Fitness Seller

Review Creapure Creatine - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Verbetering maximalen in spierkracht 5-15%
    -Maximum range interval training 5-20%
    -Krachtproductie in explosieve kracht tot 30%
    -Training met herhaalde sprints 5-15%
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal (geen smaak)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (5 gram 's ochtends)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, volgende dag geleverd, extra samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, heb dat ondertussen ook al gedaan.
    Het lost makkelijk op, doet ook gewoon wat het moet doen.

Mijn review:

Kenmerken:
-De meest zuivere creatine met de beste werking
-Gepatenteerde en gegarandeerde kwaliteit
-De beste keuze voor krachtsporters
-Je weet zeker dat het werkt
-Vergroot je spierkracht
-Meer vetvrije spiermassa

Smaak en oplosbaarheid:
Hier valt niets op aan te merken! Ik heb het opgelost in fruitsap, even roeren en het was in orde! Je proeft het niet en het doet ook niets af aan de smaak van je fruitsap. Het is ook perfect mogelijk in water op te lossen.
Aan te raden dosering:
Ik heb dit product eerst ingenomen met de aangeraden laadfase, zoals op de website beschreven staat. Dit is 5 dagen lang 15 tot 25 gram per dag nemen. Nu heb ik sommigen al horen zeggen dat dit lang achterhaald is maar daar dit de eerste keer was heb ik gevolgd wat er op de site stond.
De rest van de periode nam ik elke ochtend 1 scoop van 5 gram in een glas fruitsap. (of water)
Pauze?:
Ook hier zijn er voor-en tegenstanders van, maar ik heb na 2 maand Creapure in te nemen even 2 week niets genomen, om dan terug een periode van 2 maand Creapure te gebruiken.
Besluit:
Het is een vaste blijver in mijn collectie, het lost makkelijk op, de smaak valt niets op aan te merken, en ik voel ook de werking van het product. Ik voelde mijn spieren in kracht toe nemen en ik heb in de periode dat ik Creapure heb gebruikt ook mijn VP zien verminderen. Last but not least, de prijs daar moet ik het zeker niet voor laten. Een aanrader dus!

IMG_0038.jpg

Als ik het goed begrijp neem je tijdens de "oplaadfase" 4 keer per dag een scoop (3-5gr) Creatine.
Iemand een idee hoeveel tijd er tussen de innames moet zitten voordat het in je spieren in getrokken?
Wij adviseren deze altijd met een maaltijd in te nemen. Ook nog goed voor de opname van creatine. Vaak eet je om de 2-3 uur is dat dus voldoende. Verspreid over de dag is natuurlijk het mooist, succes!

Creapure in de weekaanbieding
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

@Body en fit, gelieve mijn vraag op pagina 20 te beantwoorden :)

Van creatine houd je vocht vast, vocht= gewichtstoename. stel, ik moet mijn vet laten meten via een elektronische weegschaal, mijn gewicht is van 75 kg naar vb 77 kg(door vochtopslag) deze 2 extra kilo's, telt dit als vet% of spier% ?
want anders kan mijn vet% wel eens enorm stijgen :s

Een weegschaal kan inderdaad vreemde uitslagen geven voor mijn gevoel. Hoe dergelijke weegschalen precies werken (?) In theorie meten ze volgens mij het verschil in dichtheid... Kan maar zo zijn dat je dat op zo'n weegschaal een andere/afwijkende uitslag/meting krijgt.:rolleyes:

2+1 GRATIS op diverse producten

Helaas alweer uit de aanbieding maar toch besteld, beste creatine imo :)!

Is goed spul deze. Nog nooit crea hiervoor gebruikt. Ong een week na begin van gebruik merkte ik enorme verschillen in uithoudingsvermogen, voornamelijk met grote oefeningen als de benchpress en squat. Had veel minder behoefte aan rust door mn sets en kon langer doorgaan. Topspul!

Is goed spul deze. Nog nooit crea hiervoor gebruikt. Ong een week na begin van gebruik merkte ik enorme verschillen in uithoudingsvermogen, voornamelijk met grote oefeningen als de benchpress en squat. Had veel minder behoefte aan rust door mn sets en kon langer doorgaan. Topspul!
Dat is de reden waarom bijna elke sporter Creapure creatine gebruikt. Deze week daarom ook extra scherp geprijst (9,90 euro per 500 gram!). :cool:

Ook weer een potje besteld en binnengekregen. Al jaren mijn favo creatine dit :)

Net ook 2potten bestelt met deze korting :)

Ik train wel savonds (direct na mijn werk, bouwarbeider). Daarom dat ik het koop, beter voor recuperatie en energie enzo.

Kan ik best smorgens een scoop + voor mijn training? Of alleen smorgens of alleen voor mijn training?

Net ook 2potten bestelt met deze korting :)

Ik train wel savonds (direct na mijn werk, bouwarbeider). Daarom dat ik het koop, beter voor recuperatie en energie enzo.

Kan ik best smorgens een scoop + voor mijn training? Of alleen smorgens of alleen voor mijn training?
Dagelijks 5 gram Creapure is voldoende. Moment maakt in principe niet zoveel uit, zolang je het maar elke dag op hetzelfde moment neemt :) Ik vind persoonlijk 's ochtends de makkelijkste keus.

Ralf

Dagelijks 5 gram Creapure is voldoende. Moment maakt in principe niet zoveel uit, zolang je het maar elke dag op hetzelfde moment neemt :) Ik vind persoonlijk 's ochtends de makkelijkste keus.

Ralf

Ik neem inmiddels dagelijks magnificent en nr1, dus me potje creapure blijft voorlopig nog even vol :)

Ik ben sinds gisteren weer in mijn offseason. Creapure is zoals altijd vaste prik.
Topkwaliteit, top prijs. Enough said ;)

Ben er ook weer mee begonnen vorige week en afgelopen woensdag alweer record op DL gezet :D

voor de training creapure en na training magnificent?
of is dat teveel van het goede

Wat is jullie mening over creapure bij een dieet. Ik heb het bewust niet over een 'cut'.
Dus maw bv van 20% naar 12% gaan ipv contestshape.

voor de training creapure en na training magnificent?
of is dat teveel van het goede
Nee, het gaat om de dagelijkse inname van creatine. Als je met Magnificent al 5 gram na je training pakt, is op rustdagen één dosering Creapure voldoende.:cool:
Wat is jullie mening over creapure bij een dieet. Ik heb het bewust niet over een 'cut'.
Dus maw bv van 20% naar 12% gaan ipv contestshape.
Ik vind zelf dat het prima kan. Ik raad aan om er pas een aantal weken voor de wedstrijd ermee stoppen:)

Ralf

Ok thanks.

Creapure deze week extra scherp aangeboden; Creapure in de weekaanbieding! Nog 3 dagen voor slechts 11.50 euro :)

Terug
Naar boven