XXL Nutrition

Review Creapure Creatine - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Verbetering maximalen in spierkracht 5-15%
    -Maximum range interval training 5-20%
    -Krachtproductie in explosieve kracht tot 30%
    -Training met herhaalde sprints 5-15%
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal (geen smaak)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (5 gram 's ochtends)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, volgende dag geleverd, extra samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, heb dat ondertussen ook al gedaan.
    Het lost makkelijk op, doet ook gewoon wat het moet doen.

Mijn review:

Kenmerken:
-De meest zuivere creatine met de beste werking
-Gepatenteerde en gegarandeerde kwaliteit
-De beste keuze voor krachtsporters
-Je weet zeker dat het werkt
-Vergroot je spierkracht
-Meer vetvrije spiermassa

Smaak en oplosbaarheid:
Hier valt niets op aan te merken! Ik heb het opgelost in fruitsap, even roeren en het was in orde! Je proeft het niet en het doet ook niets af aan de smaak van je fruitsap. Het is ook perfect mogelijk in water op te lossen.
Aan te raden dosering:
Ik heb dit product eerst ingenomen met de aangeraden laadfase, zoals op de website beschreven staat. Dit is 5 dagen lang 15 tot 25 gram per dag nemen. Nu heb ik sommigen al horen zeggen dat dit lang achterhaald is maar daar dit de eerste keer was heb ik gevolgd wat er op de site stond.
De rest van de periode nam ik elke ochtend 1 scoop van 5 gram in een glas fruitsap. (of water)
Pauze?:
Ook hier zijn er voor-en tegenstanders van, maar ik heb na 2 maand Creapure in te nemen even 2 week niets genomen, om dan terug een periode van 2 maand Creapure te gebruiken.
Besluit:
Het is een vaste blijver in mijn collectie, het lost makkelijk op, de smaak valt niets op aan te merken, en ik voel ook de werking van het product. Ik voelde mijn spieren in kracht toe nemen en ik heb in de periode dat ik Creapure heb gebruikt ook mijn VP zien verminderen. Last but not least, de prijs daar moet ik het zeker niet voor laten. Een aanrader dus!

IMG_0038.jpg

Geen idee omtrent dit produkt. Het lost absoluut niet op, niet in water (zelfs bij 30C niet volledig) en ook niet in fruitsappen. Wat gaat er mis.

Oplossen? Moet dat dan? Gewoon in een half glas water snel roeren en achterover drukken. Waar mensen moeite mee hebben...:o

Geen idee omtrent dit produkt. Het lost absoluut niet op, niet in water (zelfs bij 30C niet volledig) en ook niet in fruitsappen. Wat gaat er mis.
Het is inderdaad een eigenschap dat het niet goed oplost bij creatine. Daarover hoef je je geen zorgen te maken. Vaak even een schapje in lauw water is de oplosbaarheid zoals je merkt, al een stuk verbetert. Wat veel andere klanten die spelen de shaker om en nemen het snel in. Wat andere opties zijn is bijv. een schepje in de mond te doen, gevolgd door een paar flinke slokken water. Dan heb je ineens alles binnen en creapure is smaakloos, het is helemaal niet smerig :) Anders kun je eventueel kiezen voor tabletjes van Creapure.

Ralf

Kortom ... of creatine opgelost is of niet is geen thema. Onopgelost heeft het dezelfde werking als opgelost dus.

CreaPure Creatine opnieuw in de weekdeal!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu slechts 9,90!

We hebben naast de Creapure Creatine de Creapure ook in de snoepjes / tasty tabs. Deze hebben we nu alleen in Fruit. Deze lopen als een raket dus we denken aan een tweede smaak. |Zou Lemon een goede optie zijn of denken jullie meer in de richting van Orange of Tropical? Heb net zelf Lemon getest en deze is lekker maar twijfel toch nog een beetje:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sorry dat ik deze vraag hier stel, maar ik ben van plan deze creatine mee te bestellen met mn nieuwe whey.

ik wil deze gaan gebruiken zonder de oplaadfase, om te beginnen een maand, 3 gram per dag?

