MuscleMeat

Review Creapure Creatine - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Verbetering maximalen in spierkracht 5-15%
    -Maximum range interval training 5-20%
    -Krachtproductie in explosieve kracht tot 30%
    -Training met herhaalde sprints 5-15%
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal (geen smaak)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (5 gram 's ochtends)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, volgende dag geleverd, extra samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, heb dat ondertussen ook al gedaan.
    Het lost makkelijk op, doet ook gewoon wat het moet doen.

Mijn review:

Kenmerken:
-De meest zuivere creatine met de beste werking
-Gepatenteerde en gegarandeerde kwaliteit
-De beste keuze voor krachtsporters
-Je weet zeker dat het werkt
-Vergroot je spierkracht
-Meer vetvrije spiermassa

Smaak en oplosbaarheid:
Hier valt niets op aan te merken! Ik heb het opgelost in fruitsap, even roeren en het was in orde! Je proeft het niet en het doet ook niets af aan de smaak van je fruitsap. Het is ook perfect mogelijk in water op te lossen.
Aan te raden dosering:
Ik heb dit product eerst ingenomen met de aangeraden laadfase, zoals op de website beschreven staat. Dit is 5 dagen lang 15 tot 25 gram per dag nemen. Nu heb ik sommigen al horen zeggen dat dit lang achterhaald is maar daar dit de eerste keer was heb ik gevolgd wat er op de site stond.
De rest van de periode nam ik elke ochtend 1 scoop van 5 gram in een glas fruitsap. (of water)
Pauze?:
Ook hier zijn er voor-en tegenstanders van, maar ik heb na 2 maand Creapure in te nemen even 2 week niets genomen, om dan terug een periode van 2 maand Creapure te gebruiken.
Besluit:
Het is een vaste blijver in mijn collectie, het lost makkelijk op, de smaak valt niets op aan te merken, en ik voel ook de werking van het product. Ik voelde mijn spieren in kracht toe nemen en ik heb in de periode dat ik Creapure heb gebruikt ook mijn VP zien verminderen. Last but not least, de prijs daar moet ik het zeker niet voor laten. Een aanrader dus!

IMG_0038.jpg

Neem dit nu voor de 3e week op rustdagen direct 's ochtends met m'n shake en 30gr dextrose. Op trainingsdagen direct met 30gr dextrose na de training. Voor m'n gevoel toch wel degelijk enige extra progressie te merken door dit goedje :)

Neem dit nu voor de 3e week op rustdagen direct 's ochtends met m'n shake en 30gr dextrose. Op trainingsdagen direct met 30gr dextrose na de training. Voor m'n gevoel toch wel degelijk enige extra progressie te merken door dit goedje :)
Houd ons op de hoogte! :) Is dit de eerste keer dat je creapure gebruikt?

Ralf

Cool! Creatine producten daar wordt best laag dunkend de laatse tijd over gesproken. Ik ben altijd voorstander van creatine geweest. Zelfs in mn voorbereiding. Je kunt zelfs met creatine "laden" maar das een ander onderwerp. Succes iig and keep us updated!

Houd ons op de hoogte! Is dit de eerste keer dat je creapure gebruikt?

Ralf

Jup, dien er alleen mee te kappen na maandag aangezien ik dan voor een week in Sunny Beach zit te feesten, beetje jammer he ;) Zal dan ook gelijk een 2-3 weken creatine-rust pakken en vervolgens weer een serie van 6 weken creapure proberen.

Cool! Creatine producten daar wordt best laag dunkend de laatse tijd over gesproken. Ik ben altijd voorstander van creatine geweest. Zelfs in mn voorbereiding. Je kunt zelfs met creatine "laden" maar das een ander onderwerp. Succes iig and keep us updated!

Ja ben met overige producten gestopt toen ik startte met de creapure. Gebruikte voorheen veel magnificent, peptopro etc als post. Nu alleen whey en dus creapure incl dextrose. Heb er veel over gelezen waardoor ik die laad-fase dus als complete onzin beschouw, ik hou me aan een max van 5gr per dag.

Jup, dien er alleen mee te kappen na maandag aangezien ik dan voor een week in Sunny Beach zit te feesten, beetje jammer he ;) Zal dan ook gelijk een 2-3 weken creatine-rust pakken en vervolgens weer een serie van 6 weken creapure proberen.

Ja ben met overige producten gestopt toen ik startte met de creapure. Gebruikte voorheen veel magnificent, peptopro etc als post. Nu alleen whey en dus creapure incl dextrose. Heb er veel over gelezen waardoor ik die laad-fase dus als complete onzin beschouw, ik hou me aan een max van 5gr per dag.

Goed zo! Ik plaats wel de kantteking dat pepto en Magnificent hele goede producten zijn maar dat terzijde. Succes!

Ik ben altijd voorstander van creatine geweest. Zelfs in mn voorbereiding. Je kunt zelfs met creatine "laden" maar das een ander onderwerp. Succes iig and keep us updated!

Heb er veel over gelezen waardoor ik die laad-fase dus als complete onzin beschouw, ik hou me aan een max van 5gr per dag.

Denk dat Reus hier doelt op het laden voor een wedstrijd (zout/carb/water huishouding) ;)

Ah ok, duidelijk :).

Vroeg me af of de combinatie (post-workout) creatine + dextrose + whey + pepto tegenstrijdig is of dat sommige stofjes elkaar in de weg/tegen zullen zitten tijdens de verwerking en opname in 't lichaam als ik ze tegelijkertijd in 1 shake weg drink?

hoe zit het nou met de oplaadfase? de helft van de mensen zegt dat het niet nodig is en geen nut heeft, maar op bijv de B&F site staat er een schema met statistieken over hoe het beter is?

