AndroidHealthClinic

Creatine, ouders overtuigen :p

Hangt ervanaf,
Als jij zo ondervoed bent of een of ander lichamelijk probleem hebt waardoor je amper creatine aanmaakt zelf of binnenkrijgt. Dan misschien.
Voor de rest is het enige wat je ervan krijgt waterweight en een minieme krachtincrease, die vooral in je placebohoofd zit.

Het hele idee van creatine suppleren is dat je er niet genoeg van binnen krijgt om er merkbaar effect van te hebben

Ik ken zeer weinig mensen die veel resultaat hebben geboekt van hun crea.

Het is ook geen wondermiddel. Geen enkel supplement gaat je 'veel' resultaat geven. Het gaat om net dat beetje extra. Daarom zijn het supplementen.

Bestel gewoon cocktail van b&f zit ook creatine in , zeg je gewoon dat daar alle essentile mineralen enz in zitten voor Bodybuilding.

Hangt ervanaf,
Als jij zo ondervoed bent of een of ander lichamelijk probleem hebt waardoor je amper creatine aanmaakt zelf of binnenkrijgt. Dan misschien.
Voor de rest is het enige wat je ervan krijgt waterweight en een minieme krachtincrease, die vooral in je placebohoofd zit.

Ik ken zeer weinig mensen die veel resultaat hebben geboekt van hun crea.

Het hele idee van creatine suppleren is dat je er niet genoeg van binnen krijgt om er merkbaar effect van te hebben

Het is ook geen wondermiddel. Geen enkel supplement gaat je 'veel' resultaat geven. Het gaat om net dat beetje extra. Daarom zijn het supplementen.

Dit + wat jij zegt gewoon onzin is, lees dit er nou is op na: http://examine.com/supplements/Creatine/

Ik denk dat de meeste ouders zeggen dat het troep is maar die zijn er ook niet mee bezig zoals jij , leg ze gewoon uit wat het is waarvoor het is en wat het doet meestal accepteren ze het dan wel en anders gewoon doen en schijt aan hebben, dat is wat ik doe iig haha!
succes.

Terug
Naar boven