Alleen ik heb gelezen dat Creatine+ caffeine niet goed samen gaan, nu ben ik erg gesteld op mijn kopje koffie bij mn ontbijt:o is dit een fabeltje of?

Kan je de creatine ook 's avonds in nemen?

Bedankt!
Geen probleem, daar zijn we voor toch? Of creatine en cafeïne niet samen gaan is veel geschreven. De creatine houd licht vocht vast, cafeïne is daarentegen weer licht vochtafdrijvend.

Er zijn geen harde feiten welke zeggen dat je deze producten niet samen kunt gebruiken. Wel kun je beter even een uurtje er tussen laten en daarnaast wat extra water drinken. Voldoende drinken is altijd goed om je lichaam te hydrateren.

Daarnaast kun je ervoor kiezen om de oplaadfase aan te houden:
De eerste vijf dagen 4 maal daags 5 gram.
Daarna dagelijks 5 gram.

3 gram per dag is ook mogelijk. Je hebt dan een geleidelijke toename.

Shanna.

We hebben naast de Creapure Creatine de Creapure ook in de snoepjes / tasty tabs. Deze hebben we nu alleen in Fruit. Deze lopen als een raket dus we denken aan een tweede smaak. |Zou Lemon een goede optie zijn of denken jullie meer in de richting van Orange of Tropical? Heb net zelf Lemon getest en deze is lekker maar twijfel toch nog een beetje:) [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die Tasty Tabs zijn zeker lekker hey. Net snoep :D

gone

Laatst bewerkt:
Bij mij heeft dit totaal geen werking.. Tijdens de oplaadfase dacht ik verschil te merken maar nu helemaal niks.. Iemand tips? Of toch maar duurder product?

Bij mij heeft dit totaal geen werking.. Tijdens de oplaadfase dacht ik verschil te merken maar nu helemaal niks.. Iemand tips? Of toch maar duurder product?
Een duurder product kopen heeft geen zin. Als je de creatine goed oplost (ideaal is in kop thee) dan neemt die goed op en dan is gewone zuivere monohydraat (wat creapure is) gewoon de beste keuze. Producten waarvan beweert wordt dat ze beter zijn dan gewone creatine bevatten in het beste geval gewoon suiker of in het slechtste geval troep (alternatieven voor creatine monohydraat zijn onderzocht en werken allemaal minder goed of zelfs helemaal niet).

Wat betreft het niet voelen van een werking, sommige mensen reageren er simpelweg minder op. Als je al veel rood vlees eet zal het ook minder toevoegen dan wanneer een vegetariër of veganist het neemt. Als je rond de 4-8 gram per dag zit, voeding en supplement meegerekend, dan zit je goed. Het effect dat je merkt is dat je explosieve reps iets beter en langer kan uitvoeren. Maar verwacht geen wonderen van creatine. Als je goed eet kom je een heel eind.

Oplossen in een kop thee heb ik echt nog nooit gelezen, goeie tip T :)

Vanaf afgelopen dinsdag voor het eerst creatine gaan proberen. Ik doe geen oplaadfase en neem gewoon 5 gram dagelijks. Nu ben ik erg benieuwd... Wanneer begint de creatine 'te werken' ? En waarom is dit niet direct ?

Vanaf afgelopen dinsdag voor het eerst creatine gaan proberen. Ik doe geen oplaadfase en neem gewoon 5 gram dagelijks. Nu ben ik erg benieuwd... Wanneer begint de creatine 'te werken' ? En waarom is dit niet direct ?

Volgens mij duurt het gebruikelijk 2 weken voor het begint te "werken" ik neem zelf elke dag 10 gram van deze creatine. :)

Terug
Naar boven