AndroidHealthClinic

Review Creapure Creatine - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Verbetering maximalen in spierkracht 5-15%
    -Maximum range interval training 5-20%
    -Krachtproductie in explosieve kracht tot 30%
    -Training met herhaalde sprints 5-15%
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal (geen smaak)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (5 gram 's ochtends)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, volgende dag geleverd, extra samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, heb dat ondertussen ook al gedaan.
    Het lost makkelijk op, doet ook gewoon wat het moet doen.

Mijn review:

Kenmerken:
-De meest zuivere creatine met de beste werking
-Gepatenteerde en gegarandeerde kwaliteit
-De beste keuze voor krachtsporters
-Je weet zeker dat het werkt
-Vergroot je spierkracht
-Meer vetvrije spiermassa

Smaak en oplosbaarheid:
Hier valt niets op aan te merken! Ik heb het opgelost in fruitsap, even roeren en het was in orde! Je proeft het niet en het doet ook niets af aan de smaak van je fruitsap. Het is ook perfect mogelijk in water op te lossen.
Aan te raden dosering:
Ik heb dit product eerst ingenomen met de aangeraden laadfase, zoals op de website beschreven staat. Dit is 5 dagen lang 15 tot 25 gram per dag nemen. Nu heb ik sommigen al horen zeggen dat dit lang achterhaald is maar daar dit de eerste keer was heb ik gevolgd wat er op de site stond.
De rest van de periode nam ik elke ochtend 1 scoop van 5 gram in een glas fruitsap. (of water)
Pauze?:
Ook hier zijn er voor-en tegenstanders van, maar ik heb na 2 maand Creapure in te nemen even 2 week niets genomen, om dan terug een periode van 2 maand Creapure te gebruiken.
Besluit:
Het is een vaste blijver in mijn collectie, het lost makkelijk op, de smaak valt niets op aan te merken, en ik voel ook de werking van het product. Ik voelde mijn spieren in kracht toe nemen en ik heb in de periode dat ik Creapure heb gebruikt ook mijn VP zien verminderen. Last but not least, de prijs daar moet ik het zeker niet voor laten. Een aanrader dus!

IMG_0038.jpg

Volgens mij duurt het gebruikelijk 2 weken voor het begint te "werken" ik neem zelf elke dag 10 gram van deze creatine. :)

Oke, dus na ongeveer 2 weken merk je dat je sterker word of meer herhalingen kunt maken. Het 'voller worden van de spieren' door het vocht vasthouden, gebeurt dit ook pas na die 2 weken ? Of direct al ?

Verwacht niet teveel van creatine kerel, eten en trainen zul je

Oke, dus na ongeveer 2 weken merk je dat je sterker word of meer herhalingen kunt maken. Het 'voller worden van de spieren' door het vocht vasthouden, gebeurt dit ook pas na die 2 weken ? Of direct al ?

Ik merk het zelf wel na een week of 2 ja, weegschaal laat dan ook een lichte stijging zien in gewicht. Als je snel verzuurt zou je ook eens naar beta-alanine kunnen kijken :)

Ik merk het zelf wel na een week of 2 ja, weegschaal laat dan ook een lichte stijging zien in gewicht. Als je snel verzuurt zou je ook eens naar beta-alanine kunnen kijken :)

Neem nu 1 week lang 5 gram per dag (laad fase heb ik niet gedaan). Enige verschil dat ik merk is dat ik 1 kilo ben aangekomen...

Hoe gaat het nu? Een kilo is een week is zeker niet slecht toch :D

Toen ik begon met dagelijks 5 gram creatine (zonder laadfase dus) woog ik +- 89 kilo. Nu ongeveer 2 weken verder weeg ik 90.2 kilo. Kracht merk ik eigenlijk niet heel erg veel verschil in. Pomp daarintegen word wel steeds beter en ik heb lichtelijk het gevoel dat ik sneller herstel tussen de setjes in.

De meesten zeggen dat je resultaten pas na ongeveer 2-3 weken zult zien bij 5 gr dagelijks. Ik ben benieuwd !:)

Iemand ervaringen met wanneer je de meeste resultaten ziet/merkt bij supplementeren van 5 gr per dag ?

ikzelf gebruik dagelijks 4-5g en merk na ongeveer een week al een voller gevoel. Persoonlijk blaas ik wel heel hard op van creatine (puur vocht). Ik kom ongeveer 2-3kg bij op een dag of 10 en hierna stopt dit :p Deze kilo's ben ik ook zo terug kwijt als ik stop met creatine. Zelf gebruik ik het altijd in combinatie met beta-alanine. Ik merk hier vooral een beter uithoudingsvermogen mee (zowel voetbal als KT), minder verzuring en lichte krachtwinst. Ook 'cycle' ik de crea+beta-alanine om de 2-3 maand. Voel me hier goed bij en zal dit blijven doen, vind het oa gewoon leuk om periodes zonder supps te trainen :)

Laatst bewerkt:
Iemand ervaringen met wanneer je de meeste resultaten ziet/merkt bij supplementeren van 5 gr per dag ?

