Fitness Seller

Creatine Serum ( Mucle Maketing USA ) Vraagje

Ano_86

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Heb zojuist vloeibare creatine gekocht, namelijk een creatine serum van 150 ml. 5 Ml 10 min voor de training en alleen op trainingdagen. Moet ik dit een volledige maand na elkaar nemen of mag ik bvb nu beginnen, 2 weken trainen ermee, dan 10 dagen ermee stoppen en dan erna nog 2 weken ermee trainen ? IK heb nu namelijk nog 2 weken tijd om het te gebruiken, dan vertrek ik 10 dagen op reis en erna kan ik terug trainen. Wacht ik best tot na mijn 10-daagse vakantie of kan dit geen kwaad ?

Thx

Mucle Maketing USA :roflol:

Ze zijn wel eerlijk...

lol idd. Ik zou gewoon elkedag die dosis nemen. ook op rust dagen gewoon knallen met die hap

Ook weer zo een overpriced product.

Hoe kom je erbij om dit te kopen? of heb je geld genoeg? :D

lol, bro je bent zojuist keihard genaaid, de vloeibare creatine is de grootste crap die je kan kopen kwa supplementen.

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Weet je wat ? Kga het keer proberen eh, no harm can do. Kzal jullie zeggen of ik er effectief effect van heb en zo niet, tja 2 bad. Kweet, kost veel geld, maar money aint a thing eh. Kga dan wel binnen x aantal maanden een kuurke doen met poeder moest dees echt nie werken.

Yooooooo

Volgende keer gewoon micronized creatine met dextrose na het trainen.
Eventueel voor het trainen osmolyte.
Ga je veel meer aan hebben.

Logiete zei:
Weet je wat ? Kga het keer proberen eh, no harm can do. Kzal jullie zeggen of ik er effectief effect van heb en zo niet, tja 2 bad. Kweet, kost veel geld, maar money aint a thing eh. Kga dan wel binnen x aantal maanden een kuurke doen met poeder moest dees echt nie werken.

Yooooooo

het werkt wel, wees maar niet bang hoor, alleen de prijs van vloeibaar is gewoon aan de hoge kant. Otherwise, gewone creatine, of iets met een transport system, like Swole v2 of v12 van san

Creatine blijft maar voor een hele korte periode (richting een half uur) stabiel in vloeistof. Vloeibare creatine is dus echt, maar dan ook echt weggegooit geld.

Ja, dit is echt pure oplichting. En dan durven ze nog zo veel geld vragen!
Je gaat je misschien iets fitter voelen omdat er vitamines (o.a. B12 denk ik) inzitten.
Maar ja, dan kan je in dit geval gewoon een multivitamine nemen en een glas water, en dat kost je geen 50 euro voor een miniscuul flesje...

voor in de toekomst eerst even op dit forum kijken..... staan de meeste supps wel op beschreven. dan weet je meteen dat (bijna) alle supps crap zijn.. hahahah :p

neej dat is bullshit, maar veel wel dus.

het komt er op neer dat je het best gewoon goed moet trainen en eten volgens de meeste hier. ik ben van mening dat er zeker wel een aantal goede supps zijn. ;)

Als er iets zonde van je geld is...Maar ja, ik heb het helaas zelf ook een keer geprobeerd ???

Meeste mensen lezen alleen wat in hun "visie" past :(

Terug
Naar boven