Fitness Seller

Review Creapure Creatine - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Verbetering maximalen in spierkracht 5-15%
    -Maximum range interval training 5-20%
    -Krachtproductie in explosieve kracht tot 30%
    -Training met herhaalde sprints 5-15%
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal (geen smaak)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (5 gram 's ochtends)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, volgende dag geleverd, extra samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, heb dat ondertussen ook al gedaan.
    Het lost makkelijk op, doet ook gewoon wat het moet doen.

Mijn review:

Kenmerken:
-De meest zuivere creatine met de beste werking
-Gepatenteerde en gegarandeerde kwaliteit
-De beste keuze voor krachtsporters
-Je weet zeker dat het werkt
-Vergroot je spierkracht
-Meer vetvrije spiermassa

Smaak en oplosbaarheid:
Hier valt niets op aan te merken! Ik heb het opgelost in fruitsap, even roeren en het was in orde! Je proeft het niet en het doet ook niets af aan de smaak van je fruitsap. Het is ook perfect mogelijk in water op te lossen.
Aan te raden dosering:
Ik heb dit product eerst ingenomen met de aangeraden laadfase, zoals op de website beschreven staat. Dit is 5 dagen lang 15 tot 25 gram per dag nemen. Nu heb ik sommigen al horen zeggen dat dit lang achterhaald is maar daar dit de eerste keer was heb ik gevolgd wat er op de site stond.
De rest van de periode nam ik elke ochtend 1 scoop van 5 gram in een glas fruitsap. (of water)
Pauze?:
Ook hier zijn er voor-en tegenstanders van, maar ik heb na 2 maand Creapure in te nemen even 2 week niets genomen, om dan terug een periode van 2 maand Creapure te gebruiken.
Besluit:
Het is een vaste blijver in mijn collectie, het lost makkelijk op, de smaak valt niets op aan te merken, en ik voel ook de werking van het product. Ik voelde mijn spieren in kracht toe nemen en ik heb in de periode dat ik Creapure heb gebruikt ook mijn VP zien verminderen. Last but not least, de prijs daar moet ik het zeker niet voor laten. Een aanrader dus!

IMG_0038.jpg

Mooi Reus dat je in je voorbereiding nog zoveel tijd hebt voor vragen.

Mooi Reus dat je in je voorbereiding nog zoveel tijd hebt voor vragen.

Dank je wel Jesse. Dke mn best om altijd zoveel mogelijk anderen te helpen. Maar jij zit ook in je voorbereiding dus we kunnen elkaar de hand schudden. Nog een weekje voor jou!

De Creapure actie was weer een geweldig succes! Top mannen!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kies voor gegarandeerde kwaliteit en koop alleen creatine met het Creapure logo op het label.:)

Minstens zo goed als duurdere merken!

Sterker nog:cool: Er is niets beters als onze Creapure Creatine. Creapure Creatine is het kwaliteitskenmerk. 100% het beste creatine monohydraat product verkrijgbaar. En inderdaad bij ons ook nog eens een stuk voordeliger als elders. Je herkent Creapure Creatine altijd aan onderstaand kwaliteitslogo op het label. Let hier dus altijd goed op!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

the price is right...

Ik snap er niks meer van, 10 jaar geleden koste een potje monohydraat 80 mesh wel 40 euri, en nu nog maar 14,90:D
Merk niks van de inflatie!

Ik zie op de website nu ook creatine ultra staan. Wat is nu het verschil daarmee met creapure?

Ik zie op de website nu ook creatine ultra staan. Wat is nu het verschil daarmee met creapure?
Creatine Ultra bevat drie creatines (Kre-Alkalyn, Creatine Nitraat en Creatine HCL). Dit zijn drie nieuwere en bekende vormen van creatines. Die vind je bijv ook terug in de creatine van MusclePharm etc. De Creapure is puur monohydraat creatine. Vaak is de keus persoons gebonden en kiezen mensen vaak voor Creapure. Prijs/kwaliteit een hele goede keus :)

Ralf

Persoonlijk hecht ik veel waarde aan de "creapure" indicatie en vandaar dat ik deze creatine van body&fitshop de voorkeur geef: alles wat ik nodig heb voor een zeer scherpe prijs :)

Persoonlijk hecht ik veel waarde aan de "creapure" indicatie en vandaar dat ik deze creatine van body&fitshop de voorkeur geef: alles wat ik nodig heb voor een zeer scherpe prijs :)

Yes:cool: Dat is helemaal onze insteek. We willen voor elk product / in elke categorie de beste koop hebben.:) Kwaliteit, smaak en prijs. Dat zijn de criteria. Als dat niet lukt dan brengen we een product ook niet. Dat is vaak niet makkelijk maar we merken dat klanten deze inspanning enorm waarderen!:)

De meest bewezen creatine, voor de beste prijs. Eigenlijk standaard onderdeel van mijn stack. Ik raad dit iedereen aan!

Kan ik deze creatine ook nemen zonder dat ik erg veel vocht vasthoud??

Creatine heeft als eigenschap vocht vast te houden Kill Bill. Er is geen enkele zuivere monohydraat die geen vocht vasthoud. Zet je verstand op nul en gebruik het 6 weken, of gebruik het niet. ;)

Terug
Naar boven