MuscleMeat

Review Creapure Creatine - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Verbetering maximalen in spierkracht 5-15%
    -Maximum range interval training 5-20%
    -Krachtproductie in explosieve kracht tot 30%
    -Training met herhaalde sprints 5-15%
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal (geen smaak)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (5 gram 's ochtends)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, volgende dag geleverd, extra samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, heb dat ondertussen ook al gedaan.
    Het lost makkelijk op, doet ook gewoon wat het moet doen.

Mijn review:

Kenmerken:
-De meest zuivere creatine met de beste werking
-Gepatenteerde en gegarandeerde kwaliteit
-De beste keuze voor krachtsporters
-Je weet zeker dat het werkt
-Vergroot je spierkracht
-Meer vetvrije spiermassa

Smaak en oplosbaarheid:
Hier valt niets op aan te merken! Ik heb het opgelost in fruitsap, even roeren en het was in orde! Je proeft het niet en het doet ook niets af aan de smaak van je fruitsap. Het is ook perfect mogelijk in water op te lossen.
Aan te raden dosering:
Ik heb dit product eerst ingenomen met de aangeraden laadfase, zoals op de website beschreven staat. Dit is 5 dagen lang 15 tot 25 gram per dag nemen. Nu heb ik sommigen al horen zeggen dat dit lang achterhaald is maar daar dit de eerste keer was heb ik gevolgd wat er op de site stond.
De rest van de periode nam ik elke ochtend 1 scoop van 5 gram in een glas fruitsap. (of water)
Pauze?:
Ook hier zijn er voor-en tegenstanders van, maar ik heb na 2 maand Creapure in te nemen even 2 week niets genomen, om dan terug een periode van 2 maand Creapure te gebruiken.
Besluit:
Het is een vaste blijver in mijn collectie, het lost makkelijk op, de smaak valt niets op aan te merken, en ik voel ook de werking van het product. Ik voelde mijn spieren in kracht toe nemen en ik heb in de periode dat ik Creapure heb gebruikt ook mijn VP zien verminderen. Last but not least, de prijs daar moet ik het zeker niet voor laten. Een aanrader dus!

IMG_0038.jpg

Dus je neemt 10 gram per dag en wilt binnenkort 20 gram per dag nemen 6 weken lang? Is dit niet veel te veel? Ik dacht dat een schepje met 5 gram buiten de laadfase het maximale was?
Voor de meeste sporters is 3-5 gram per dag voldoende, dus als je dat aanhoud is dat altijd goed! :)

Ralf

Ik als gevorderde sporter neem 5 gram voor de of na de training meer dan voldoende.

Ik ben 16 jaar en train nu ongv. een maandje echt met gewichten. Is het slim om het nu te kopen en als ik het koop hoe moet ik het innemen? En wat bedoelt men met een laadfase? Ik moet het toch gewoon mengen met vruchtensap? En op de site van B&F lees ik dat ik 15 tot 25 gram per dag moet innemen en hier 3 gram.
ALvast bedankt.

Ik ben 16 jaar en train nu ongv. een maandje echt met gewichten. Is het slim om het nu te kopen en als ik het koop hoe moet ik het innemen? En wat bedoelt men met een laadfase? Ik moet het toch gewoon mengen met vruchtensap? En op de site van B&F lees ik dat ik 15 tot 25 gram per dag moet innemen en hier 3 gram.
ALvast bedankt.

Als je dit wil nemen dan zou ik gewoon 3 schepjes per dag (15gram) nemen voor 6 weken ;)

ALvast bedankt.
Ja kan wel, maar zou het niet direct aanraden. Het is verstandig om een goede basis te leggen, je goed te verdiepen in een trainingsschema, voeding etc etc. Zodra je dat op orde hebt, goed eet etc dan raad ik het je aan. Naast Whey als basis de creatine te nemen. Het kan al zijn dat je het op orde hebt, dan kun je het erbij nemen. Eerste drie dagen adviseer ik te laden, daardoor zijn je spieren sneller verzadigd met creatine en daarna kun je het onderhouden met 3-5 gram per dag.

Ralf

Gister besteld, woensdag in huis. Zin in!

Klinkt goed! Bij status stond woensdag. Maar maakt niet uit, top site !
Laat wel even weten hoe t uitpakt bij mij.

Het werkt voor 80% van de mensen dus vast ook voor jou ;) Verder is Creapure voor zover ik weet de meest zuivere creatine momenteel.

Beste body en fit shop, me trainingspartner heeft voor hem zelf en mij creatine besteld bij jullie, maar is vergeten een gratis beker aan te klikken. Zou ik nog het bestel nummer door kunnen geven? Bedankt!

Dit kun je beter in een pm sturen naar B&F. Dan kunnen ze hier op reageren met een oplossingen ;)

Klinkt goed! Bij status stond woensdag. Maar maakt niet uit, top site !
Laat wel even weten hoe t uitpakt bij mij.
Dat klopt inderdaad, de status staat altijd op woensdag, maar wordt gelukkig gewoon dinsdag geleverd! :) De PostNL werkt aan deze fout :)
Beste body en fit shop, me trainingspartner heeft voor hem zelf en mij creatine besteld bij jullie, maar is vergeten een gratis beker aan te klikken. Zou ik nog het bestel nummer door kunnen geven? Bedankt!
Kan gebeuren, pm me je referentienummer even. Dan ga ik kijken of ik iets voor je kan regelen! :)

Ralf

Creapure Creatine heeft ook bijna of geen prijsverschil als je het in bv Engeland koopt (Duitsland weet ik niet) daarintegen het voor eiwit wel het geval is.

Even een vraagje ik gebruik Mass Perfection shake's kan ik daarbij ook gewoon deze creatine bij gebruiken?

Had hem dinsdag binnen hoor! Top.
Ik doe het zonder oplaadfase maar merk het nu al wel voor mijn idee!
Benieuwd hoe het over een week ervoor staat.

Had hem dinsdag binnen hoor! Top.
Ik doe het zonder oplaadfase maar merk het nu al wel voor mijn idee!
Benieuwd hoe het over een week ervoor staat.
Top, houd ons op de hoogte! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De voordelen van Creapure® creatine;
-De meest zuivere creatine met de beste werking
-Gepatenteerde en gegarandeerde kwaliteit
-De beste keuze voor krachtsporters
-Je weet zeker dat het werkt
-Vergroot je spierkracht
-Meer vetvrije spiermassa

Terug
Naar boven