Ik heb jaren terug bij perfectbody.nl hun eigen creatine mono gebruikt enmerkte hier weinig van. Is deze beter, of is het voor mij beter iets anders te proberen?

Ah ok, duidelijk :).

Vroeg me af of de combinatie (post-workout) creatine + dextrose + whey + pepto tegenstrijdig is of dat sommige stofjes elkaar in de weg/tegen zullen zitten tijdens de verwerking en opname in 't lichaam als ik ze tegelijkertijd in 1 shake weg drink?

Nee, de combinatie is niet tegenstrijdig. Heel goed zelfs:)
Wel even zo innemen:

Direct na de training:
Dextrose + creatine + peptopro

20 minuten later:
De Whey

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 20:21 ----------

hoe zit het nou met de oplaadfase? de helft van de mensen zegt dat het niet nodig is en geen nut heeft, maar op bijv de B&F site staat er een schema met statistieken over hoe het beter is?

Wanneer je de oplaadfase doet dan bereik je sneller een maximaal niveau in de spieren. Dit bereik je ook zonder de laadfase. Dit duurt dan zo'n 10-15 dagen langer zo uit mijn hoofd.

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 20:24 ----------

Ik heb jaren terug bij perfectbody.nl hun eigen creatine mono gebruikt enmerkte hier weinig van. Is deze beter, of is het voor mij beter iets anders te proberen?

Ik ken de kwaliteit van Perfectbody niet als ik eerlijk ben. Met Creapure heb je in ieder geval de meest zuivere / beste kwaliteit.:) Je kunt ook direct voor een product als Nr1 gaan, dan heb je veel meer werkzame stoffe voor prestaties, uithouding, groei en herstel in 1 product. Dit kost wel iets meer per maand logischerwijs.:)

ik weet niet wat onder vruchtensap valt maar ik heb het met dubbelfris gedaan en het lost slecht op (smaakt nergens naar dus geen groot probleem ookal je wel merkt dat er poeder in je mond zit nadat je het hebt genomen)

ik weet niet wat onder vruchtensap valt maar ik heb het met dubbelfris gedaan en het lost slecht op (smaakt nergens naar dus geen groot probleem ookal je wel merkt dat er poeder in je mond zit nadat je het hebt genomen)

Ff naspoelen nog...geen probleem. Neem sinasappelsap maar of appelsap.

Ik zie in topics als deze vaak staan "op rustdagen 's ochtends innemen, op trainingsdagen na je training"

Ik heb een vraag, waarom neem je de creatine op een trainingsdag NA je training in, wil je die creatine niet juist beschikbaar hebben voor je training? Of heeft creatine ongeveer 24 uur nodig om je spieren te bereiken?
Zo ja, waarom bevatten veel pre-workouts dan creatine? Het klinkt mij tegenstrijdig.

En dan als vervolgvraag:
Ik gebruik sinds drie weken Maximize Intense Pre-workout en het werkt super, maar ik gebruik het maar twee keer per week en neem verder geen suplementen (behalve multi-vit. en whey), heeft de creatine in deze pre-workout dan nog enig nut?

Ik zie in topics als deze vaak staan "op rustdagen 's ochtends innemen, op trainingsdagen na je training"

Ik heb een vraag, waarom neem je de creatine op een trainingsdag NA je training in, wil je die creatine niet juist beschikbaar hebben voor je training? Of heeft creatine ongeveer 24 uur nodig om je spieren te bereiken?
Zo ja, waarom bevatten veel pre-workouts dan creatine? Het klinkt mij tegenstrijdig.

En dan als vervolgvraag:
Ik gebruik sinds drie weken Maximize Intense Pre-workout en het werkt super, maar ik gebruik het maar twee keer per week en neem verder geen suplementen (behalve multi-vit. en whey), heeft de creatine in deze pre-workout dan nog enig nut?

Het gaat om een constant hoog niveau.:) Na de training neem je de creatine goed op:) Voor de training mag je het overigens ook nemen.

Voor maximaal effect is het dan ook belangrijk creatine dagelijks te nemen. Aan te raden is je pre-workout dan bv te combineren met Creapure. Dan profiteer je ook maximaal van het effect van creatine.:)

Bedankt voor de reactie, helemaal duidelijk.

Sorry dat ik deze vraag hier stel, maar ik ben van plan deze creatine mee te bestellen met mn nieuwe whey.

ik wil deze gaan gebruiken zonder de oplaadfase, om te beginnen een maand, 3 gram per dag?

Alleen ik heb gelezen dat Creatine+ caffeine niet goed samen gaan, nu ben ik erg gesteld op mijn kopje koffie bij mn ontbijt:o is dit een fabeltje of?

Kan je de creatine ook 's avonds in nemen?

Bedankt!

Je kunt rustig een bakkie koffie nemen bij het ontbijt, dat heeft geen invloed.:) Creatine samen nemen is prima.:)

---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 12:24 ----------

We hebben een extra staffel gezet in de Creapure Creatine. Bij ons koop je de originele, enige echte Creapure Creatine voor de laagste prijs in Nederland!!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Creapure® Creatine
De garantie voor zuivere creatine die echt werkt.

Idd geen probleem. Ergens in de buurt van 4 sterke bakken koffie "kan" het de werking wat doen afnemen. Hoeveel mg caffeine dat zou zijn weet ik niet exact maar no worry!

Je kunt rustig een bakkie koffie nemen bij het ontbijt, dat heeft geen invloed.:) Creatine samen nemen is prima.:)

---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 12:24 ----------

We hebben een extra staffel gezet in de Creapure Creatine. Bij ons koop je de originele, enige echte Creapure Creatine voor de laagste prijs in Nederland!!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Creapure® Creatine
De garantie voor zuivere creatine die echt werkt.

Terug
Naar boven