AndroidHealthClinic

CRAZE rob riches fails drug test?

Craze = Dat dere Cell Tech? Kan ik door Craze year round op 6% staan en massa winnen?

Tuurlijk. Kan je er net uitzien als Rob Riches. Hij gebruikt het zelfs liever dan zen eigen supplementen. Zo goed is het.

Zit me nu wel af te vragen, als DS er ooit voor een rechtbank in slaagt aan te tonen dat Craze dat stofje niet bevat, dan zou Riches wel wat uitleg mogen verschaffen aan hoe hij aan designer methamphetamine analogen geraakt is :p

Tuurlijk. Kan je er net uitzien als Rob Riches. Hij gebruikt het zelfs liever dan zen eigen supplementen. Zo goed is het.

Zit me nu wel af te vragen, als DS er ooit voor een rechtbank in slaagt aan te tonen dat Craze dat stofje niet bevat, dan zou Riches wel wat uitleg mogen verschaffen aan hoe hij aan designer methamphetamine analogen geraakt is :p
Eigenlijk moet je het omdraaien, waarom klaagt rob DS niet aan?
DS gaat Rob niet aanklagen want daar bereiken ze niets mee. Als ze winnen hebben ze meer kosten dan opbrengsten, van een kale Rob Riches kan je immers niet plukken. Bewijzen dat er niets illegaals in zit gaat niet meer inkomsten genereren dus daar hoeven ze het ook niet voor te doen. Als ze verliezen hebben ze grote kosten + verliezen door een product die van de markt moet.

Intresting:
As a follow up to our previous post on this subject, Predator Nutrition is concerned to hear that fitness pro Rob Riches is alleging that his failure on a drugs test was due to his apparent use of Craze and is blaming the product for this. It is odd that this should happen since the product clearly states that it should not be used by tested athletes – for the simple reason that doping tests can produce false positives such as this one.

---------- Post added 13 July 2013 at 02:00 ----------

En dit:
If we leave aside the widely held feeling of people in the industry that a star athlete has been given a convenient scapegoat to enable him to proclaim his innocence (an accusation made by fellow competitors who assert that they have used Craze and been subjected to the same testing without any problems) let’s look at his own supposition more closely.

Er gaan ook constant geruchten rond nep craze, er is maar een hoop te doen rond dit supplement. Wie weet werkt Driven ze zelf de wereld wel in :p

idd, zijn daar ook niet veel topics van op internet waarbij mensen bij de ene smaak en bepaalde batch goede resultaten hebben en bij de andere niet.
En dan toch blijven kopen om te zien welke smaak wel/niet werkt.

Er gaan ook constant geruchten rond nep craze, er is maar een hoop te doen rond dit supplement. Wie weet werkt Driven ze zelf de wereld wel in :p

Ja, zoals ik al aangaf, dit levert evenveel of meer klanten op als het je kost. Heb het in de gym ook verteld van die amphetamines in craze, en sindsdien gebruiken ze het allemaal :p Er geldt nog altijd dat rare gedoe in dit wereldje dat als iets illegaal is, het wel goed moet zijn. Zoals toen ECA helemaal niet zo goed was, tot het illegaal was :p en nu we eindelijk waardige, en mogelijk waardevollere dingen hebben, zijn ze allemaal nog steeds overtuigd dat ECA beter is.

Ja, zoals ik al aangaf, dit levert evenveel of meer klanten op als het je kost. Heb het in de gym ook verteld van die amphetamines in craze, en sindsdien gebruiken ze het allemaal :p Er geldt nog altijd dat rare gedoe in dit wereldje dat als iets illegaal is, het wel goed moet zijn. Zoals toen ECA helemaal niet zo goed was, tot het illegaal was :p en nu we eindelijk waardige, en mogelijk waardevollere dingen hebben, zijn ze allemaal nog steeds overtuigd dat ECA beter is.

Wat is allemaal beter dan ECA dan?

Wat is allemaal beter dan ECA dan?

Eerst hadden we DMAA, licht potenter alternatief, nu heb je norcoclaurine en betaphrine, die beiden echte beta-agonisten zijn in het genre van, weliswaar wat lichter, dan clenbuterol.

Maar dat terzijde, het punt was, ECA leek niet zo speciaal, tot het illegaal werd.

Eerst hadden we DMAA, licht potenter alternatief, nu heb je norcoclaurine en betaphrine, die beiden echte beta-agonisten zijn in het genre van, weliswaar wat lichter, dan clenbuterol.

Maar dat terzijde, het punt was, ECA leek niet zo speciaal, tot het illegaal werd.

Oke thnx, was idd even nieuwsgierig naar legale alternatieven voor clenbuterol..

Maar ik snap je punt. Verboden vruchten zijn nu eenmaal de zoetste.

Terug
Naar boven