Fitness Seller

Creatine, ouders overtuigen :p

Gewoon zeggen dat je bezig bent met een kuur. Vader zal dan boos en geschrokken reageren waarop jij zegt dat het maar een grapje is en dat het gewoon maar creatine is. Vader opgelucht.

Gewoon in een lijntje leggen en opsnuiven

Wanneer je vader denkt dat het cocane is roep je: "Het is creatine"

Dan vindt hij het vast niet erg.

ik zou een nieuwe vader zoeken deze is niet zo slim

1zm0z1u.jpg

Vriend van me heeft wetenschappelijke bewijzen opgezocht dat het niet schadelijk is. Www.dokter.nl ofso iets, uitgeprint en laten zien. Ook uitgelegd wat het precies doet met je lichaam. Veel succes

• Topic Starter Topic Starter
Nou boys, gisteren dus een hele discussie over creatine gehad met me vader.
Conclusie is dat me vader er nu van overtuigt is dat het safe is.
Maar me vader heeft me nog geen toestemming gegeven creatine te gaan gebruiken.
Maar hij heeft ook geen nee gezegt, volgens mij denkt ie er over na.
De reden dat hij me nog geen toestemming gegeven heeft is dat hij vindt dat ik al te hard groei qua spiermassa :p
Hij wil niet dat ik nog harder ga groeien. Maar gelukkig denkt hij er over na, dus er is nog hoop :)

En als hij het echt niet wilt,dan wacht je er toch gewoon nog even mee.
Het is niet perse nodig en ruzie is het ook niet waard.

En eventueel stiekem gedoe terwijl hij je whey en dextrose al betaalt?Nee man!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga er ook echt niet elke keer ruzie om maken.
Als hij straks zegt dat hij het echt niet wel, is het duidelijk. Dan wacht ik er mee.
Stiekem bestellen ga ik ook zeker niet doen.

Als hij straks zegt dat hij het echt niet wel, is het duidelijk. Dan wacht ik er mee.

Kreeg ik maar whey.... maarja iedere avond een bord eten is ook goed genoeg haha

Dat is creatine inderdaad niet waard... het is niet een wondermiddel of zo. Het effect is marginaal op zijn best.

Weet je pa zeker dat het creatine was en geen cocaine ?

Haha! Je verdient een award.

OT: Creatine doet veel minder dan mensen graag denken. Je gaat geen sick gains maken van een paar grammetjes crea per dag.

Bekrompen ouders zijn niet te overtuigen, weet ik zelf ook.

Vergeet die creatine, geldverspilling,

Door creatine gaan je spieren meer vocht vasthouden, heeft niks te maken met je slaap of wat dan ook het is wel een aanslag op je lever..

Gast... creatine is geen geldverspilling

Hangt ervanaf,
Als jij zo ondervoed bent of een of ander lichamelijk probleem hebt waardoor je amper creatine aanmaakt zelf of binnenkrijgt. Dan misschien.
Voor de rest is het enige wat je ervan krijgt waterweight en een minieme krachtincrease, die vooral in je placebohoofd zit.

Ik ken zeer weinig mensen die veel resultaat hebben geboekt van hun crea.

Hangt ervanaf,
Als jij zo ondervoed bent of een of ander lichamelijk probleem hebt waardoor je amper creatine aanmaakt zelf of binnenkrijgt. Dan misschien.
Voor de rest is het enige wat je ervan krijgt waterweight en een minieme krachtincrease, die vooral in je placebohoofd zit.

Ik ken zeer weinig mensen die veel resultaat hebben geboekt van hun crea.

Vegetariers?

Koop een potje bij de Hema(monohydraat) en verstop het onder je bed.

Heb ooit als eerste supplement zo'n emmer van 4,5 kg whey gehad, nu die leeg is staat die op me kamer (dicht) met daarin de supplementen die ik elke ochtend slik / snuif / spuit .

ondertussen weten ze wat erin zit en boeit het ze niet meer zo

Heb ooit als eerste supplement zo'n emmer van 4,5 kg whey gehad, nu die leeg is staat die op me kamer (dicht) met daarin de supplementen die ik elke ochtend slik / snuif / spuit .

ondertussen weten ze wat erin zit en boeit het ze niet meer zo

wat

Terug
Naar boven