zien deze angle maar als je kan polsen rechter houden, nu lijken ze helemaal geplooid. Hoofd onder de bar vanaf je kan, zo kan je naar achter pressen en een goed barpath volgen ipv schuin naar voor (denk ik, zie het niet goed). Ellebogen lijken achter te bar te zitten ipv onder

Even snel instructie filmpje opzoeken, want bij deze oefening 'doe ik maar wat' eerlijk gezegd. Je maakt mij nu onzeker :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
Even snel instructie filmpje opzoeken, want bij deze oefening 'doe ik maar wat' eerlijk gezegd. Je maakt mij nu onzeker :D
Ik ook lange tijd, probeer zoveel mogelijk op de tips te letten maar ik vind het een extreem moeilijke oefening om correct uit te voeren

Heb altijd het idee dat Rippetoe het redelijk goed uitlegt. Wel erg Amerikaans a la my words are the bible maar toch...

Is dit dan correct?

@chrash Als ik je log te veel crash, moet je het zeggen heur ;)

• #1.786
Heb altijd het idee dat Rippetoe het redelijk goed uitlegt. Wel erg Amerikaans a la my words are the bible maar toch...

Is dit dan correct?

@chrash Als ik je log te veel crash, moet je het zeggen heur ;)

Zo moet ie gewoon :p
als in de logs alleen trainingen zouden staan zou het hier maar saai zijn :p

Renaissance Periodization heeft goeie filmpjes over verschillende oefeningen.
Hehe, eens de techniek goed zit zal je echt goeie vooruitgang boeken! Bij press zijn het soms kleine dingen die veel doen vind ik persoonlijk.

Thnx, ik zal hem volgende week eens langs de zijkant filmen want ik kan moeilijk zelf inschatten wat ik fout doe :) maar vermoed dat je tips wel kloppen
Doe dat chrash. Dan kunnen we ook beter zien hoe je techniek blijft gedurende de gehele rep. Eens met de punten van psycomantje.
Aanvullend daarop lijkt het tempo en controle in de eerste reps beter te verlopen dan halverwege en aan einde.

Los van dat goede train!

Wat een deadlift weer. Samen met je bench wel 1 van de betere oefeningen voor jou qua kracht he.

• #1.790
  • #1.791
Farmers 2.0 zijn in making
image.jpg

Lekker die laslucht opsnuiven straks ;)

Nice man! Cool project

Als je toch handig bent in farmers maken, zou ik die oude gebruiken om een soort "fat fripz" farmers te maken. Niet extreem maar gewoon stuk dikker dan normaal. Dan kan je de nieuwe farmers gebruiken voor zware runs (want zwaarder leeg, dunnere handvaten en hogere pick up) en de kleine farmers (met light weights) voor meer pure grip training/gpp.

Terug
Naar boven