MuscleMeat

Review Creapure Creatine - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Verbetering maximalen in spierkracht 5-15%
    -Maximum range interval training 5-20%
    -Krachtproductie in explosieve kracht tot 30%
    -Training met herhaalde sprints 5-15%
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal (geen smaak)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (5 gram 's ochtends)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, volgende dag geleverd, extra samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, heb dat ondertussen ook al gedaan.
    Het lost makkelijk op, doet ook gewoon wat het moet doen.

Mijn review:

Kenmerken:
-De meest zuivere creatine met de beste werking
-Gepatenteerde en gegarandeerde kwaliteit
-De beste keuze voor krachtsporters
-Je weet zeker dat het werkt
-Vergroot je spierkracht
-Meer vetvrije spiermassa

Smaak en oplosbaarheid:
Hier valt niets op aan te merken! Ik heb het opgelost in fruitsap, even roeren en het was in orde! Je proeft het niet en het doet ook niets af aan de smaak van je fruitsap. Het is ook perfect mogelijk in water op te lossen.
Aan te raden dosering:
Ik heb dit product eerst ingenomen met de aangeraden laadfase, zoals op de website beschreven staat. Dit is 5 dagen lang 15 tot 25 gram per dag nemen. Nu heb ik sommigen al horen zeggen dat dit lang achterhaald is maar daar dit de eerste keer was heb ik gevolgd wat er op de site stond.
De rest van de periode nam ik elke ochtend 1 scoop van 5 gram in een glas fruitsap. (of water)
Pauze?:
Ook hier zijn er voor-en tegenstanders van, maar ik heb na 2 maand Creapure in te nemen even 2 week niets genomen, om dan terug een periode van 2 maand Creapure te gebruiken.
Besluit:
Het is een vaste blijver in mijn collectie, het lost makkelijk op, de smaak valt niets op aan te merken, en ik voel ook de werking van het product. Ik voelde mijn spieren in kracht toe nemen en ik heb in de periode dat ik Creapure heb gebruikt ook mijn VP zien verminderen. Last but not least, de prijs daar moet ik het zeker niet voor laten. Een aanrader dus!

IMG_0038.jpg

Creatine kun je innemen wanneer je wilt, 's avonds is prima... en volgens mij is het geen fabeltje. Wel raar dat er pre-workouts zijn met creatine + caffeine er in.

Nu in de weekaanbieding:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
500 gram voor €12,50

Creatine kun je innemen wanneer je wilt, 's avonds is prima... en volgens mij is het geen fabeltje. Wel raar dat er pre-workouts zijn met creatine + caffeine er in.

Dit vraag ik me ook soms af, je kan het toch niet stacken, wat is dan het doel van deze blend?

De dosering van de caffeine moet vele malen hoger zijn.......dit is verre van het geval dus geen probleem samen.

Hoe hoog moet dit zijn? dus 1 a 2 kopjes koffie 's ochtends bij de Crea kan geen kwaad?

Kan ik het ook gewoon voor het naar bed gaan nemen, of moet je na de inname veel water blijven drinken? (wat niet gaat als ik slaap:D)

Heb gister avond besteld, was vandaag verstuurd, top dus! zal eens kijken wat het gaat brengen:)

Heb deze creatine hier thuis staan. Als je het met water doet moet je het snel na het schudden opdrinken, anders heb je als laatste slok een zooi creatine in je mond!

Oplosbaarheid in koud water is nogal matig in ieder geval. Lijkt er meer op dat de creatine gaat verspreiden door het water en na een poosje neerslaat op de bodem.

Probeer het eens met vruchten- of groentensap te drinken, veel beter ;)

Creatine is voor vele een aanrader.Kan zeker langer gebruikt worden en ook in combi met pre workout.

Kan je het gewoon met vers uitgeperste sinaasappelsap doen?:)

Ik kwam tot 4 gram met een afgestreken schepje. Als je er een klein bultje op doet, kom je wel gewoon aan de 5 gram.

Kan ook dat onze cheap ass weegschaaltjes wat foutmarge hebben. Geloof toch wel dat een afgestreken schepje eigenlijk 5 gram zou moeten zijn.

ligt idd aan de weegschaal ik kwam ook op ong 4 gram uit met onze keukenweegschaal. heb het mee naar school genomen en toen we in het lab moesten werken het op de analytische balans gedaan die is op 0,00001gram nauwkeurig en kwam op 4,49238 gram uit om een goed gemiddelde te krijgen moet je eigenlijk 10x wegen maar dat vind ik zonde van mijn creatine aangezien het zodra het in een bekerglas zit ivm besmetting weggegooit moet worden of voor een proef gebruikt moet worden. en ik dus niet leuk tussen de 40 en 50 gram creatine daarvoor ga gebruiken om vervolgens weg te gooien

de waarde zal dus tussen de 4,4 en 4,6 gram liggen ongeveer

ik doe het in een leeg plastic flesje 150ml water erbij schudden achterover gieten weer 150ml water erbij weer schudden voor de restjes

Hoe hoog moet dit zijn? dus 1 a 2 kopjes koffie 's ochtends bij de Crea kan geen kwaad?

Kan ik het ook gewoon voor het naar bed gaan nemen, of moet je na de inname veel water blijven drinken? (wat niet gaat als ik slaap:D)

Heb gister avond besteld, was vandaag verstuurd, top dus! zal eens kijken wat het gaat brengen:)

Kan idd geen kwaad. Gewoon de crea bij je avond shake in doen;)

Echt he....wa een dolle....maar wat denk je dan van de mensen die zo' n potje kopen voor 60 euro(wel makkelijk verdienen haha)....dan spoor je toch ook niet...het logo van B&F staat er notabene op lol!!

Laatst bewerkt:
Ik heb hem besteld, prima prijs voor creatine.

Werkt prima. De gewichten gaan sneller omhoog en het herstel lijkt beter te zijn. Een blijvertje voor mij.

Ik vind de super creatine ook een heel fijn creatine product

Terug
Naar boven