Na 2 weekjes merk ik het zeker al in kracht en iets voller zijn. Gebruik het netals hierboven wel altijd icm Beta-alanine. Ik laad nooit op en gebruik gewoon steady 10gram per dag.

Na 2 weekjes merk ik het zeker al in kracht en iets voller zijn. Gebruik het netals hierboven wel altijd icm Beta-alanine. Ik laad nooit op en gebruik gewoon steady 10gram per dag.

Same here. 10 gram per dag, geen oplaadfase. Veel mensen twijfelen aan de kwaliteit van B&F monohydraat creatine maar voor mij lijkt het goed te werken. Binnenkort probeer ik een ander merk als vergelijkingsmateriaal, just to make sure.

Same here. 10 gram per dag, geen oplaadfase. Veel mensen twijfelen aan de kwaliteit van B&F monohydraat creatine maar voor mij lijkt het goed te werken. Binnenkort probeer ik een ander merk als vergelijkingsmateriaal, just to make sure.
wat merk je zoal aan voordelen van de creatine? ---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ---------- Vanmorgen ff wezen trainen. Begonnen met 5 gr creatine per dag toen ik +- 89 kilo woog. Op de sportschool vanochtend ging ik op de weegschaal staan en woog 91.5 kilo! Dit is na ongeveer 2,5 week. Je word er wel degelijk zwaarder van dus ! :) ---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

Ik merk dat ik de eerste 5-6 herhalingen minder verzuur en het relatief makkelijk gaat (logisch, anaëroob alactische fase). Daarna word het wel pittig, wat ook verklaarbaar is. Dit heb ik niet enkel met Creapure. ook met de creatine van ON bijv.

wat merk je zoal aan voordelen van de creatine? ---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ---------- Vanmorgen ff wezen trainen. Begonnen met 5 gr creatine per dag toen ik +- 89 kilo woog. Op de sportschool vanochtend ging ik op de weegschaal staan en woog 91.5 kilo! Dit is na ongeveer 2,5 week. Je word er wel degelijk zwaarder van dus ! :) ---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

Google is your best friend. Ik help je op weg; energiebron voor o.a. krachttraining (google eens op creatinefosfaat). Daarnaast houdt creatine vocht vast in de spieren, waardoor je dus toeneemt in gewicht. Zorg ervoor dat je tijdens het wegen wel op hetzelfde moment weegt als de keer ervoor. Weeg altijd op een lege maag.

B&F fanboys aka paid sl*ts everywhere, trying to save the day.

Please kill with a Potato.

Laatst bewerkt:
^ :stfu: dat niet iedereen jou mening deelt maakt niet gelijk iedereen een B&F-fanboy?

B*tch please.

Het gaat hier niet om mening, maar de overduidelijke waarheid. Doe het dan wat onopvallend, maar hersen- tot fanratio is wel in evenwicht.

Stik niet in je met korting aangekochte supplementen ajb.

Het gaat hier niet om mening, maar de overduidelijke waarheid. Doe het dan wat onopvallend, maar hersen- tot fanratio is wel in evenwicht.

Stik niet in je met korting aangekochte supplementen ajb.

Een paar dagen geleden begon je al te insinueren. Je sprong van het ene waardeloze argument naar het andere wanneer je klemgeluld werd. Argumentatie is niet je sterkste punt, anders had je wel kunnen uitleggen waarom ik een B&F-fanboy zou zijn. Scherp van je dat je hebt opgemerkt dat ik een kortingscode heb gekregen van René om Roid Rage uit te proberen :clap:
Zelf constateren dat ik producten koop bij XXL en me alsnog een B&F-fanboy noemen.
Bedankt voor het reageren in deze reviewsector van de CreaPure van B&F. Nu komt deze review weer bovenin de reviewsector terecht. Hier worden B&F-fanboys zoals ik erg blij van.

Een paar dagen geleden begon je al te insinueren. Je sprong van het ene waardeloze argument naar het andere wanneer je klemgeluld werd. Argumentatie is niet je sterkste punt, anders had je wel kunnen uitleggen waarom ik een B&F-fanboy zou zijn. Scherp van je dat je hebt opgemerkt dat ik een kortingscode heb gekregen van René om Roid Rage uit te proberen :clap:
Zelf constateren dat ik producten koop bij XXL en me alsnog een B&F-fanboy noemen.
Bedankt voor het reageren in deze reviewsector van de CreaPure van B&F. Nu komt deze review weer bovenin de reviewsector terecht. Hier worden B&F-fanboys zoals ik erg blij van.

Dat is geweldig.

Je hebt jezelf verraden door op mijn niet specifieke post te reageren. Dus je zal je wel aangesproken gevoeld hebben terwijl er geen reden toe was als het niet zo was. Alhoewel mijn post snel na de jouwe was is er geen reden hiervoor.

Ook je aantal posts, registratiedatum en timing zijn een weggever.

Volgende stap van B&F om de schade te beperken/herstellen is rustig aan weer mensen (of zelf) op een zo subtiel mogelijke manier mensen te bekeren.

Als ze toegegeven hadden dat hun isolaat en caseïne ook niet klopte (zelfde smaakaromamix met aminozuren) dan had ik niets gezegd. Maar hou niet van leugens in de supplementenindustrie.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven